Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei Aaron21:

zolang hij maar niet opnieuw naar Manchester gaat.

Bij City mag die anders prima rondvoetballen hoor! 

Viel te verwachten dat na één goede wedstrijd (tegen Mallorca) weer wordt gedaan alsof het een wereldster is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Socrates:

Knaller van Alba gemist @La Pulga.

Van Basten is daar niks bij inderdaad.

Jammer dat ik het heb moeten missen, gelukkig wel verzekerd van CL komend seizoen. Nu toewerken dat iedereen fit is en fit blijft en dan kan je meedoen met de top. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei rich ruzzian:

Speelde op 10 toch in een meer 4-2-3-1 dan de reguliere 4-3-3

En speelde ook niet eens zo slecht, lijkt het goed met Auba te kunnen vinden op wat rommelige balletjes na. Nu is Torres bij mij de gebeten hond, die zie je echt een hele wedstrijd niet :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei delichris:

@La Pulga Ik lees dat Maguire in de belangstelling staat van FC Barcelona. Hebben ze het daar in Spanje er ook over? Ik wil hem wel persoonlijk komen brengen :P 

Als dat gebeurd ga ik denk ik een half jaar non stop huilen. Gaat alleen niet gebeuren. Xavi heeft echt wel een beetje verstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Als dat gebeurd ga ik denk ik een half jaar non stop huilen. Gaat alleen niet gebeuren. Xavi heeft echt wel een beetje verstand.

Ik lees het wel vaak ineens. Zou ook te maken kunnen hebben met de transfer van Frenkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Lekker man, een spits (van 34 jaar) kopen voor 37 miljoen terwijl je zwakte in de verdediging ligt. Het kan ook echt alleen maar bij Barcelona.

Ze hebben niets geleerd na de laatste jaren. De verdediging is inderdaad een heikel punt. Beter permanente vervanging zoeken voor Alba, Pique en Alves. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bogatyr:

Ze hebben niets geleerd na de laatste jaren. De verdediging is inderdaad een heikel punt. Beter permanente vervanging zoeken voor Alba, Pique en Alves. 

Zeker, voor 37 miljoen kan je in ieder geval een Tagliafico halen. Al komt Christensen natuurlijk ook nog, dat zal in zekere zin de vervanger worden van Lenglet en Umtiti die deze zomer vertrekken. Maar zou mooi zijn als Barcelona hun geld neer gaat leggen voor Martinez (Ajax) en inderdaad een fatsoenlijke back-up voor Alba. Dest heeft ook bewezen geen heel seizoen te kunnen voetballen maar goede rechtsachters zijn tegenwoordig schaars. Jammer dat Mazza voor Bayern heeft gekozen, zou perfect bij Barcelona passen.

Lewandowski is natuurlijk nog steeds een wereldspits maar ik vind het zo zuur om 37 miljoen te leggen voor iemand met een éénjarig contract en geen restwaarde meer heeft. Auba doet het daar ook gewoon prima en ook Fati komt nu terug. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei La Pulga:

Lekker man, een spits (van 34 jaar) kopen voor 37 miljoen terwijl je zwakte in de verdediging ligt. Het kan ook echt alleen maar bij Barcelona.

Dit is puur korte termijn denken om hem aan te trekken. Komend jaar. Mogelijk twee gaat hij zijn goals maken, maar daarna zit je weer. Niet ideaal met al veel oudjes in de selectie.

bewerkt door ElMarcos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou best nog wel eens wat kunnen worden.

Is nog steeds topfit, zorgt goed voor zijn lichaam als je z'n socials ziet. Sowieso kunnen spelers tegenwoordig daardoor vaak langer mee, kijk naar Ronaldo, Modric, Thiago Silva, Benzema... Kan denk ik zeker nog wel drie jaar mee op topniveau. En kan de ontbrekende schakel zijn in het spel dat Xavi wil zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kyrill:

Lewandowski gewoon doen joh is nu nog altijd maar 33. In de EL finale stond keeper van 40 in het doel. Maar natuurlijk moet Barcelona ook verdedigers kopen ja, als Aurajo inmiddels je beste is...

Bij keepers is het uiteraard anders, die worden na hun 30e juist alleen maar beter. 

Maar gewoon doen inderdaad, mits je er niet te veel voor betaald. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kyrill:

Lewandowski gewoon doen joh is nu nog altijd maar 33. In de EL finale stond keeper van 40 in het doel. Maar natuurlijk moet Barcelona ook verdedigers kopen ja, als Aurajo inmiddels je beste is...

verdedigers en aanvallers vergelijken is hetzelfde als appels met peren vergelijken. niet doen dus.

desalniettemin, gewoon halen.

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites