cimbomcu Gepost January 22, 2016 Share Gepost January 22, 2016 Haha die Dennis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruins Gepost January 22, 2016 Share Gepost January 22, 2016 Ik doe geen vergelijkingen/goedpraten, ik vind alleen dat je belastingen vergeten te betalen nu ook niet zo'n drama is, hij heeft nu toch gewoon betaald uiteindelijk dus mij boeit het verder niet zo. Maar dat sommigen zich op een voetbalveld als een varken gedragen en dat daar nooit iets van komt "want het gebeurt tijdens een match dus mag het" zou voor mij meer aandacht mogen krijgen dan dit. Ontduiken is iets anders dan vergeten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozan Gepost January 22, 2016 Share Gepost January 22, 2016 Ik doe geen vergelijkingen/goedpraten, ik vind alleen dat je belastingen vergeten te betalen nu ook niet zo'n drama is, hij heeft nu toch gewoon betaald uiteindelijk dus mij boeit het verder niet zo. Maar dat sommigen zich op een voetbalveld als een varken gedragen en dat daar nooit iets van komt "want het gebeurt tijdens een match dus mag het" zou voor mij meer aandacht mogen krijgen dan dit. Je doet alsof hij gewoon uit eigen wil opeens heeft terugbetaald nadat hij opmerkte dat hij 2 jaar lang belastingen aan het ontduiken was en zo 1,5 miljoen heeft gestolen. Hij pleegde een misdaad, dat begrijp je toch wel hoop ik? Hij is gewoon een dief. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost January 22, 2016 Share Gepost January 22, 2016 Tuurlijk is het een misdaad. Banken en belastingsdiensten zijn trouwens ook dieven. Alleen hebben die allerlei regeltjes om hetgene wat ze doen opeens legaal te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Montass Gepost January 23, 2016 Share Gepost January 23, 2016 Maarre, Cholito, hoe zit het nu dan met jouw mening over Sampaoli dan :mrgy:? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanders Gepost January 23, 2016 Share Gepost January 23, 2016 Tuurlijk is het een misdaad. Banken en belastingsdiensten zijn trouwens ook dieven. Alleen hebben die allerlei regeltjes om hetgene wat ze doen opeens legaal te maken. Bv witwassen van drugsgeld in Niemandsland ergens tussen de VS en Mexico :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost January 23, 2016 Share Gepost January 23, 2016 Dit is echt één van de slechtste helften die ik me in tijden heb gezien van Barça. Echt ongelofelijk hoe slecht. Malaga had al makkelijk moeten voorstaan. Die verdediging jongens, dramatisch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 23, 2016 Share Gepost January 23, 2016 Bizar zeg hoeveel ruimte Malaga nog krijgt :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost January 23, 2016 Share Gepost January 23, 2016 We winnen, daarmee is ook alles gezegd. Die zware nederlagen bij Bilbao en Celta speelden we zelfs veel beter dan hier vandaag. Mag blij zijn dat je hier met een resultaat wegkomt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost January 24, 2016 Share Gepost January 24, 2016 Laatste Gijon - Sociedad gekeken, Halilovic als invaller en gelijk mooie assist. :< Straks Betis vs R Madrid, neem aan dat Real ze gaat slopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanders Gepost January 24, 2016 Share Gepost January 24, 2016 Wejoo die goal van Betis :cab: : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 24, 2016 Share Gepost January 24, 2016 _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost January 24, 2016 Share Gepost January 24, 2016 Wat een volley :< Wel verschrikkelijk slecht verdedigd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost January 24, 2016 Share Gepost January 24, 2016 Zuiver penal, jongens toch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanders Gepost January 24, 2016 Share Gepost January 24, 2016 Zuiver penal, jongens toch Soms worden ze ook wel heel makkelijk gegeven, maar ben het met je eens dat dit 100 % strafschop was ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost January 24, 2016 Share Gepost January 24, 2016 Lekker hoor. Barça gewonnen na een zaadpot, Atleti en Real beide punten verspeeld. Volgende week de kraker tegen Atleti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 24, 2016 Share Gepost January 24, 2016 Real kwam nog goed weg, 100% penal op het eind met Varane :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost January 25, 2016 Share Gepost January 25, 2016 GOLASO _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 25, 2016 Share Gepost January 25, 2016 Aduriz :< Gun hem wel een plekje in de selectie voor het EK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanders Gepost January 27, 2016 Share Gepost January 27, 2016 (edited) Wat is die Vermaelen onthutsend slecht zeg, kan het niveau totaal NIET aan ;e Nu speelt Athletic wel echt geweldig :D :D Edited January 27, 2016 by Sanders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost January 27, 2016 Share Gepost January 27, 2016 Met Vermaelen én Mathieu achterin weet je ook gewoon dat je de 0 niet gaat houden. En die gasten krijgen altijd maar de voorkeur op Bartra. Atlético gaat er trouwens uit zometeen, tenzij ze nog een mirakel verrichten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanders Gepost January 27, 2016 Share Gepost January 27, 2016 Met Vermaelen én Mathieu achterin weet je ook gewoon dat je de 0 niet gaat houden. En die gasten krijgen altijd maar de voorkeur op Bartra. Atlético gaat er trouwens uit zometeen, tenzij ze nog een mirakel verrichten Mathieu is nog de betere van de 2, maar idd wat je zegt met zo'n verdediging vraag je ook om problemen. Wat moet Atletico doen? Nog 1 x scoren of 2 x? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost January 27, 2016 Share Gepost January 27, 2016 Moesten nog 2x scoren maar liggen er dus uit. Knap van Celta toch. En Guidetti doet het toch wel erg goed daar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 27, 2016 Share Gepost January 27, 2016 Moesten nog 2x scoren maar liggen er dus uit. Knap van Celta toch. En Guidetti doet het toch wel erg goed daar. Jullie zien hem zonder twijfel meer dan ik, maar hoe doet hij het los van zijn goals? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanders Gepost January 27, 2016 Share Gepost January 27, 2016 Zo, deze wedstrijd heeft vermoedelijk behoorlijk wat energie gekost voor Barça, hopelijk hebben ze daar zaterdag tegen Atletico niet te veel last van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts