Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Barcelona reist met Frenkie de Jong, Ansu Fati, Ousmane Dembélé en Ronald Araújo af naar Oekraïne voor de uitwedstrijd tegen Dynamo Kiev in de Champions League. Het viertal is fit genoeg bevonden om deel uit te maken van de wedstrijdselectie. De terugkeer van Dembélé is het meest opvallend, want de aanvaller speelde dit seizoen door een slepende knieblessure nog geen minuut voor Barcelona.

Er is naar jou geluisterd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ousmane Dembélé keert na rentree direct terug de ziekenboeg in

🤣.. Never ending story met die gast.  Doet 25 min mee in Kiev om vervolgens zijn hamstring te blesseren. Ernst is niet helemaal duidelijk, behalve dat hij komend weekend sowieso niet zal spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Ik denk dat er echt een hele lekkere fysio werkt in Barcelona en die wilt hij constant blijven zien, dat heb ik namelijk in de sportschool waardoor gemotiveerd ben om daarheen te gaan.

Dan zou ik eerder een liesblessure verwachten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is binnen hoor! El Verlossio! Lekker man, nog een afkoopsommetje erbij voor Barcelona en inmiddels hoofdtrainer nummer 3 onder contract. Mooi man.

35 minuten geleden zei Thierryvane:

Mag hopen dat hij keihard faalt.

Nou Xavi kan niets zoveel aan de hele situatie doen toch? Hoop voor Xavi zelf dat hij uitgroeit tot een nieuwe Guardiola en zijn hele leven bij Barcelona kan blijven. Magistrale voetballer en hoop ook dat hij een magistrale coach is/wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Nee, zeker niet. Niks tegen Xavi. Meer tegen het bestuur.

Omdat? 

Toch niet omdat Koeman is ontslagen of een weekje moest afwachten of 'ie wel mocht aanblijven, hè. Want die heeft nog veel te lang mogen zitten. Sterker nog, had nooit Barca-coach moeten worden. Dan kan je beter boos zijn op het bestuur onder/met Bartomeu. Sowieso in zijn algemeenheid ook, maar bon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Lazy:

Hij is binnen hoor! El Verlossio! Lekker man, nog een afkoopsommetje erbij voor Barcelona en inmiddels hoofdtrainer nummer 3 onder contract. Mooi man.

Nou Xavi kan niets zoveel aan de hele situatie doen toch? Hoop voor Xavi zelf dat hij uitgroeit tot een nieuwe Guardiola en zijn hele leven bij Barcelona kan blijven. Magistrale voetballer en hoop ook dat hij een magistrale coach is/wordt.

Koeman kon ook niets doen aan de hele situatie toen hij kwam. En die Laporta is een eerste klas huichelaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bolderbast:

@Socrates Kom d'r maar in.

Weet niet zo goed wat je nu van me verwacht, hoor.

Dat een voetbaltrainer normaliter niet verantwoordelijk is voor de bestuurlijke mores?

Dat Koeman gewoon geen geschikte trainer is voor in de (sub)top van het clubvoetbal?

Dat Koeman er heel weinig van gebakken heeft met zijn kutopstellingen?

Of dat het gewoon een nietszeggend bericht van hem was met twee boude stellingen zonder enige onderbouwing?

Of dat zijn reactie weer eens blijk geeft van beschamend chauvinisme?

Net als al die andere Hollanders die net doen alsof ze weten hoe het allemaal in bestuurlijke zin bij Barca gaat. Die allemaal ineens precies weten hoe goed of niet goed alle selectiespelers zijn. Die allemaal plots weten hoe Koeman het wekelijks gedaan heeft omdat ze wekelijks (lees: 2x per jaar een CL-pot) naar Barca keken.

Je kan hiermee zoveel kanten op @Bolderbast, maak een keuze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Socrates:

Weet niet zo goed wat je nu van me verwacht, hoor.

Dat een voetbaltrainer normaliter niet verantwoordelijk is voor de bestuurlijke mores?

Dat Koeman gewoon geen geschikte trainer is voor in de (sub)top van het clubvoetbal?

Dat Koeman er heel weinig van gebakken heeft met zijn kutopstellingen?

Of dat het gewoon een nietszeggend bericht van hem was met twee boude stellingen zonder enige onderbouwing?

Of dat zijn reactie weer eens blijk geeft van beschamend chauvinisme?

Net als al die andere Hollanders die net doen alsof ze weten hoe het allemaal in bestuurlijke zin bij Barca gaat. Die allemaal ineens precies weten hoe goed of niet goed alle selectiespelers zijn. Die allemaal plots weten hoe Koeman het wekelijks gedaan heeft omdat ze wekelijks (lees: 2x per jaar een CL-pot) naar Barca keken.

Je kan hiermee zoveel kanten op @Bolderbast, maak een keuze!

Eén ding scheelt ik ben geen Hollander. En ik kijk vaker Barcelona dan jij denkt. Dus jij ontkent dat Koeman wat aan de situatie kon doen toen hij kwam als trainer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Socrates:

Nee want alleen good old alwetende Socrates heeft gelijk dames en heren!!! Iedereen luisteren naar deze almachtige heer wiens voetbalkennis verder rijkt dan Johan Cruijff en Franz Beckenbauer.... 

1 uur geleden zei delichris:

Koeman kon ook niets doen aan de hele situatie toen hij kwam. En die Laporta is een eerste klas huichelaar. 

Koeman is vanaf moment 1 dat hij ging dom geweest om naar Barcelona te gaan, helemaal in de situatie waarin ze toen zaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Lazy:

Nee want alleen good old alwetende Socrates heeft gelijk dames en heren!!! Iedereen luisteren naar deze almachtige heer wiens voetbalkennis verder rijkt dan Johan Cruijff en Franz Beckenbauer.... 

Koeman is vanaf moment 1 dat hij ging dom geweest om naar Barcelona te gaan, helemaal in de situatie waarin ze toen zaten.

Maar wat zou jij doen als het je droombaan is wat nu achteraf een nachtmerrie is geworden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lazy:

Nee want jouw berichten zijn lekker volwassen naar anderen toe. Kijk eens wat vaker in de spiegel gozer. 

Dat is dan het enige wat je kan zeggen, hè.

*Kinderachtig bericht*

Tjonge, eigenaar, wat slecht.

"Nee jij dan!"

Iets met een pot en ketel. En dat voor een eigenaar. Bijzonder, heel bijzonder.

Heb je je al uitgesproken over bepaalde verwensingen op je forum of interesseert het je nog steeds geen reet en werk je vrolijk mee aan de demonisering? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Socrates:

Heb je je al uitgesproken over bepaalde verwensingen op je forum of interesseert het je nog steeds geen reet en werk je vrolijk mee aan de demonisering? 

Zeker. Als je daar meer over wilt weten: mijn DM inbox staat voor je open. Ik ga in dit voetbaltopic niet verder een welles nietes discussie met je aan over het feit dat ik jou kinderachtig vindt en jij mij. Zoals gezegd: je kunt een DM sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei delichris:

Maar wat zou jij doen als het je droombaan is wat nu achteraf een nachtmerrie is geworden. 

Eerst logisch nadenken en dan pas besluit nemen en je niet laten leiden door emoties. Hij heeft op emotie een besluit genomen zonder er goed over na te denken. Iedere boerenlul wist toen al dat Bartomeu OF eruit gezet zou worden OF de verkiezingen zou verliezen. En diezelfde boerenlul weet dan ook dat elke president zijn eigen mensen mee wilt nemen.

Vanaf dag 1 had Koeman de stempel Bartomeu trainer op zijn kop zitten en toen die eenmaal verdween kreeg Koeman een nog groter doelwit op zijn hoofd.

Beetje naief van Koeman om te denken dat hij in die situatie de verlosser was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites