Jump to content

Spaans voetbal

Fabian.
 Share

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Omdat je, idealiter gezien, daar ook wat ervaring aan toe wilt voegen. Zeker in een achterhoede lijkt me dat wel wenselijk. Over niet al te lange tijd zullen spelers als Benzema, Modric en Kroos weg gaan vallen. Dan kun je het niet oplossen met alleen maar 20-jarige spelers. 

Maar met Nacho, Militao, Alaba, Carvajal en Mendy loopt er op zich al redelijk wat ervaring rond toch? 

1 uur geleden zei ElMarcos:

Maar met Nacho, Militao, Alaba, Carvajal en Mendy loopt er op zich al redelijk wat ervaring rond toch? 

Mja, al kan je betwijfelen of Nacho en Carvajal al niet genoeg moeite moeten doen om te zorgen dat ze zelf goed voetballen. 

18 uur geleden zei ElMarcos:

Prima gratis versterking, maar ik snap niet helemaal hoe hij past binnen de lijn die Real ingezet lijkt te hebben. Namelijk, het halen van vooral jongere toekomstige sterren. 

Ervaren krachten gratis, jonge talenten voor pak geld. Prima beleid eigenlijk 👌🏻 

Beter beleid eigenlijk dan elk jaar 100 miljoen uit willen geven voor een vedette. 

Al had het natuurlijk niet veel gescheeld

of ze 500 miljoen aan Mbappe gespendeerd, maar dat terzijde 😂

9 minuten geleden zei Azpi:

image.png.e2b94e27434b84d63fb75329b5773c08.png

dat waren mooie shirts, nu heb je elk seizoen met nike weer van die achterlijke patronen op shirts, niet alleen bij barcelona

Echt jammer inderdaad. Al waren die Puma shirts van dit seizoen ook bijzonder. Dat waren net warming-up shirtjes. Wat vond je trouwens van het Chelsea tenue dit jaar? Ik vond dat echt één van de lelijkste tenue die ik heb gezien de afgelopen jaren. Hoe kan zo'n ontwerp er ooit doorheen komen vraag ik me dan af.

Citaat van vice-president van Barcelona: "Het huidige salarishuis is 560 miljoen, terwijl Bayern München zo'n 300 miljoen uitgeeft aan salarissen en Real Madrid rond de 400 miljoen zit."

560 miljoen... wow. En dan te bedenken dat vrijwel iedereen van de huidige selectie 30 tot 40% heeft ingeleverd tijdens corona al én Messi (60m) en Coutinho (25m) van de loonlijst af zijn.

2 minutes ago, Beppu said:

Echt jammer inderdaad. Al waren die Puma shirts van dit seizoen ook bijzonder. Dat waren net warming-up shirtjes. Wat vond je trouwens van het Chelsea tenue dit jaar? Ik vond dat echt één van de lelijkste tenue die ik heb gezien de afgelopen jaren. Hoe kan zo'n ontwerp er ooit doorheen komen vraag ik me dan af.

vond dat ook super lelijk, ik vond alleen het gele shirt redelijk (ik heb liever minimalistische shirts, ik vind al die rare patronen zooo lelijk)

maar het nieuwe madrid shirt is wel erg mooi, madrid heeft vrijwel nooit een echt lelijk thuis shirt. Het nieuwe Arsenal shirt vond ik ook wel mooi (omdat het lijkt op het klassieke shirt).

168017820_Screenshot2022-06-03at16_00_32.png.db2dfa84cc873221f8d6841f4ca82034.png

1847651826_Screenshot2022-06-03at16_00_22.png.92ec5ec601b66294f36786d3f502b30e.png

39 minutes ago, Bogatyr said:

Daaraan zie je dat ze het financieel moeilijk hebben.:cab:

ze hadden het eigelijk helemaal vol met sponsors moeten zetten in allerlei verschillende kleuren 

Ze doen toch ook moeilijk dat Braithwaite niet wil vertrekken nu. Alsof een andere club dat salaris ooit gaat evenaren. Bied die middelmatige aanvaller dan geen langlopend contract aan in the first place, in plaats van nu boos zijn dat hij niet wil verkassen.

• 2 weeks later...
1 uur geleden zei La Pulga:

Volgens mij komt Lewandowski nog echt ook, dat zou wel even zuur zijn. Ook Kounde lijkt te komen, zal leuk worden met Alba op de trainingen 

Beide zouden toch prima versterkingen zijn? Lewa maakt gewoon 25+ goals per seizoen voor je de komende twee seizoenen. Alleen ik blijf dit bijzonder vinden als ik tegelijkertijd lees dat ze voor 600 miljoen aan televisie- en merchendise inkomsten nu proberen te verkopen om de schuld weg te werken. :classic_blink:

5 minuten geleden zei ElMarcos:

Beide zouden toch prima versterkingen zijn? Lewa maakt gewoon 25+ goals per seizoen voor je de komende twee seizoenen. Alleen ik blijf dit bijzonder vinden als ik tegelijkertijd lees dat ze voor 600 miljoen aan televisie- en merchendise inkomsten nu proberen te verkopen om de schuld weg te werken. :classic_blink:

Ik denk met goede aanvoer dat Auba er ook zoveel zou maken, is even oud en past misschien nog zelfs iets meer in het spelletje van Barcelona. Had het geld liever zien geïnvesteerd worden in een rechtsachter, een 8je en een linksachter.  

Voorin zit het juist best wel goed volgens mij. Of ga dan voor een jongere optie die je kan laten doorgroeien zoals Dortmund dat altijd doet.

3 hours ago, La Pulga said:

Volgens mij komt Lewandowski nog echt ook, dat zou wel even zuur zijn. Ook Kounde lijkt te komen, zal leuk worden met Alba op de trainingen 

Als Chelsea Koundé niet kan binnenhalen is dat echt een enorme blunder

ik geloof niet dat die naar Barcelona gaat. Chelsea bied 2 tot 3x zoveel salaris dan Barcelona kan bieden. hij heeft al een overeenkomst over een 5 jarig contract 

Edited by Azpi

Opnieuw niets te doen tegen Real Madrid. Barcelona draait wel weer opnieuw mee maar gaat weer tekortkomen. Valencia met ook een goed seizoen, Sociedad zakt wat af na een minder seizoen. Deze voorspelling is onder voorbehoud van alle transfers. Wat is jullie voorspelling?

1. Real Madrid    

2. Barcelona  
3. Atletico Madrid    
4. Sevilla    
5. Valencia   

6. Villarreal

7. Real Betis    
8. Athletic Bilbao    
9. Sociedad   
10. Celta Vigo    
11. Espanyol    
12. Getafe