Sanders Geplaatst 23 maart 2016 Share Geplaatst 23 maart 2016 Messi scored: 49 Ronaldo scored: 74 Messi missed: 13 Ronaldo missed: 11 Hmm ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 maart 2016 Share Geplaatst 23 maart 2016 [twitter]712592938644152320[/twitter] Cool, enorm talent, kan mooi gaan leren van Messi. Deze jongen hebben ze net op tijd weggekaapt voor Real Madrid. Wordt in Argentinië de nieuwe Messi genoemd (what else is new). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 maart 2016 Share Geplaatst 23 maart 2016 Ik las het ja :-D naja laat hem maar rustig ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Neville dus ontslagen bij Valencia :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Wel een raar moment om hem te ontslaan, had dat lekker gedaan na het verlies tegen Celta(of al 3 maanden geleden):cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 En Mathieu out voor de rest van het seizoen :mrg: Alleen maar goed nieuws vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Wel een raar moment om hem te ontslaan, had dat lekker gedaan na het verlies tegen Celta(of al 3 maanden geleden):cab: Ergens heb je gelijk hoor, maar je kunt denk ik niet het risico nemen dat je richting degradatie gaat, dus beter laat dan nooit. Nu hopen op een paar goede wedstrijden, zodat je je niet bezig hoeft te houden met degradatievoetbal. Volgend seizoen met een ervaren trainer aan de slag gaan. Op superdeporte is vooralsnog het meeste gestemd op Pellegrini, dan tweede Paco Jemez en derde Sampaoli. Van wat ik gelezen heb, is zowel Marseille als Valencia concreet voor Sampaoli. Hoe dan ook, als het maar één van die drie is, vind ik het best. En ja Simon.. De man van 20 miljoen. Ik grijp nog maar een mogelijkheid aan om je op die 20 MILJOEN te wijzen. Dat weerzinwekkende bedrag wat voor deze waanzinnige verdediger is neergelegd. Omgerekend a 5 cent, krijg je daar 400 miljoen kikkertjes voor bij de snackbar halen. Da's best veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Ergens heb je gelijk hoor, maar je kunt denk ik niet het risico nemen dat je richting degradatie gaat, dus beter laat dan nooit.Maar ze ontslaan hem nu 10 dagen na de laatste wedstrijd en 3 dagen voor de volgende wedstrijd... Lijkt wel alsof LIm hem nog een beetje heeft willen beschermen voor de Engelse pers mbt de interland periode. Alleen een beetje jammer dat die andere nietsnut(Phil) voorlopig nog wel mag blijven terwijl Angulo is teruggezet naar de jeugd. Sampaoli is overigens gedeeld 4e/5e samen met QQ en achter Baraja;c;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Maar ze ontslaan hem nu 10 dagen na de laatste wedstrijd en 3 dagen voor de volgende wedstrijd... Lijkt wel alsof LIm hem nog een beetje heeft willen beschermen voor de Engelse pers mbt de interland periode. Alleen een beetje jammer dat die andere nietsnut(Phil) voorlopig nog wel mag blijven terwijl Angulo is teruggezet naar de jeugd. Doet me denken aan de gang van zaken bij Newcastle met McClaren - Benitez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Maar ze ontslaan hem nu 10 dagen na de laatste wedstrijd en 3 dagen voor de volgende wedstrijd... Lijkt wel alsof LIm hem nog een beetje heeft willen beschermen voor de Engelse pers mbt de interland periode. Alleen een beetje jammer dat die andere nietsnut(Phil) voorlopig nog wel mag blijven terwijl Angulo is teruggezet naar de jeugd. Sampaoli is overigens gedeeld 4e/5e samen met QQ en achter Baraja;c;c Hm, laatst stond hij nog 3e. Te bedenken dat Benitez hoog op het lijstje stond om de tent bij Valencia over te nemen toen Nuno weg was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Die laatste goal van Depor :-D wat ziek zeg. Stuk gaan om Neville ook, hoop dat ie binnen paar weken word ontslagen. Straks Real, ik gok puntenverlies :pray: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Te bedenken dat Benitez hoog op het lijstje stond om de tent bij Valencia over te nemen toen Nuno weg was.Als Nuno het iets langer had volgehouden(of Rafa eerder was ontslagen) dan had Benitez nu 100% zeker bij Valencia op de bank gezeten, maar terugkerende spelers/coaches doen het eigenlijk altijd dramatisch bij in Mestalla en dus ergens wel blij dat dat niet gebeurd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Zou de kans groot zijn dat Sampoali tekent? Zou dat namelijk super vet vinden als Valencia sympathisant :< [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Sampaoli. Maar dat zou inderdaad geweldig zijn. Dan ga je echt wel weer je wedstrijdjes winnen. En zo niet, ga je er in ieder geval af met spetterend voetbal. Maar als je interesse hebt in Sampaoli, waarom dan niet eerst Bielsa vragen? Is toch de échte meester. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Bielsa brengt spectaculair voetbal maar weinig continuïteit. Sampaoli is een soort geupdate versie van Bielsa die langer meegaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Sampaoli. Maar dat zou inderdaad geweldig zijn. Dan ga je echt wel weer je wedstrijdjes winnen. En zo niet, ga je er in ieder geval af met spetterend voetbal. Maar als je interesse hebt in Sampaoli, waarom dan niet eerst Bielsa vragen? Is toch de échte meester. Typfoutje :sss En Bielsa is sociaal niet echt ontwikkeld, zeg maar Sampaoli zou zalig zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Bielsa gaat toch nooit aan die chaos bij Valencia beginnen terwijl Sampaoli naar mijn weten ook goede vriendjes is met Jorge Mendes. Maar als je perse spectaculair voetbal wilt zien zou men gewoon blind voor Paco Jemez moeten gaan, maar het kan ook gewoon zo zijn dat Pako het dusdanig goed gaat doen de komende 8 wedstrijden dat hij mag blijven zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Mourinho zou in gesprek zijn volgens The Sun (zegt wel genoeg, maar ja)? Lijkt me onwaarschijnlijk, al zou The Special One in februari al gespot zijn in Singapore samen met Peter Lim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Bielsa brengt spectaculair voetbal maar weinig continuïteit. Sampaoli is een soort geupdate versie van Bielsa die langer meegaat. Klopt, daarom ben ik ook fan van hem en ben ik zo benieuwd wat hij zou kunnen laten zien als hij bij Valenz aan de slag gaat. Bielsa gaat toch nooit aan die chaos bij Valencia beginnen terwijl Sampaoli naar mijn weten ook goede vriendjes is met Jorge Mendes. Maar als je perse spectaculair voetbal wilt zien zou men gewoon blind voor Paco Jemez moeten gaan, maar het kan ook gewoon zo zijn dat Pako het dusdanig goed gaat doen de komende 8 wedstrijden dat hij mag blijven zitten. Ik denk dat Bielsa al woest is voordat het seizoen begonnen is :r. Sampaoli heeft banden met Jorge Mendes inderdaad en volgens mij ging die kliek Lim & Mendes minder worden. Hoe dan ook, ik vind het prachtig als Pellegrini of Sampaoli komt, maar ook meer dan tevreden als Paco Jemez zou komen of als Pako het goed zou gaan doen. Hoe dan ook, iemand van die vier vind ik helemaal prima, als er ook aangevallen wordt. Volgens mij is Mourinho nooit een optie geweest en zal dat ook niet worden en om eerlijk te zijn, zie ik hem liever niet komen als je de optie hebt van de eerder genoemde trainers. Als die niet zouden kunnen, zou ik het nog overwegen. [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; Schijnt wel op pole-position te staan dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Aan de andere kant zou ik wel benieuwd zijn of Mou er net als Simeone bij Atleti heeft gedaan een stevige concurrent voor de grote 2 van zou kunnen maken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Mou bij Valencia :< Kan goed uitpakken als grote verrassing. Aan de andere kant wordt Mou steeds gekker wanneer die prijzen misloopt en met Real, Barca en Atletico is de kans best aanwezig dat je geen prijs pakt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Mou bij Valencia :< Zou net echt kut zijn, zo'n mooie club verzieken met betonvoetbal. Geef mij maar Sampaoli en ik kijk elke match :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Mourinho zal met zijn aanpak ook nooit geaccepteerd kunnen worden door Mestalla en hij is met zijn salaris ook gewoon onhaalbaar. Gewoon voor Pellegrini/Sampaoli/Jemez/Berizzo gaan, alle aankopen boven de 15m verbieden en je zit gebakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 [YOUTUBE]Spf70zV6bAE[/YOUTUBE] Enorm veel zin in vanavond :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Kippenvel van die tifo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten