JanVertonghen Gepost January 12 Share Gepost January 12 Wat een pot en wat een goal net zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 12 Share Gepost January 12 Hahaha hoezo is dit geen tweede geel dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 12 Share Gepost January 12 Pfoe Barça weer sterk tegen Real Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 12 Share Gepost January 12 Lekker failliet gaan met ze allen en terug naar de 6e divisie!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 12 Share Gepost January 12 Wat een (korte) corner zeg. Kan toch niet op dit niveau man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 12 Share Gepost January 12 Wat is dit voor pot Net bijna weer een wereldgoal en dan staat het opeens 5-1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 12 Share Gepost January 12 Als die Camavinga wel gewoon rood had gekregen kon het makkelijk dubbele cijfers worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 12 Share Gepost January 12 Best bizar ook dat iemand die bij RKC niet op zou vallen gewoon captain is van de grootste club van de wereld hè. Wat een dramatische speler is dat zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 12 Share Gepost January 12 (edited) Wat een aanvallende kwaliteit loopt er aan beide kanten. Bizar dat het 1-5 staat. Voor mijn gevoel is Real niet zo veel slechter dan Barca, maar deze goals die ik voorbij zie komen: wat een weelde. Hier kijk je voetbal voor. Deze rode kaart gaat wel wat teweeg brengen denk ik. Stiekem hoop ik op 5-5. Edited January 12 by aron24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 12 Share Gepost January 12 Zojuist zei aron24: Wat een aanvallende kwaliteit loopt er aan beide kanten. Bizar dat het 5-1 in staat. Voor mijn gevoel is Real niet zo veel slechter dan Barca, maar deze goals die ik voorbij zie komen: wat een weelde. Hier kijk je voetbal voor. Deze rode kaart gaat wel wat teweeg brengen denk ik. Stiekem hoop ik op 5-5. Één van de leukste potten die ik ooit (live) gezien heb, denk ik. Echt genieten inderdaad. Hopen dat het nog spannend wordt ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 12 Share Gepost January 12 2 minuten geleden zei JanVertonghen: Één van de leukste potten die ik ooit (live) gezien heb, denk ik. Echt genieten inderdaad. Hopen dat het nog spannend wordt ja Ja bizar. Deze vrije trap ook weer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 12 Share Gepost January 12 (edited) De wedstrijd heeft echt alles, van mij mogen het wel verlengingen worden Als Vini maar een ingegroeide teennagel op beide dikke tenen krijgt!!! Edited January 12 by Keeza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 12 Share Gepost January 12 7 minuten geleden zei Keeza: De wedstrijd heeft echt alles, van mij mogen het wel verlengingen worden Als Vini maar een ingegroeide teennagel op beide dikke tenen krijgt!!! Wordt net gewisseld omdat die een keutel dwars heeft zitten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost January 12 Share Gepost January 12 Laatste tien minuten is wel echt shithousen tot en met hé, bal is amper in spel geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 12 Share Gepost January 12 Lekker wel hoor dit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 13 Share Gepost January 13 #FreeFrenkie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 13 Share Gepost January 13 36 minuten geleden zei Thierryvane: #FreeFrenkie Waar wil je em hebben? Bayern zal wel ideaal zijn voor hem denk ik. Het tempo in Italie kan die ook wel aan maar zie geen club die hem kan betalen. Verder blijft nog een PSG over en natuurlijk de Engelse teams maar die zitten al redelijk goed met hun middenvelders (City iets minder, maar als Rodi terugkomt dan zit Frenkie weer op de bank) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 13 Share Gepost January 13 20 minuten geleden zei La Pulga: Waar wil je em hebben? Bayern zal wel ideaal zijn voor hem denk ik. Het tempo in Italie kan die ook wel aan maar zie geen club die hem kan betalen. Verder blijft nog een PSG over en natuurlijk de Engelse teams maar die zitten al redelijk goed met hun middenvelders (City iets minder, maar als Rodi terugkomt dan zit Frenkie weer op de bank) Bayern zou ik heel geil vinden. Maar vrees voor hem dat hij bij elke club flink moet inleveren qua salaris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 13 Share Gepost January 13 3 minuten geleden zei Thierryvane: Bayern zou ik heel geil vinden. Maar vrees voor hem dat hij bij elke club flink moet inleveren qua salaris. Ik denk dat die daar best wel voor open staat, hij is natuurlijk ook gewoon een pure voetballiefhebber en wilt elke week 90 minuutjes maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 13 Share Gepost January 13 1 uur geleden zei La Pulga: Waar wil je em hebben? Bayern zal wel ideaal zijn voor hem denk ik. Het tempo in Italie kan die ook wel aan maar zie geen club die hem kan betalen. Verder blijft nog een PSG over en natuurlijk de Engelse teams maar die zitten al redelijk goed met hun middenvelders (City iets minder, maar als Rodi terugkomt dan zit Frenkie weer op de bank) Een half jaartje verhuur naar City lijkt mij heel logisch. Alleen de vraag of Frenkie makkelijk in te passen is bij Guardiola, toch een ander type speler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 14 Share Gepost January 14 Mijn favoriete foto trouwens, allemaal spelers uit La Masia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 15 Share Gepost January 15 Wat spelen we weer lekker dames en heren! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost January 16 Share Gepost January 16 Jahe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 16 Share Gepost January 16 Die Valverde jongens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 18 Share Gepost January 18 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts