Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Spaans voetbal

Fabian.

Recommended Posts

Ik doe geen vergelijkingen/goedpraten, ik vind alleen dat je belastingen vergeten te betalen nu ook niet zo'n drama is, hij heeft nu toch gewoon betaald uiteindelijk dus mij boeit het verder niet zo. Maar dat sommigen zich op een voetbalveld als een varken gedragen en dat daar nooit iets van komt "want het gebeurt tijdens een match dus mag het" zou voor mij meer aandacht mogen krijgen dan dit.

Ontduiken is iets anders dan vergeten.

Ik doe geen vergelijkingen/goedpraten, ik vind alleen dat je belastingen vergeten te betalen nu ook niet zo'n drama is, hij heeft nu toch gewoon betaald uiteindelijk dus mij boeit het verder niet zo. Maar dat sommigen zich op een voetbalveld als een varken gedragen en dat daar nooit iets van komt "want het gebeurt tijdens een match dus mag het" zou voor mij meer aandacht mogen krijgen dan dit.

Je doet alsof hij gewoon uit eigen wil opeens heeft terugbetaald nadat hij opmerkte dat hij 2 jaar lang belastingen aan het ontduiken was en zo 1,5 miljoen heeft gestolen. Hij pleegde een misdaad, dat begrijp je toch wel hoop ik? Hij is gewoon een dief.

Met Vermaelen én Mathieu achterin weet je ook gewoon dat je de 0 niet gaat houden. En die gasten krijgen altijd maar de voorkeur op Bartra.

Atlético gaat er trouwens uit zometeen, tenzij ze nog een mirakel verrichten

Mathieu is nog de betere van de 2, maar idd wat je zegt met zo'n verdediging vraag je ook om problemen.

Wat moet Atletico doen? Nog 1 x scoren of 2 x?