Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei ElMarcos:

Kans dat hij dit seizoen qua resultaten niet heel veel beter gaat presteren dan Koeman is aanwezig met dit materiaal. Hopelijk krijgt hij de kans om spelers te laten groeien en iets neer  te zetten waar het komend seizoen mee door kan. 

Ik denk dat het vooral mee moet zitten met blessures, je kan serieus nu gewoon een topteam maken van alle geblesseerde spelers. 

Hopelijk krijgt hij de tijd om te bouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ElMarcos:

Kans dat hij dit seizoen qua resultaten niet heel veel beter gaat presteren dan Koeman is aanwezig met dit materiaal. Hopelijk krijgt hij de kans om spelers te laten groeien en iets neer  te zetten waar het komend seizoen mee door kan. 

Aanwezige materiaal.... Ja dit is echt Trekvogels of VVV Venlo :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Leuk gemaakt ja alleen zie ik het eerder voor me met een Gavi of Pedri. De Jong lijkt zijn plekje niet te vinden in dit Barca.

Daar sluit ik mij volledig bij aan. Las iets over een mogelijke ruildeal met City voor Sterlings. Zal wel niet waar zijn, maar zijn plek vinden lijkt inderdaad maar niet te lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Leuk gemaakt ja alleen zie ik het eerder voor me met een Gavi of Pedri. De Jong lijkt zijn plekje niet te vinden in dit Barca.

De trainers vinden zijn plekje niet.

Had allang LVM of CVM moeten staan. Direct betrokken in de opbouw en bij beide omschakelingen. Geen trainer die hem daar langere tijd heeft laten spelen.

Pedri/Gavi

Frenkie - Nico

Of

Pedri - Nico/Gavi/Puig

Frenkie

En je hebt een talentvol, redelijk veelzijdig middenveld dat nog jaren mee kan en weer de basis kan vormen voor tiki-taka combinatievoetbal in moderne tijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Socrates:

De trainers vinden zijn plekje niet.

Had allang LVM of CVM moeten staan. Direct betrokken in de opbouw en bij beide omschakelingen. Geen trainer die hem daar langere tijd heeft laten spelen.

Pedri/Gavi

Frenkie - Nico

Of

Pedri - Nico/Gavi/Puig

Frenkie

En je hebt een talentvol, redelijk veelzijdig middenveld dat nog jaren mee kan en weer de basis kan vormen voor tiki-taka combinatievoetbal in moderne tijden.

Pedri/Gavi

Frenkie - Nico

Deze variant zie ik inderdaad ook het meest zitten, ook al vind ik helaas Busquets nog steeds erg belangrijk bij Barcelona is het wel tijd om door te selecteren. Dit gaat Xavi dit seizoen zeker niet doen, ook omdat hij met al die oude spelers heeft samengespeeld. 

Ook zie ik het wel zitten om gewoon een extra middenvelder op te stellen als je zulke spelers voorin heb lopen. Zolang die maar nooit 5-3-2 gaat spelen en ook aub nooit Roberto rechtsbuiten. 

Luuk zal wel zijn gedegradeerd naar ballenjongen en mag af en toe een wasje draaien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Aanwezige materiaal.... Ja dit is echt Trekvogels of VVV Venlo :-D

Ze spelen ook niet tegen De Graafschap en NAC Breda hé ;)

Dit Barcelona ontbreekt toch echt het materiaal om mee te doen voor de prijzen en dat is toch elk jaar de ambitie die ze hebben.

bewerkt door Steels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Busquets blijft defensief kwetsbaar. Sloom, niet mobiel meer, lopende mensen vliegen langs hem.. En inderdaad, je moet gewoon verder. Iets opbouwen voor de lange termijn. Dan is nu wel het moment om door te selecteren. 

Met Frenkie en Nico heb je gewoon twee fitte jongens die een defensieve bijdrage kunnen leveren en ook nog eens onder druk uit kunnen voetballen. Nico was in die eerste helft tegen Celta ook zó goed.. 

Maar ja, ik ben er ook bang voor. Zoals alle voorgangers dan maar weer terugvallen op Busquets, Pique en Roberto. Dan heb je per definitie een defecte speelstijl en defensieve kwetsbaarheid. Maar laten we hopen dat Xavi wat cojones in de broek heeft zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei La Pulga:

Dani Alves terug! Ik zie het zitten, al is het alleen maar om wat spelers een schop onder hun kont te geven en een mentor te zijn voor akkaDest.

Met jou weet ik dus nooit of je wel of niet sarcastisch bent... Verwarrend acht kans nu 70% iig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Socrates:

Wat heb je er nou aan, die vent is bijna 40. Hij kan ook een mentor van Dest zijn zonder op het wedstrijdformulier te staan. Ik vind dit niet echt hoopgevend voor wat Xavi met Pique, Roberto en Busquets gaat doen. 

Ach nu speel je met Mingueza op rechtsachter en als die uitvalt dan heb je helemaal niets meer. Alves heeft afgelopen zomer op Olympische Spelen als aanvoerder van Brazilië laten zien dat hij nog prima mee kan en elke gratis transfer voor Barcelona is prima meegenomen. Ik hoop dat hij achter Dest een plekje zal krijgen in de pikorde en Mingueza zich kan focussen op een centrale positie naar Araujo, dan ziet het er achterin gelijk een stuk stabieler uit zonder Garcia en Pique.

Citaat

Hakim Ziyech is een van de spelers die bij Barcelona in beeld is, zo verzekert Sport zaterdag. Volgens de meest verkochte sportkrant van Catalonië wil Barcelona in januari zich vooral in aanvallend opzicht gaan versterken. Het is de bedoeling dat, naast de komst van Dani Alves, drie voetballers op huurbasis naar het Camp Nou komen. De technische afdeling kijkt vooral naar kwaliteitsvoetballers die niet regelmatig aan spelen toekomen.

Volgens Sport is Chelsea een van de clubs waar Barcelona graag zaken mee wil doen, vooral omdat Manchester City geen medewerking gaat verlenen aan een verhuur van Raheem Sterling. Het contract van de aanvaller loopt over minder dan twee jaar af. Ziyech is een van de voetballers waar de Spaanse topclub meer dan gemiddelde interesse in heeft, maar ook de namen van Christian Pulisic en Callum Hudson-Odoi staan hoog genoteerd om eventueel de overstap naar Catalonië te maken.

Mocht dit waar zijn dan ben ik blij.

Geruchten gingen ook over Thiago, daar zal ik wat minder blij mee zijn. Die zal meer samen met Dembele bij de fysio optrekken dan daadwerkelijk spelen en met Pedri, Gavi, Nico en Puig heb je al genoeg spelers die daar kunnen spelen op zijn positie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 hours ago, La Pulga said:

Ach nu speel je met Mingueza op rechtsachter en als die uitvalt dan heb je helemaal niets meer. Alves heeft afgelopen zomer op Olympische Spelen als aanvoerder van Brazilië laten zien dat hij nog prima mee kan en elke gratis transfer voor Barcelona is prima meegenomen. Ik hoop dat hij achter Dest een plekje zal krijgen in de pikorde en Mingueza zich kan focussen op een centrale positie naar Araujo, dan ziet het er achterin gelijk een stuk stabieler uit zonder Garcia en Pique.

Mocht dit waar zijn dan ben ik blij.

Geruchten gingen ook over Thiago, daar zal ik wat minder blij mee zijn. Die zal meer samen met Dembele bij de fysio optrekken dan daadwerkelijk spelen en met Pedri, Gavi, Nico en Puig heb je al genoeg spelers die daar kunnen spelen op zijn positie.

Van welk geld moet Barcelona die Chelsea spelers betalen? Ziyech kun je huren dat snap ik maar om hem permanent over te nemen kun je niet met 10 miljoen aankomen. Bovendien laat Chelsea spelers meestal niet transfervrij vertrekken, als je op huurbasis wilt vertrekken word eerst je contract verlengd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Azpi:

Van welk geld moet Barcelona die Chelsea spelers betalen? Ziyech kun je huren dat snap ik maar om hem permanent over te nemen kun je niet met 10 miljoen aankomen. Bovendien laat Chelsea spelers meestal niet transfervrij vertrekken, als je op huurbasis wilt vertrekken word eerst je contract verlengd. 

Geen idee, van hetzelfde geld als waarvan Koeman uiteindelijk wel ontslagen kon worden denk ik.

Gelukkig doe ik de boekhouding van Barcelona niet, die zal echt slecht slapen in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites