Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Spaans voetbal

Fabian.

Recommended Posts

2 uur geleden zei Grote Ree:

Wat vond je van de rode kaart?

Ja je kan hem geven voor onbesuisd inkomen, been was ook wel erg hoor dus zal hem inderdaad gewoon geven. Voortaan even het beentje omlaag doen. 

tis dat we hadden gewonnen, anders was het natuurlijk allemaal de schuld van de var 

4 uur geleden zei La Pulga:

Ja je kan hem geven voor onbesuisd inkomen, been was ook wel erg hoor dus zal hem inderdaad gewoon geven. Voortaan even het beentje omlaag doen. 

tis dat we hadden gewonnen, anders was het natuurlijk allemaal de schuld van de var 

Hij speelde weliswaar de bal, maat het was wel vrij komp inderdaad. Vond geel en rood allebei te billijken.

3 minuten geleden zei joostmakaay:

Haha dat niveau scheidsrechters in La Liga, net alsof ze vijf minuten van te voren van straat worden geplukt :-D

Ik vind er eentje wel goed, die wat jongere gast. Moest laatst bij een Nederlandse club ook fluiten maar weet zijn namen niet. 

en volgens mij is het in het algemeen best droevig wat er fluit. Engeland en Nederland is ook niet altijd best :-D Duits en Italiaans voetbal volg ik wat minder dus daar kan ik niet over oordelen. 

Atletico ook al een vroege rode kaart, kan een mooi weekendje worden zo 

Edited by La Pulga