Acquafresca Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Wie herinnert zich de Barça fans die tegen de komst van Lewandowski waren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Zojuist zei Acquafresca: Wie herinnert zich de Barça fans die tegen de komst van Lewandowski waren Ik waren genoeg hier, zoals de grootste poster hier.... Ik was niet tegen ik kijk allang nooit meer naar Barcelona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 9 minuten geleden zei Acquafresca: Wie herinnert zich de Barça fans die tegen de komst van Lewandowski waren Dat was/ben ik, voor zo'n bedrag was het toen ook onverantwoord. Nu halen ze ook alsnog de eindfase van de CL niet en met de schulden die Barca heeft was het geen logische stap. Over zijn kwaliteiten heeft denk ik niemand zitten klagen, maar het bedrag en leeftijd speelt nog steeds een rol natuurlijk. Dat ie het zo goed zou doen kon zelfs een blinde zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 33 minuten geleden zei Kyrill: Jij was vandaag om 12:23 al bezopen Paul? Nou volgens mij ben je 2 weken geleden gebant omdat je postniveau niet toereikend was. Ik heb dat geïnterpreteerd als dat de frequentie ook een beetje omlaag mag. Als jullie dan samen elke Europese competitie gaan analyseren kan dit i.m.o. via andere kanalen. Zie het als een poging je te helpen, maar goed wie ben ik.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Klein beetje zin in vanavond ook al zal het nergens om gaan. Verwacht wel een overwinning en dat zal goed zijn voor het vertrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Degene die dacht dat Lewandowski een miskoop zou zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Lekker weekendje zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 Staat die nog in de basis ook dus... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 18 minuten geleden zei La Pulga: Staat die nog in de basis ook dus... Zo blij dat hij weggaat ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 5 minuten geleden zei ElMarcos: Zo blij dat hij weggaat ja? Elke cent telt tegenwoordig Verder geen toegevoegde waarde meer en zelfs Alonso wordt op CV boven hem verkozen. Zal mentaal ook wel helemaal op zijn na zoveel jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 Zojuist zei La Pulga: Elke cent telt tegenwoordig Verder geen toegevoegde waarde meer en zelfs Alonso wordt op CV boven hem verkozen. Zal mentaal ook wel helemaal op zijn na zoveel jaren. Heb bij hem toch al het idee dat het verval inzette nadat Puyol stopte om eerlijk te zijn. Misschien niet helemaal accuraat, maar niet het gevoel dat hij daarna nog zijn niveau haalde wat hij met die krullenbol naast zich had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 5 minuten geleden zei ElMarcos: Heb bij hem toch al het idee dat het verval inzette nadat Puyol stopte om eerlijk te zijn. Misschien niet helemaal accuraat, maar niet het gevoel dat hij daarna nog zijn niveau haalde wat hij met die krullenbol naast zich had. Met Umtiti was het ook wel een lekker duo hoor en ook met Ramos natuurlijk de nodige prijzen binnen gehengeld bij Spanje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 Barca kennende zal hij met een doosje Merci via de achterdeur uitgezwaaid worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 november 2022 Share Geplaatst 4 november 2022 13 uur geleden zei La Pulga: Met Umtiti was het ook wel een lekker duo hoor en ook met Ramos natuurlijk de nodige prijzen binnen gehengeld bij Spanje. En ook een prijzenkast om u tegen te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 4 november 2022 Share Geplaatst 4 november 2022 Afscheidsfilmpje op z'n Twitter is wel top hoor. De dromen die hij benoemt en de emotie die je ziet, is uiteindelijk waar het allemaal om draait. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Zo hey wat een heerlijk sfeertje bij Vallecano. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Lekker hoor Lewan.... Miskoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 We brengen Frenkie wel even in top vorm voor het WK voor jullie hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Assistje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 15 minuten geleden zei La Pulga: We brengen Frenkie wel even in top vorm voor het WK voor jullie hoor! Jullie? Ben je geëmigreerd Gabi? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 4 minuten geleden zei Kelvin: Jullie? Ben je geëmigreerd Gabi? Dat zou ik nooit doen, heb gewoon heel weinig met het Nederlands elftal op dan Frenkie na Manier van voetballen vind ik gewoon niet chill om te kijken en ik ben niet zo nationalistisch. + Messi moet gewoon stoppen met een WK op zijn cv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Op 8-11-2022 om 23:38 zei La Pulga: Dat zou ik nooit doen, heb gewoon heel weinig met het Nederlands elftal op dan Frenkie na Manier van voetballen vind ik gewoon niet chill om te kijken en ik ben niet zo nationalistisch. Welkom bij de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 4 uur geleden zei ElMarcos: Welkom bij de club. Welk land ga jij dit jaar supporten? Of ga je gewoon elke wedstrijd volgen en ben je voor het team dat beter voetbalt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 18 minuten geleden zei La Pulga: Welk land ga jij dit jaar supporten? Of ga je gewoon elke wedstrijd volgen en ben je voor het team dat beter voetbalt? Ik supporter niet perse voor een land. De wedstrijden die mij boeien, die bekijk ik. Soms komt daar een favoriet uit. Verder kijk ik altijd wel met speciale interesse naar Spanje, want daar heb ik somehow toch altijd wel iets mee. kan wellicht mijn Xabi Alonso shirt weer eens uit de mottenballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten