La Pulga Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 25 minuten geleden zei rich ruzzian: Gefeliciteerd. Real was helemaal nergens Thanks! Real verkeerd normaal gesproken inderdaad in een wat betere vorm en zijn ze gevaarlijker op de counter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 januari 2023 Share Geplaatst 18 januari 2023 Memphis Depay kan alleen naar Atlético Madrid door water bij de wijn te doen. Marca meldt dat Barcelona de 28-jarige spits onder druk heeft gezet om af te zien van het doorverkooppercentage waarop hij contractueel rechtheeft. Daardoor loopt Memphis een bedrag mis van ongeveer een half miljoen euro. Zijn overgang naar Atlético wordt donderdag officieel bekendgemaakt. Smerig clubje wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 januari 2023 Share Geplaatst 19 januari 2023 Hoop zo dat het een match is. Shirtje gaat er in ieder geval komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Op 19-1-2023 om 08:55 zei Thierryvane: Hoop zo dat het een match is. Shirtje gaat er in ieder geval komen. En heb jij je shirtje? Overigens staan wij eventjes 6 punten los en zie Madrid vanavond niet winnen Die Raphina is me wel een partij slecht zeg, man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 7 minuten geleden zei La Pulga: En heb jij je shirtje? Overigens staan wij eventjes 6 punten los en zie Madrid vanavond niet winnen Die Raphina is me wel een partij slecht zeg, man man man. DHGate is je beste mattie. Alleen wel een levertijd van 5 weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Spannende pot vanavond, dan weten jullie dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Magie van Don Carlo is wel over hé, Zizou voor 4de keer of misschien een Gallardo als vervanger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Kampioene! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 5 uur geleden zei La Pulga: Kampioene! Gefeliciteerd. Real blijft maar sukkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 6 uur geleden zei joostmakaay: Magie van Don Carlo is wel over hé, Zizou voor 4de keer of misschien een Gallardo als vervanger? Vind je het probleem echt bij Don Carlo liggen? Mist mijns inziens achterin en voorin kwaliteit (in de breedte). Achterin heb je centraal voldoende opties, maar zo'n Nacho, Vallejo, Vázquez en Odriozola zijn niet goed genoeg. Goede tweede spits, zeker aangezien Benzema steeds vaker geblesseerd is, is echt hoognodig. Extra buitenspeler zou ook geen overbodige luxe zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 18 minuten geleden zei rich ruzzian: Gefeliciteerd. Real blijft maar sukkelen. Is natuurlijk nog lang niet zover, maar qua breedte in de selectie is het wel echt een verschil. Ook staat er na 20 jaar eindelijk een degelijke verdediging. helpt natuurlijk ook dat Benzema dit seizoen sukkelt met blessures en er gewoon geen vervanger is. Komen volgende maand 3 classicos aan, hopelijk beide teams met de sterkste opstellingen. Overigens die Raphinha.. heeft Chelsea niet ergens nog 100 miljoen voor hem over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 17 minuten geleden zei JanVertonghen: Vind je het probleem echt bij Don Carlo liggen? Mist mijns inziens achterin en voorin kwaliteit (in de breedte). Achterin heb je centraal voldoende opties, maar zo'n Nacho, Vallejo, Vázquez en Odriozola zijn niet goed genoeg. Goede tweede spits, zeker aangezien Benzema steeds vaker geblesseerd is, is echt hoognodig. Extra buitenspeler zou ook geen overbodige luxe zijn. Heb gisteren niet gekeken, maar de algemene (en terechte imo) kritiek is dat Ancelotti veel te laat wissels doorvoert, maar het materiaal kan/moet inderdaad beter. Is wel echt overduidelijk dat Peréz nog steeds bezig is met Mbappe, anders was er allang een aanvaller bijgekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Wat een aanval weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Pedri! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari 2023 Share Geplaatst 25 februari 2023 Mooi potje nu, ook wat er vooraf gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 25 februari 2023 Share Geplaatst 25 februari 2023 Ik wil ook een eigen topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari 2023 Share Geplaatst 25 februari 2023 39 minuten geleden zei Bolderbast: Ik wil ook een eigen topic Misschien dat je Karel zijn dagboek kan overnemen, die is er toch niet. o ja, kampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Pannekoek https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=415463 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Ik kom even melden dat het niet zo best gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 Lewa er ook uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 Op 26-2-2023 om 09:53 zei cimbomcu: Pannekoek https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=415463 Ja hij is idd gestoord die Marco van Basten. Dit was wel heel ernstig geval, maar ik snap hem ook wel in ieder geval, deels of meer. Zijn ZOVEEL voetballers die altijd maar doen alsof en faken, is echt overal, is echt bijna om misselijk van te worden!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 18 minuten geleden zei Kyrill: Ja hij is idd gestoord die Marco van Basten. Dit was wel heel ernstig geval, maar ik snap hem ook wel in ieder geval, deels of meer. Zijn ZOVEEL voetballers die altijd maar doen alsof en faken, is echt overal, is echt bijna om misselijk van te worden!! Ja, getver!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 2 uur geleden zei Keeza: Ja, getver!! Ik proef heel veel sarcasme maar ik vind het serieus heel irritant maat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 3 minuten geleden zei Kyrill: Ik proef heel veel sarcasme maar ik vind het serieus heel irritant maat Nee, ben serieus maat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Makkie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten