Jump to content

Spaans voetbal

Fabian.

Recommended Posts

Wat een aanvallende kwaliteit loopt er aan beide kanten. Bizar dat het 1-5 staat. Voor mijn gevoel is Real niet zo veel slechter dan Barca, maar deze goals die ik voorbij zie komen: wat een weelde. Hier kijk je voetbal voor.

Deze rode kaart gaat wel wat teweeg brengen denk ik. Stiekem hoop ik op 5-5. :D

Edited by aron24

Zojuist zei aron24:

Wat een aanvallende kwaliteit loopt er aan beide kanten. Bizar dat het 5-1 in staat. Voor mijn gevoel is Real niet zo veel slechter dan Barca, maar deze goals die ik voorbij zie komen: wat een weelde. Hier kijk je voetbal voor.

Deze rode kaart gaat wel wat teweeg brengen denk ik. Stiekem hoop ik op 5-5. :D

Één van de leukste potten die ik ooit (live) gezien heb, denk ik. Echt genieten inderdaad. Hopen dat het nog spannend wordt ja :D

De wedstrijd heeft echt alles, van mij mogen het wel verlengingen worden :D  Als Vini maar een ingegroeide teennagel op beide dikke tenen krijgt!!!

Edited by Keeza

7 minuten geleden zei Keeza:

De wedstrijd heeft echt alles, van mij mogen het wel verlengingen worden :D  Als Vini maar een ingegroeide teennagel op beide dikke tenen krijgt!!!

Wordt net gewisseld omdat die een keutel dwars heeft zitten

36 minuten geleden zei Thierryvane:

#FreeFrenkie

Waar wil je em hebben? 

Bayern zal wel ideaal zijn voor hem denk ik. Het tempo in Italie kan die ook wel aan maar zie geen club die hem kan betalen. Verder blijft nog een PSG over en natuurlijk de Engelse teams maar die zitten al redelijk goed met hun middenvelders (City iets minder, maar als Rodi terugkomt dan zit Frenkie weer op de bank) 

20 minuten geleden zei La Pulga:

Waar wil je em hebben? 

Bayern zal wel ideaal zijn voor hem denk ik. Het tempo in Italie kan die ook wel aan maar zie geen club die hem kan betalen. Verder blijft nog een PSG over en natuurlijk de Engelse teams maar die zitten al redelijk goed met hun middenvelders (City iets minder, maar als Rodi terugkomt dan zit Frenkie weer op de bank) 

Bayern zou ik heel geil vinden. Maar vrees voor hem dat hij bij elke club flink moet inleveren qua salaris.

3 minuten geleden zei Thierryvane:

Bayern zou ik heel geil vinden. Maar vrees voor hem dat hij bij elke club flink moet inleveren qua salaris.

Ik denk dat die daar best wel voor open staat, hij is natuurlijk ook gewoon een pure voetballiefhebber en wilt elke week 90 minuutjes maken. 

1 uur geleden zei La Pulga:

Waar wil je em hebben? 

Een half jaartje verhuur naar City lijkt mij heel logisch. Alleen de vraag of Frenkie makkelijk in te passen is bij Guardiola, toch een ander type speler.