cimbomcu Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 3 minuten geleden zei La Pulga: Zo de nieuwe Messi staat even op. Je bedoelt Depay natuurlijk? Heb je die fan-tas-tische kaats van hem niet gezien waardoor die Fati alleen maar de bal erin hoefde te tikken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 30 minuten geleden zei cimbomcu: Je bedoelt Depay natuurlijk? Heb je die fan-tas-tische kaats van hem niet gezien waardoor die Fati alleen maar de bal erin hoefde te tikken? Geef die gouden bal maar aan Memphis ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Nou ez kampioen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Dest was goed hè. Achterin wel weer drama op momenten, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 2 uur geleden zei Socrates: Dest was goed hè. Achterin wel weer drama op momenten, maar goed. Dest was zeker aanvallend erg goed, deed mij denken aan Alves die overigens wilt terugkomen. Lijkt mij een goede mentor en ook een goede back-up om achter de hand te hebben. Dan hoeft Roberto niet meer rechtsachter als Dest afwezig is. Ook Gavi en Fati zijn twee helden en ga ik nog vertrouwen krijgen in zondag ook. Eerst woensdag maar winnen van Kiev om nog een beetje kans te maken in de CL. Grootste overwinning gister natuurlijk was dat Luuk de Jong 0 minuten heeft gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Alleen 1e helft gezien. Mooie assist van Memphis op Fati idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Nou ik was cynisch, vond het maar een simpele kaats. Maar de commentator van dienst deed net of het vooral aan Depay lag dat Fati hem scoorde.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Iig goede overwinning , dus gefeliciteerd @La Pulga!! Wat vreselijke vent die Borges, huidige Valencia en ex Getafe trainer. Guedes ging serieus vanaf minuut 14 al continu tijdrekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 13 uur geleden zei cimbomcu: Nou ik was cynisch, vond het maar een simpele kaats. Maar de commentator van dienst deed net of het vooral aan Depay lag dat Fati hem scoorde.. Memphis speelde in het begin twee aardige potten, maar inmiddels zit hij alweer op EK-vorm. Traag, hoop balverlies, weinig controle over de bal, risicovol gekloot.. Soms is het echt een klotespeler om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 (bewerkt) Fati lijkt te verlengen dus dat is echt goed nieuws. Nu Gavi en Nico langer binden en er staat dan zoveel talent voor de toekomst op het veld, het komt dan wel goed met Barca! Nu nog een talentvolle spits en stiekem mis ik Braithwaite wel voorin. 19 oktober 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 43 minuten geleden zei La Pulga: Fati lijkt te verlengen dus dat is echt goed nieuws. Nu Gavi en Nico langer binden en er staat dan zoveel talent voor de toekomst op het veld, het komt dan wel goed met Barca! Nu nog een talentvolle spits en stiekem mis ik Braithwaite wel voorin. Niet nog beetje sleutelen aan de verdediging? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 2 uur geleden zei rich ruzzian: Niet nog beetje sleutelen aan de verdediging? Zeker, maar ik heb ook wel vertrouwen in Balde/Alba (voorlopig) Araujo en Dest. Iemand naast Araujo is wel nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Eric Garcia heeft het niet maak ik hieruit op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 (bewerkt) 14 minuten geleden zei ElMarcos: Eric Garcia heeft het niet maak ik hieruit op? Valt tot nu toe tegen, oogt wat traag en lijkt een beetje op de skinny versie van Pique. Hoop dat hij wat kan groeien nog (in lengte maar ook in zijn verdedigende kwaliteiten) maar het is voor nu geen basismateriaal. Wel handig voor op de bank en tegen kleinere teams waar je vaak de bal zal hebben. Ook kut dat Pedri en Araujo er zondag niet bij zijn. Citaat Ansu Fati en FC Barcelona zijn eruit. Dat melden meerdere media, waaronder transferexpert Fabrizio Romano. Het is de bedoeling dat Barcelona de contractverlenging donderdag officieel gaat maken. Net als Pedri heeft Barcelona de afkoopclausule van Fati bepaald op één miljard euro. Fati, wiens contract, aan het einde van dit seizoen afloopt, gaat vermoedelijk voor zes seizoenen bijtekenen, tot de zomer van 2027. Ook zijn salaris gaat omhoog, al wordt een deel daarvan in bonussen uitbetaald, zoals bij vrijwel alle Barcelona-spelers het geval is. Wint Barcelona prijzen, dan krijgen zij een bonus overgemaakt. Dit is natuurlijk wel weer erg goed nieuws! 20 oktober 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Valt tot nu toe tegen, oogt wat traag en lijkt een beetje op de skinny versie van Pique. Hoop dat hij wat kan groeien nog (in lengte maar ook in zijn verdedigende kwaliteiten) maar het is voor nu geen basismateriaal. Wel handig voor op de bank en tegen kleinere teams waar je vaak de bal zal hebben. Ook kut dat Pedri en Araujo er zondag niet bij zijn. Dit is natuurlijk wel weer erg goed nieuws! Zonde, want het leek een prima jongen om erbij te hebben. Al las ik ook wel dat hij wellicht beter tot zijn recht komt in het 3-5-2 systeem gelet op zijn lengte. Maar hij is nog jong en kan zich nog ontwikkelen. Al vermoed ik dat hij op die leeftijd niet veel langer meer gaat worden. Anders wordt het tijd om zijn groeihormonen te controleren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 1 uur geleden zei ElMarcos: Zonde, want het leek een prima jongen om erbij te hebben. Al las ik ook wel dat hij wellicht beter tot zijn recht komt in het 3-5-2 systeem gelet op zijn lengte. Maar hij is nog jong en kan zich nog ontwikkelen. Al vermoed ik dat hij op die leeftijd niet veel langer meer gaat worden. Anders wordt het tijd om zijn groeihormonen te controleren Ja hij is ook prima om er bij te hebben maar geen vaste basisspeler en als Barca terug naar de top wilt dan zal je daar echt wel een betere verdediger voor nodig hebben. Zoals Socrates al zei, een Lisandro Martinez zou een droom zijn. Verder nog een Antony voor de rechtsbuiten en je hebt in ieder geval wat spelers met pit er in. En als het mag zouden we ook graag Ten Hag voor een paar seizoenen willen lenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Wat is dit ineens voor opstelling? Toch weer te diep in het glaasje gekeken die gekke Koeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Vreselijk ja. Luuk de Jong. Horroras met Busquets, Pique en Lenglet mag ook weer aantreden. Het schiet niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Haha die gast staat er toch in om een bal te koppen en verder hoeft hij niks? Nou als dit al niet richting doel gaat dan weet ik het echt niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Erik ten Hag, Antony en Martinez zijn buiten jullie prijscategorie mannen. Ik vrees dat jullie het met Ronald Koeman (Knoeiman mag ook) moeten doen en met Luuk de L. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Makkelijke overwinning, de eerst komende 3 wedstrijden winnen in de CL en je gaat door. Deze deur kon niet nog opener worden getrapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Denk dat je zelfs nog van Bayern mag verliezen en dat is maar goed ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Mbappe is bijna rond met Barcelona, hij moet alleen nog dronken gevoerd worden en onder schot gehouden worden met een pistool zodat hij een contract kan ondertekenen. Die gaat gewoon naar Real maar de media gaat er even voor zorgen dat Real nu nog meer tekengeld gaat bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Benzema - Mbappe kan een mooi koppel worden. Zou Real dan weer terug gaan naar de 4-4-2 zoals zij ooit speelden met Raúl en Morientes voorin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 5 minuten geleden zei ElMarcos: Benzema - Mbappe kan een mooi koppel worden. Zou Real dan weer terug gaan naar de 4-4-2 zoals zij ooit speelden met Raúl en Morientes voorin? Ik hoor dat Vinicius ook ineens in vorm is en ze hebben natuurlijk ook nog Hazard rondlopen daar. Ik denk dat Mbappe dus wel voor de rechtsbuiten zal komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten