Jump to content

Spaans voetbal

Fabian.
 Share

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Bogatyr:

Nero zou al naar Bournemouth gaan. Aruba zou in de belangstelling van Chelsea staan.

Doet dat clubje van @Azpi toch nog iets goeds.

Ik hoop voor hem dat ie naar Dortmund gaan, gaat hem denk ik wel passen en kan die mooi met ze maatje spelen. 

7 minutes ago, La Pulga said:

Doet dat clubje van @Azpi toch nog iets goeds.

Ik hoop voor hem dat ie naar Dortmund gaan, gaat hem denk ik wel passen en kan die mooi met ze maatje spelen. 

Ik wil hem niet. De enige speler van Barcelona die ik zou willen (die weg mag) is De Jong. 

57 minutes ago, ElMarcos said:

Jij durf het seizoen wel aan met Werner en Broja?

En Havertz 

ik maak me een beetje zorgen over Aubameyangs karakter. Maar TT heeft al met hem gewerkt dus misschien als het een 1 jarige deal is en een free transfer dan is het nog niet zo gek. 

Edited by Azpi

2 uur geleden zei Bogatyr:

Voorlopig krijgt Barcelona geen toestemming van La Liga om nieuwe spelers in te schrijven dus momenteel niet veel geloof ik.

Had ik al rekening meegehouden, na de winter komen de goaltjes. Dus 25 dan :D 

En dan moet Alonso nog erbij komen

de opa van Marcos Alonso trouwens  heeft net zoveel CL’s gewonnen als Barcelona in haar hele geschiedenis…maar dan met Real Madrid natuurlijk 

Ga hem wel missen hoor

29 minuten geleden zei Acquafresca:

#staystrongFrenkie

Dat spelers als een Lewandowski/kounde/kessie/ etc... naar een club willen die er zo'n maffiapraktijken opna houdt tov hun eigen spelers, zegt ook wel veel over hen natuurlijk. Die kleedkamer kan toch niet gezond zijn?

Zojuist zei AntiChrist7:

Dat spelers als een Lewandowski/kounde/kessie/ etc... naar een club willen die er zo'n maffiapraktijken opna houdt tov hun eigen spelers, zegt ook wel veel over hen natuurlijk. Die kleedkamer kan toch niet gezond zijn?

Die spelers hadden toch al getekend voordat dit over Frenkie z'n contract naar buiten komt? Ja dat het een zooitje is weten ze allemaal, maar om nou te zeggen "dit zegt wat over hen" gaat me ook een beetje te ver..

18 minuten geleden zei Jotew:

Die spelers hadden toch al getekend voordat dit over Frenkie z'n contract naar buiten komt? Ja dat het een zooitje is weten ze allemaal, maar om nou te zeggen "dit zegt wat over hen" gaat me ook een beetje te ver..

iemand als Lewandowski is toch niet achterlijk? Ik neem aan dat als hij zijn dik contract tekent, een van zijn eerste vraag was "hoe gaan jullie me betalen, gezien de financiele perikelen waarover ik zoveel hoor?"

-"Ah, we gaan andere spelers vragen loon in te leveren dat we gebruiken voor jouw transfersom, en als ze dat niet doen verkopen we ze"

Als hij dan niet heeft gevraagd "wat als die spelers niet willen inleveren of willen vertrekken, wat hun goed recht is?", dan lijkt het mij idd een eikel met 0 collegialiteit. 

En het verhaal over FDJ is niet nieuw he, maar dat weerhield een kounde bv er niet van om te tekenen.  Socrates heeft gelijk, het is een club met wanbeleid dat in niets lijkt op waar het vroeger voor stond. Als je daar naartoe wilt zegt dat wel iets over je vind ik ja.

Eigenlijk zou FDJ ze gewoon moeten aanklagen voor goed veel geld, dan kunnen ze niemand meer registreren

Edited by AntiChrist7

26 minuten geleden zei Socrates:

Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

De club is wel écht op een absoluut dieptepunt aanbeland. Ongekend zeg. Overigens vind ik Laporta niet bepaald een positievere invloed hebben op de club en de sympathie ervoor dan zijn voorganger. Het is echt aan het uitmonden in een vreselijk slechte Spaanse soap zeg.

25 minuten geleden zei AntiChrist7:

iemand als Lewandowski is toch niet achterlijk? Ik neem aan dat als hij zijn dik contract tekent, een van zijn eerste vraag was "hoe gaan jullie me betalen, gezien de financiele perikelen waarover ik zoveel hoor?"

-"Ah, we gaan andere spelers vragen loon in te leveren dat we gebruiken voor jouw transfersom, en als ze dat niet doen verkopen we ze"

Als hij dan niet heeft gevraagd "wat als die spelers niet willen inleveren of willen vertrekken, wat hun goed recht is?", dan lijkt het mij idd een eikel met 0 collegialiteit. 

Wat Azpi erover plaatste is natuurlijk al een klap in het gezicht van Laporta ;) Ze hadden verwacht door allerlei boekhoudkundige trucs en verkopen van toekomstige inkopen de omzet te kunnen verhogen, om op die manier het salarisbudget vanuit La Liga te kunnen ophogen. Dat lukt voorlopig echter nog niet.

Barcelona is haar imago dat over de afgelopen tientallen jaren is opgebouwd heel hard aan het afbrokkelen. Wat een schandelijke vertoning is dit zeg. Heb nog nooit gezien dat het bestuur van een club een eigen speler zo vreselijk hard probeert te naaien. Bah.