La Pulga Gepost November 25, 2021 Share Gepost November 25, 2021 Citaat Een flinke tegenvaller voor FC Barcelona en trainer Xavi. De Catalanen kunnen pas in 2022 weer beschikken over smaakmaker Pedri, die kampt met een dijbeenblessure. Dat meldt AS donderdag. Pedri kwam op 29 september voor het laatst in actie, toen Barcelona met 3-0 onderuitging tegen Benfica in de Champions League. Zijn dijbeenblessure is hardnekkiger dan gedacht. Bovendien concludeerde de nieuwe medische staf van de Catalanen dat hun voorgangers fouten hebben gemaakt in de behandeling, claimt AS. Ze willen geen risico nemen met de middenvelder, die dit kalenderjaar daardoor niet meer in actie komt. Hoeveel medische fouten mag een club maken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 (edited) Zo als Ferran Torres echt naar Barcelona komt dan zou dat echt een geweldige aankoop zijn! Lees ook dat Juventus in de maak zal zijn voor Memphis.. 1 april is vroeg dit jaar. Edited November 26, 2021 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 38 minutes ago, La Pulga said: Zo als Ferran Torres echt naar Barcelona komt dan zou dat echt een geweldige aankoop zijn! Lees ook dat Juventus in de maak zal zijn voor Memphis.. 1 april is vroeg dit jaar. Barcelona word echt aan elke speler gelinkt of niet Werner en Ziyech gaan ook al naar Barcelona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 1 minuut geleden zei Azpi: Barcelona word echt aan elke speler gelinkt of niet Werner en Ziyech gaan ook al naar Barcelona Ach elke wisselspeler van een topclub die voorin uit de voeten kan wordt aan Barcelona gelinkt. Sterling niet te vergeten maar ik ga er ook vanuit dat Barcelona"geïnteresseerd" zal zijn in een Chiesa of Bernadesci (schrijf je dat zo?) Uiteindelijk is er gewoon geen geld voor een aankoop al zie ik die Cabral van Basel wel komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 27, 2021 Share Gepost November 27, 2021 Citaat Xavi is van plan om Riqui Puig kansen te gaan geven dit seizoen. De middenvelder, die totaal niet voorkwam in de plannen van voormalig FC Barcelona-coach Ronald Koeman, moet echter wel 'wat meer durf gaan tonen'. Xavi vergelijkt Puig met de dit seizoen doorgebroken talenten Nico González en Gavi. "Hij heeft een aangeboren talent en moet belangrijk zijn voor het team zoals Gavi en Nico dat nu zijn", zo geeft Xavi aan op de persconferentie voor de wedstrijd tegen Villarreal van dit weekend. "Hij moet meer durven, meer schieten." Xavi heeft het volste vertrouwen dat Puig zijn potentie alsnog waar gaat maken. "Hij is één van de ploeg en we rekenen op hem net zoals bij alle andere spelers. Iedereen krijgt zijn kans, we spelen in meerdere competities. Hij heeft het talent om het strafschopgebied van de tegenstander aan te vallen en is in staat om de eindpass te geven", zo sluit Xavi af. @Socrates Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost November 27, 2021 Share Gepost November 27, 2021 Op 13-11-2021 om 19:25 zei Socrates: Denk dat Xavi graag een Ferran Torres zou willen zien bijvoorbeeld. Even in z'n hoofd gekeken hier. Maar ja, waar halen ze in vredesnaam het geld vandaan nu dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 27, 2021 Share Gepost November 27, 2021 (edited) Leuke wedstrijd tot nu toe, aanradertje. Hopen dat de scouts van Juventus niet mee kijken, man man man wat een misser. Edited November 27, 2021 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost November 27, 2021 Share Gepost November 27, 2021 Memphis... Ik ga het gewoon maar zeggen: Haller is een betere spits momenteel. Braithwaite voor zijn blessure zelfs ook. (Luuk de Jong dan weer niet) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 27, 2021 Share Gepost November 27, 2021 Hoppa Frenkieee! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost November 27, 2021 Share Gepost November 27, 2021 Mingueza lekker op links Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost November 27, 2021 Share Gepost November 27, 2021 Hij kan nog iets!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 27, 2021 Share Gepost November 27, 2021 Memphisssssss goaaaal! Wereldspits! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost November 27, 2021 Share Gepost November 27, 2021 Iemand moet over z'n eigen benen struikelen en de keeper moet alvast gaan liggen, maar dan heb je ook wat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 Frenkie vandaag rust, verder wel oke opstelling. Hopen op een overwinning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 22 minuten geleden zei La Pulga: Frenkie vandaag rust, verder wel oke opstelling. Hopen op een overwinning. Zeker dat het rust is? Lijkt me vandaag 4-3-3 te worden met Coutinho - Memphis - Abde. Gaat een hoop gekloot worden dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 1 uur geleden zei Socrates: Zeker dat het rust is? Lijkt me vandaag 4-3-3 te worden met Coutinho - Memphis - Abde. Gaat een hoop gekloot worden dan. Lijkt me wel, anders stond Gavi wel meer naar voren en Countinho bankje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 Klopt ja, anders was Puig ook niet gekomen voor Gavi. Alex Moreno blijft wel een goed backje hè. Verder zaadvoetbal zoals verwacht met Coutinho - Memphis - Abde. Sowieso te statisch allemaal. Vind de 3-2-2-3 toch beter ogen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 Wat was Memphis weer vreselijk slecht eh @La Pulga. Lekker voor 15 miljoen verkopen wanneer je de kans krijgt ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 8 minuten geleden zei Socrates: Wat was Memphis weer vreselijk slecht eh @La Pulga. Lekker voor 15 miljoen verkopen wanneer je de kans krijgt ofzo. Lekker ruilen voor een MC Donald's coupon. Die gast weet het weer voor elkaar te krijgen om 90 minuten lang onzichtbaar te zijn. Verder was dembele wel oke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 Sterkte met dit verlies @Socrates @La Pulga @Lazy. Assist van ex Barcelona speler. Pittige tijden voor Barcelona fans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 7, 2021 Share Gepost December 7, 2021 Citaat Overwintering in de Champions League hangt aan een zijden draadje voor FC Barcelona, maar Xavi wil niet wanhopen. De trainer van de Catalanen denkt dat zijn ploeg in staat is om de uitwedstrijd tegen het al geplaatste Bayern München te winnen. "Als wij Bayern verslaan, zie ik dat niet als een wonder. Barcelona kan van elke ploeg winnen", zei Xavi dinsdagavond op zijn persconferentie in München. "We kijken met veel enthousiasme uit naar deze wedstrijd, ook al treffen we een van de beste ploegen ter wereld." FC Barcelona had zich twee weken geleden tegen Benfica al voor de achtste finales kunnen plaatsen, maar de Catalanen speelden op eigen veld doelpuntloos gelijk tegen de Portugezen en brachten zichzelf zo in een lastig parket. Iets te overmoedig van Xavi, maar liever dit dan een Koeman die zijn huidige selectie neerhaalt. Gaat een hele lastige wedstrijd worden, maar dat wisten jullie denk ik al. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost December 7, 2021 Share Gepost December 7, 2021 Milan voor tegen Liverpool Wat een spanning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 7, 2021 Share Gepost December 7, 2021 7 minuten geleden zei Rogier.: Milan voor tegen Liverpool Wat een spanning Pas je op? Dit heeft niets met het Spaanse voetbal te maken. Maar wel een hele mooie poule inderdaad zo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost December 7, 2021 Share Gepost December 7, 2021 Zojuist zei La Pulga: Pas je op? Dit heeft niets met het Spaanse voetbal te maken. Maar wel een hele mooie poule inderdaad zo! Ik dacht dat dit het Champions League-topic was Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 7, 2021 Share Gepost December 7, 2021 9 minuten geleden zei Rogier.: Ik dacht dat dit het Champions League-topic was Ja vind ik juist ook jammer, want ik wil daar weer kunnen posten. Ben namelijk bang voor een dubbelpost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts