Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei La Pulga:

Ik denk dat het eerder voor hem zelf erg zonde is. Barcelona is er denk ik minder rouwig om, hij kostte namelijk 8 miljoen per jaar en is al sinds een aantal jaar niet meer fit te krijgen. Die is er puur gekomen om Messi blij te maken

Barcelona maalt niet om geld :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei delichris:

Barcelona maalt niet om geld :P 

10 jaar geleden inderdaad niet nee.

Nu moeten ze echt wel even troep verkopen, zou Coutinho niets voor ManUtd zijn? Leuk 5 wedstrijdjes meedoen per seizoen. Krijgen jullie als dubbeldeal Dembele er bij, die doet ook wel 5 wedstrijden mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei La Pulga:

10 jaar geleden inderdaad niet nee.

Nu moeten ze echt wel even troep verkopen, zou Coutinho niets voor ManUtd zijn? Leuk 5 wedstrijdjes meedoen per seizoen. Krijgen jullie als dubbeldeal Dembele er bij, die doet ook wel 5 wedstrijden mee.

Ruilen dan met Maguire?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Socrates:

Las een gerucht over Frenkie naar United. Met de juiste trainer.. Zeker als ze met twee voor de defensie blijven spelen, kan hij mooi weer op z'n plekkie linkscentraal. 

Frenkie weer met Donny op het middenveld :) Met Bruno Fernandes erbij zit daar genoeg voetbal in, maar verdedigend misschien niet realistisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-11-2021 om 17:19 zei FlyD:

Frenkie weer met Donny op het middenveld :) Met Bruno Fernandes erbij zit daar genoeg voetbal in, maar verdedigend misschien niet realistisch.

Frenkie is niet wijs als ie bij een ander zinkend schip gaat spelen....

Hij kan net zo goed naar Bayern Munchen, City , Chelsea of Liverpool desnoods.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Kyrill:

Frenkie is niet wijs als ie bij een ander zinkend schip gaat spelen....

Hij kan net zo goed naar Bayern Munchen, City , Chelsea of Liverpool desnoods.

United is en blijft een van de grootste clubs ter wereld, met een enorme hoeveelheid potentie. Dat het nu even niet goed gaat wil niet zeggen dat wanneer de juiste trainer aan het roer komt, dat zo blijft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ElMarcos:

United is en blijft een van de grootste clubs ter wereld, met een enorme hoeveelheid potentie. Dat het nu even niet goed gaat wil niet zeggen dat wanneer de juiste trainer aan het roer komt, dat zo blijft. 

Ja en Arsenal heeft ook na United en Liverpool meeste PL titels gewonnen. En Feyenoord is nog steeds traditionele top 3 club. Wil nog niet zeggen ineens wel weer goed gaat met juiste trainer. SAF is eigenlijk tot niet gaan verjongen voor zijn vertrek. Moeten accepteren komende jaren Liverpool, City en Chelsea weg gaan lopen van de rest. Wie er onder 4e,5e of 6e wordt anything goes... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Kyrill:

Ja en Arsenal heeft ook na United en Liverpool meeste PL titels gewonnen. En Feyenoord is nog steeds traditionele top 3 club. Wil nog niet zeggen ineens wel weer goed gaat met juiste trainer. SAF is eigenlijk tot niet gaan verjongen voor zijn vertrek. Moeten accepteren komende jaren Liverpool, City en Chelsea weg gaan lopen van de rest. Wie er onder 4e,5e of 6e wordt anything goes... 

Ben ik niet met je eens. United heeft nog altijd een prima selectie waarin ook voldoende jonge spelers zitten die nog mee kunnen. Centraal achterin moet het beter en iemand moet daar gewoon een fatsoenlijk middenveld formeren. Dat maakt een wereld van verschil. Voorin hebben ze voldoende spelers die het verschil kunnen maken, maar dan moet de rest ook kloppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom moet het hier constant over Arsenal gaan? 

De Jong moet onder Xavi gewoon blijven, kan hij genoeg van leren en de ideale leermeester voor hem. Ben benieuwd hoe die het gaat neerzetten wanneer Pedri terug komt en ook Fati + Dembele. Volgens mij heb je dan echt een heerlijke selectie en als Braitwaite terug is dan kan onze leeuw met zijn vingers in zijn oor lekker banken en nadenken over zijn volgende club. Nog nooit heeft er een speler zo weinig toegevoegd als onze lieve Memphis die denkt dat hij elke wedstrijd heerlijk voetbalt. Fati - Braitwaite - Dembele zie ik wel zitten, al is het maar de vraag hoelang die gasten fit blijven. Trincao mag van mij ook wel nog een kansje krijgen al heb ik liever dat ze die verkopen voor een aantal miljoen en proberen achter Neres te gaan. 

Natuurlijk heb ik liever een Antony maar die lijkt mij onbetaalbaar. 

Het is trouwens al 12 uur na de wedstrijd en nog steeds geen bericht dat Dembele gister geblesseerd is geraakt tijdens zijn sprintje, toch wel een record.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben met je eens dat Frenkie nergens heen moet gaan. Ik zou eerst eens kijken hoe het gaat met hem onder Xavi. Wanneer die het goed neerzet, dan kan hij echt prima renderen. Het is en blijft gewoon een fenomenale voetballer. Dat gaat er uiteindelijk ook in Barcelona wel (weer) uitkomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pedri zal wel één van de CAM's worden. Met Gavi zou ik nu zeggen.

Kans dat als Frenkie niet gauw zijn waarde laat zien, hij Nico naast Busquets gaat zetten. 

Mocht Fati weer fit zijn, zou ik hem in de spits gooien. Memphis verkloot alles. Dan maar twee van Alba/Baldé/Dest/Dembele/Ez Abde op de wingerposities. Je kan ook Dembele op links met Dest op rechts. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Een flinke tegenvaller voor FC Barcelona en trainer Xavi. De Catalanen kunnen pas in 2022 weer beschikken over smaakmaker Pedri, die kampt met een dijbeenblessure. Dat meldt AS donderdag.

Pedri kwam op 29 september voor het laatst in actie, toen Barcelona met 3-0 onderuitging tegen Benfica in de Champions League. Zijn dijbeenblessure is hardnekkiger dan gedacht. Bovendien concludeerde de nieuwe medische staf van de Catalanen dat hun voorgangers fouten hebben gemaakt in de behandeling, claimt AS. Ze willen geen risico nemen met de middenvelder, die dit kalenderjaar daardoor niet meer in actie komt.

Hoeveel medische fouten mag een club maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minutes ago, La Pulga said:

Zo als Ferran Torres echt naar Barcelona komt dan zou dat echt een geweldige aankoop zijn!

Lees ook dat Juventus in de maak zal zijn voor Memphis.. 1 april is vroeg dit jaar.

Barcelona word echt aan elke speler gelinkt of niet :classic_tongue: Werner en Ziyech gaan ook al naar Barcelona

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Azpi:

Barcelona word echt aan elke speler gelinkt of niet :classic_tongue: Werner en Ziyech gaan ook al naar Barcelona

Ach elke wisselspeler van een topclub die voorin uit de voeten kan wordt aan Barcelona gelinkt. Sterling niet te vergeten maar ik ga er ook vanuit dat Barcelona"geïnteresseerd" zal zijn in een Chiesa of Bernadesci (schrijf je dat zo?) 

Uiteindelijk is er gewoon geen geld voor een aankoop al zie ik die Cabral van Basel wel komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Xavi is van plan om Riqui Puig kansen te gaan geven dit seizoen. De middenvelder, die totaal niet voorkwam in de plannen van voormalig FC Barcelona-coach Ronald Koeman, moet echter wel 'wat meer durf gaan tonen'.

Xavi vergelijkt Puig met de dit seizoen doorgebroken talenten Nico González en Gavi. "Hij heeft een aangeboren talent en moet belangrijk zijn voor het team zoals Gavi en Nico dat nu zijn", zo geeft Xavi aan op de persconferentie voor de wedstrijd tegen Villarreal van dit weekend. "Hij moet meer durven, meer schieten."

Xavi heeft het volste vertrouwen dat Puig zijn potentie alsnog waar gaat maken. "Hij is één van de ploeg en we rekenen op hem net zoals bij alle andere spelers. Iedereen krijgt zijn kans, we spelen in meerdere competities. Hij heeft het talent om het strafschopgebied van de tegenstander aan te vallen en is in staat om de eindpass te geven", zo sluit Xavi af.

@Socrates

Link naar opmerking
Deel via andere websites