Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Acquafresca:

Wie herinnert zich de Barça fans die tegen de komst van Lewandowski waren :)

Dat was/ben ik, voor zo'n bedrag was het toen ook onverantwoord. Nu halen ze ook alsnog de eindfase van de CL niet en met de schulden die Barca heeft was het geen logische stap. Over zijn kwaliteiten heeft denk ik niemand zitten klagen, maar het bedrag en leeftijd speelt nog steeds een rol natuurlijk. Dat ie het zo goed zou doen kon zelfs een blinde zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Kyrill:

Jij was vandaag om 12:23 al bezopen Paul? :mmm:;c

Nou volgens mij ben je 2 weken geleden gebant omdat je postniveau niet toereikend was. Ik heb dat geïnterpreteerd als dat de frequentie ook een beetje omlaag mag. Als jullie dan samen elke Europese competitie gaan analyseren kan dit i.m.o. via andere kanalen. Zie het als een poging je te helpen, maar goed wie ben ik..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Elke cent telt tegenwoordig  Verder geen toegevoegde waarde meer en zelfs Alonso wordt op CV boven hem verkozen. 

Zal mentaal ook wel helemaal op zijn na zoveel jaren.

Heb bij hem toch al het idee dat het verval inzette nadat Puyol stopte om eerlijk te zijn. Misschien niet helemaal accuraat, maar niet het gevoel dat hij daarna nog zijn niveau haalde wat hij met die krullenbol naast zich had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ElMarcos:

Heb bij hem toch al het idee dat het verval inzette nadat Puyol stopte om eerlijk te zijn. Misschien niet helemaal accuraat, maar niet het gevoel dat hij daarna nog zijn niveau haalde wat hij met die krullenbol naast zich had.

Met Umtiti was het ook wel een lekker duo hoor en ook met Ramos natuurlijk de nodige prijzen binnen gehengeld bij Spanje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kelvin:

Jullie? Ben je geëmigreerd Gabi?

Dat zou ik nooit doen, heb gewoon heel weinig met het Nederlands elftal op dan Frenkie na :D Manier van voetballen vind ik gewoon niet chill om te kijken en ik ben niet zo nationalistisch. + Messi moet gewoon stoppen met een WK op zijn cv. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei La Pulga:

Welk land ga jij dit jaar supporten? Of ga je gewoon elke wedstrijd volgen en ben je voor het team dat beter voetbalt? 

Ik supporter niet perse voor een land. De wedstrijden die mij boeien, die bekijk ik. Soms komt daar een favoriet uit. Verder kijk ik altijd wel met speciale interesse naar Spanje, want daar heb ik somehow toch altijd wel iets mee. kan wellicht mijn Xabi Alonso shirt weer eens uit de mottenballen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites