Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Socrates:

Dest was goed hè.

Achterin wel weer drama op momenten, maar goed.

Dest was zeker aanvallend erg goed, deed mij denken aan Alves die overigens wilt terugkomen. Lijkt mij een goede mentor en ook een goede back-up om achter de hand te hebben. Dan hoeft Roberto niet meer rechtsachter als Dest afwezig is.

Ook Gavi en Fati zijn twee helden en ga ik nog vertrouwen krijgen in zondag ook. Eerst woensdag maar winnen van Kiev om nog een beetje kans te maken in de CL.

Grootste overwinning gister natuurlijk was dat Luuk de Jong 0 minuten heeft gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei cimbomcu:

Nou ik was cynisch, vond het maar een simpele kaats. Maar de commentator van dienst deed net of het vooral aan Depay lag dat Fati hem scoorde..

Memphis speelde in het begin twee aardige potten, maar inmiddels zit hij alweer op EK-vorm. Traag, hoop balverlies, weinig controle over de bal, risicovol gekloot.. Soms is het echt een klotespeler om te zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fati lijkt te verlengen dus dat is echt goed nieuws.

Nu Gavi en Nico langer binden en er staat dan zoveel talent voor de toekomst op het veld, het komt dan wel goed met Barca! 

Nu nog een talentvolle spits en stiekem mis ik Braithwaite wel voorin.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei La Pulga:

Fati lijkt te verlengen dus dat is echt goed nieuws.

Nu Gavi en Nico langer binden en er staat dan zoveel talent voor de toekomst op het veld, het komt dan wel goed met Barca! 

Nu nog een talentvolle spits en stiekem mis ik Braithwaite wel voorin.

Niet nog beetje sleutelen aan de verdediging? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei ElMarcos:

Eric Garcia heeft het niet maak ik hieruit op?

Valt tot nu toe tegen, oogt wat traag en lijkt een beetje op de skinny versie van Pique. 

Hoop dat hij wat kan groeien nog (in lengte maar ook in zijn verdedigende kwaliteiten) maar het is voor nu geen basismateriaal. Wel handig voor op de bank en tegen kleinere teams waar je vaak de bal zal hebben.

Ook kut dat Pedri en Araujo er zondag niet bij zijn.

Citaat

Ansu Fati en FC Barcelona zijn eruit. Dat melden meerdere media, waaronder transferexpert Fabrizio Romano. Het is de bedoeling dat Barcelona de contractverlenging donderdag officieel gaat maken.

Net als Pedri heeft Barcelona de afkoopclausule van Fati bepaald op één miljard euro. Fati, wiens contract, aan het einde van dit seizoen afloopt, gaat vermoedelijk voor zes seizoenen bijtekenen, tot de zomer van 2027. Ook zijn salaris gaat omhoog, al wordt een deel daarvan in bonussen uitbetaald, zoals bij vrijwel alle Barcelona-spelers het geval is. Wint Barcelona prijzen, dan krijgen zij een bonus overgemaakt.

Dit is natuurlijk wel weer erg goed nieuws!

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Valt tot nu toe tegen, oogt wat traag en lijkt een beetje op de skinny versie van Pique. 

Hoop dat hij wat kan groeien nog (in lengte maar ook in zijn verdedigende kwaliteiten) maar het is voor nu geen basismateriaal. Wel handig voor op de bank en tegen kleinere teams waar je vaak de bal zal hebben.

Ook kut dat Pedri en Araujo er zondag niet bij zijn.

Dit is natuurlijk wel weer erg goed nieuws!

Zonde, want het leek een prima jongen om erbij te hebben. Al las ik ook wel dat hij wellicht beter tot zijn recht komt in het 3-5-2 systeem gelet op zijn lengte. Maar hij is nog jong en kan zich nog ontwikkelen. Al vermoed ik dat hij op die leeftijd niet veel langer meer gaat worden. Anders wordt het tijd om zijn groeihormonen te controleren :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Zonde, want het leek een prima jongen om erbij te hebben. Al las ik ook wel dat hij wellicht beter tot zijn recht komt in het 3-5-2 systeem gelet op zijn lengte. Maar hij is nog jong en kan zich nog ontwikkelen. Al vermoed ik dat hij op die leeftijd niet veel langer meer gaat worden. Anders wordt het tijd om zijn groeihormonen te controleren :P 

Ja hij is ook prima om er bij te hebben maar geen vaste basisspeler en als Barca terug naar de top wilt dan zal je daar echt wel een betere verdediger voor nodig hebben. Zoals Socrates al zei, een Lisandro Martinez zou een droom zijn. Verder nog een Antony voor de rechtsbuiten en je hebt in ieder geval wat spelers met pit er in. 

En als het mag zouden we ook graag Ten Hag voor een paar seizoenen willen lenen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mbappe is bijna rond met Barcelona, hij moet alleen nog dronken gevoerd worden en onder schot gehouden worden met een pistool zodat hij een contract kan ondertekenen.

Die gaat gewoon naar Real maar de media gaat er even voor zorgen dat Real nu nog meer tekengeld gaat bieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ElMarcos:

Benzema - Mbappe kan een mooi koppel worden. Zou Real dan weer terug gaan naar de 4-4-2 zoals zij ooit speelden met Raúl en Morientes voorin?

Ik hoor dat Vinicius ook ineens in vorm is en ze hebben natuurlijk ook nog Hazard rondlopen daar. Ik denk dat Mbappe dus wel voor de rechtsbuiten zal komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites