delichris Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Zojuist zei La Pulga: Ik denk dat het eerder voor hem zelf erg zonde is. Barcelona is er denk ik minder rouwig om, hij kostte namelijk 8 miljoen per jaar en is al sinds een aantal jaar niet meer fit te krijgen. Die is er puur gekomen om Messi blij te maken Barcelona maalt niet om geld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 3 minuten geleden zei delichris: Barcelona maalt niet om geld 10 jaar geleden inderdaad niet nee. Nu moeten ze echt wel even troep verkopen, zou Coutinho niets voor ManUtd zijn? Leuk 5 wedstrijdjes meedoen per seizoen. Krijgen jullie als dubbeldeal Dembele er bij, die doet ook wel 5 wedstrijden mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 18 minuten geleden zei La Pulga: 10 jaar geleden inderdaad niet nee. Nu moeten ze echt wel even troep verkopen, zou Coutinho niets voor ManUtd zijn? Leuk 5 wedstrijdjes meedoen per seizoen. Krijgen jullie als dubbeldeal Dembele er bij, die doet ook wel 5 wedstrijden mee. Ruilen dan met Maguire? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 4 minuten geleden zei delichris: Ruilen dan met Maguire? Pique en Maguire zouden wel een heerlijk duo zijn achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 8 minuten geleden zei La Pulga: Pique en Maguire zouden wel een heerlijk duo zijn achterin. Wekelijks gratis cabaret bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 7 minuten geleden zei Rogier.: Wekelijks gratis cabaret bedoel je? Dat klopt zeker, was even een emoticon vergeten bij te voegen waaruit je kon zien dat ik sarcastisch was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Las een gerucht over Frenkie naar United. Met de juiste trainer.. Zeker als ze met twee voor de defensie blijven spelen, kan hij mooi weer op z'n plekkie linkscentraal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 2 uur geleden zei Socrates: Las een gerucht over Frenkie naar United. Met de juiste trainer.. Zeker als ze met twee voor de defensie blijven spelen, kan hij mooi weer op z'n plekkie linkscentraal. Frenkie is zeker een aanwinst. Maar wie niet tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 2 uur geleden zei Socrates: Las een gerucht over Frenkie naar United. Met de juiste trainer.. Zeker als ze met twee voor de defensie blijven spelen, kan hij mooi weer op z'n plekkie linkscentraal. Frenkie weer met Donny op het middenveld Met Bruno Fernandes erbij zit daar genoeg voetbal in, maar verdedigend misschien niet realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Op 21-11-2021 om 17:19 zei FlyD: Frenkie weer met Donny op het middenveld Met Bruno Fernandes erbij zit daar genoeg voetbal in, maar verdedigend misschien niet realistisch. Frenkie is niet wijs als ie bij een ander zinkend schip gaat spelen.... Hij kan net zo goed naar Bayern Munchen, City , Chelsea of Liverpool desnoods. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 12 uur geleden zei Kyrill: Frenkie is niet wijs als ie bij een ander zinkend schip gaat spelen.... Hij kan net zo goed naar Bayern Munchen, City , Chelsea of Liverpool desnoods. United is en blijft een van de grootste clubs ter wereld, met een enorme hoeveelheid potentie. Dat het nu even niet goed gaat wil niet zeggen dat wanneer de juiste trainer aan het roer komt, dat zo blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 5 minuten geleden zei ElMarcos: United is en blijft een van de grootste clubs ter wereld, met een enorme hoeveelheid potentie. Dat het nu even niet goed gaat wil niet zeggen dat wanneer de juiste trainer aan het roer komt, dat zo blijft. Ja en Arsenal heeft ook na United en Liverpool meeste PL titels gewonnen. En Feyenoord is nog steeds traditionele top 3 club. Wil nog niet zeggen ineens wel weer goed gaat met juiste trainer. SAF is eigenlijk tot niet gaan verjongen voor zijn vertrek. Moeten accepteren komende jaren Liverpool, City en Chelsea weg gaan lopen van de rest. Wie er onder 4e,5e of 6e wordt anything goes... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 18 minuten geleden zei Kyrill: Ja en Arsenal heeft ook na United en Liverpool meeste PL titels gewonnen. En Feyenoord is nog steeds traditionele top 3 club. Wil nog niet zeggen ineens wel weer goed gaat met juiste trainer. SAF is eigenlijk tot niet gaan verjongen voor zijn vertrek. Moeten accepteren komende jaren Liverpool, City en Chelsea weg gaan lopen van de rest. Wie er onder 4e,5e of 6e wordt anything goes... Ben ik niet met je eens. United heeft nog altijd een prima selectie waarin ook voldoende jonge spelers zitten die nog mee kunnen. Centraal achterin moet het beter en iemand moet daar gewoon een fatsoenlijk middenveld formeren. Dat maakt een wereld van verschil. Voorin hebben ze voldoende spelers die het verschil kunnen maken, maar dan moet de rest ook kloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 (bewerkt) Waarom moet het hier constant over Arsenal gaan? De Jong moet onder Xavi gewoon blijven, kan hij genoeg van leren en de ideale leermeester voor hem. Ben benieuwd hoe die het gaat neerzetten wanneer Pedri terug komt en ook Fati + Dembele. Volgens mij heb je dan echt een heerlijke selectie en als Braitwaite terug is dan kan onze leeuw met zijn vingers in zijn oor lekker banken en nadenken over zijn volgende club. Nog nooit heeft er een speler zo weinig toegevoegd als onze lieve Memphis die denkt dat hij elke wedstrijd heerlijk voetbalt. Fati - Braitwaite - Dembele zie ik wel zitten, al is het maar de vraag hoelang die gasten fit blijven. Trincao mag van mij ook wel nog een kansje krijgen al heb ik liever dat ze die verkopen voor een aantal miljoen en proberen achter Neres te gaan. Natuurlijk heb ik liever een Antony maar die lijkt mij onbetaalbaar. Het is trouwens al 12 uur na de wedstrijd en nog steeds geen bericht dat Dembele gister geblesseerd is geraakt tijdens zijn sprintje, toch wel een record. 24 november 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 Ik ben met je eens dat Frenkie nergens heen moet gaan. Ik zou eerst eens kijken hoe het gaat met hem onder Xavi. Wanneer die het goed neerzet, dan kan hij echt prima renderen. Het is en blijft gewoon een fenomenale voetballer. Dat gaat er uiteindelijk ook in Barcelona wel (weer) uitkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 Pedri zal wel één van de CAM's worden. Met Gavi zou ik nu zeggen. Kans dat als Frenkie niet gauw zijn waarde laat zien, hij Nico naast Busquets gaat zetten. Mocht Fati weer fit zijn, zou ik hem in de spits gooien. Memphis verkloot alles. Dan maar twee van Alba/Baldé/Dest/Dembele/Ez Abde op de wingerposities. Je kan ook Dembele op links met Dest op rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 Citaat Een flinke tegenvaller voor FC Barcelona en trainer Xavi. De Catalanen kunnen pas in 2022 weer beschikken over smaakmaker Pedri, die kampt met een dijbeenblessure. Dat meldt AS donderdag. Pedri kwam op 29 september voor het laatst in actie, toen Barcelona met 3-0 onderuitging tegen Benfica in de Champions League. Zijn dijbeenblessure is hardnekkiger dan gedacht. Bovendien concludeerde de nieuwe medische staf van de Catalanen dat hun voorgangers fouten hebben gemaakt in de behandeling, claimt AS. Ze willen geen risico nemen met de middenvelder, die dit kalenderjaar daardoor niet meer in actie komt. Hoeveel medische fouten mag een club maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 (bewerkt) Zo als Ferran Torres echt naar Barcelona komt dan zou dat echt een geweldige aankoop zijn! Lees ook dat Juventus in de maak zal zijn voor Memphis.. 1 april is vroeg dit jaar. 26 november 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 38 minutes ago, La Pulga said: Zo als Ferran Torres echt naar Barcelona komt dan zou dat echt een geweldige aankoop zijn! Lees ook dat Juventus in de maak zal zijn voor Memphis.. 1 april is vroeg dit jaar. Barcelona word echt aan elke speler gelinkt of niet Werner en Ziyech gaan ook al naar Barcelona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 1 minuut geleden zei Azpi: Barcelona word echt aan elke speler gelinkt of niet Werner en Ziyech gaan ook al naar Barcelona Ach elke wisselspeler van een topclub die voorin uit de voeten kan wordt aan Barcelona gelinkt. Sterling niet te vergeten maar ik ga er ook vanuit dat Barcelona"geïnteresseerd" zal zijn in een Chiesa of Bernadesci (schrijf je dat zo?) Uiteindelijk is er gewoon geen geld voor een aankoop al zie ik die Cabral van Basel wel komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 november 2021 Share Geplaatst 27 november 2021 Citaat Xavi is van plan om Riqui Puig kansen te gaan geven dit seizoen. De middenvelder, die totaal niet voorkwam in de plannen van voormalig FC Barcelona-coach Ronald Koeman, moet echter wel 'wat meer durf gaan tonen'. Xavi vergelijkt Puig met de dit seizoen doorgebroken talenten Nico González en Gavi. "Hij heeft een aangeboren talent en moet belangrijk zijn voor het team zoals Gavi en Nico dat nu zijn", zo geeft Xavi aan op de persconferentie voor de wedstrijd tegen Villarreal van dit weekend. "Hij moet meer durven, meer schieten." Xavi heeft het volste vertrouwen dat Puig zijn potentie alsnog waar gaat maken. "Hij is één van de ploeg en we rekenen op hem net zoals bij alle andere spelers. Iedereen krijgt zijn kans, we spelen in meerdere competities. Hij heeft het talent om het strafschopgebied van de tegenstander aan te vallen en is in staat om de eindpass te geven", zo sluit Xavi af. @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 november 2021 Share Geplaatst 27 november 2021 Op 13-11-2021 om 19:25 zei Socrates: Denk dat Xavi graag een Ferran Torres zou willen zien bijvoorbeeld. Even in z'n hoofd gekeken hier. Maar ja, waar halen ze in vredesnaam het geld vandaan nu dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 november 2021 Share Geplaatst 27 november 2021 (bewerkt) Leuke wedstrijd tot nu toe, aanradertje. Hopen dat de scouts van Juventus niet mee kijken, man man man wat een misser. 27 november 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 november 2021 Share Geplaatst 27 november 2021 Memphis... Ik ga het gewoon maar zeggen: Haller is een betere spits momenteel. Braithwaite voor zijn blessure zelfs ook. (Luuk de Jong dan weer niet) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 november 2021 Share Geplaatst 27 november 2021 Hoppa Frenkieee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten