Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

40 minuten geleden zei Fantasy:

Och och die verdediging. Dra-ma. Die Araujo kan toch niet als centrale man.. en dan Dest als linksback. Pure armoe. 

Araujo kan niet als centrale man? Dat is al tijden met afstand de beste centrale verdediger. Pique zal je bedoelen. Busquets ook weer overal te laat. En waarom is nu juist Dest 'pure armoe' als linksback dan? Bijzonder hoe je er net de verkeerde uit weet te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Socrates:

Araujo kan niet als centrale man? Dat is al tijden met afstand de beste centrale verdediger. Pique zal je bedoelen. Busquets ook weer overal te laat. En waarom is nu juist Dest 'pure armoe' als linksback dan? Bijzonder hoe je er net de verkeerde uit weet te halen.

Ik kijk alles behalve elke week Barcelona, dat zal ik niet ontkennen. Dus over 'al tijden' kan ik niet spreken, maar hij oogt erg traag. Bij die tweede goal ook. Stond 'ie niet helemaal lekker daar op het middenveld om het maar zacht uit te drukken. En ja, Pique is natuurlijk ook alles b ehalve snel. Maar als je náást Pique traag oogt, dan zegt dat toch wel voldoende dunkt me. En ik heb het ook niet over 'juist nu' dat Dest pure armoe zou zijn, maar gewoon in het algemeen. Het is toch treurig dat er niet een (Spaanse) linksback ergens uit de eigen opleiding is die dat beter kan invullen dan een rechtsback op links? Met Alba en Baldé heb je natuurlijk alles behalve een zekerheidje op linksback. Net als Ajax dus. Als daar Tagliafico wegvalt is er geen degelijke back-up. Maar we hadden het over Barcelona. Vindt het bijzonder dat je in het algemeen - dus niet eens specifiek bij een topclub als Barcelona - niet de posities goed en dubbel bezet kunt hebben bij aanvang van een seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Araujo is helemaal niet traag, juist redelijk vlug. Pique is nu net de trage. Ze zien er vandaag beide niet goed uit, maar naast Pique en achter Busquets gaat niemand overeind blijven.

Linksbacks hebben ze met Alba en Baldé maar niet wedstrijdfit/geblesseerd. Dest kan het dan prima invullen, naar binnen dribbelen, technisch vaardig. Mingueza kan als rechtsachter, Roberto volgens Koeman ook. Dus wel gewoon dubbel bezet in elk geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Baldé de normale back-up voor Alba? Die zat aan het begin van het seizoen nog bij B. 

@Fantasyop zich heb je wel gelijk dat je bij een topclub meer verwacht, maar bij dit Barça is dit denk ik voorlopig ook wel echt het maximale. Met Garcia en de namen die jullie al opnoemen heb je toch een vrij aardige laatste linie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-10-2021 om 23:36 zei La Pulga:

Jij bent natuurlijk wel even de laatste die met zulke dingen mag komen. Tuurlijk ben ik sarcastisch als je gewoon even 2 keer nadenkt. 

Niet zo agressief, optie zat er gewoon tussen. Zijn gekkere dingen serieus gezegd op dit forum door ik, jij en heel veel andere ook hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Kyrill:

Niet zo agressief, optie zat er gewoon tussen. Zijn gekkere dingen serieus gezegd op dit forum door ik, jij en heel veel andere ook hoor ;)

Welkom in de wereld van Karel, waar hij aan iemand vraagt of die ziek is in zijn hoofd maar als degene daarop reageert volgens Karel degene dan gelijk agressief is. 

Overigens, wel weer zin in morgen. Ben benieuwd naar de selectie van morgen en Valencia is dit seizoen echt wel goed bezig dus het gaat een moeilijke wedstrijd worden.

Ben ook wel benieuwd of Koeman het aandurft met een middenveld wat bestaat uit Pedri - Gavi - Frenkie al was Busquets tijdens de interlands ook echt geweldig. Ook zijn wij Araujo een tijdje kwijt dus Lenglet - Pique is wel een feit. Geen idee hoever Alba ook is met zijn blessure maar hij op links en Dest op rechts is helaas nog het beste. Voorin boeit het mij niet, Fati in de basis en zolang er verder geen Nederlander voorin staat ben ik blij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Welkom in de wereld van Karel, waar hij aan iemand vraagt of die ziek is in zijn hoofd maar als degene daarop reageert volgens Karel degene dan gelijk agressief is. 

Overigens, wel weer zin in morgen. Ben benieuwd naar de selectie van morgen en Valencia is dit seizoen echt wel goed bezig dus het gaat een moeilijke wedstrijd worden.

Ben ook wel benieuwd of Koeman het aandurft met een middenveld wat bestaat uit Pedri - Gavi - Frenkie al was Busquets tijdens de interlands ook echt geweldig. Ook zijn wij Araujo een tijdje kwijt dus Lenglet - Pique is wel een feit. Geen idee hoever Alba ook is met zijn blessure maar hij op links en Dest op rechts is helaas nog het beste. Voorin boeit het mij niet, Fati in de basis en zolang er verder geen Nederlander voorin staat ben ik blij.

Je denkt toch niet ik serieus was met die vraag. Bij deze spijt me, excuses als ik je beledigd heb. Dat is ook wereld van Karel wat 80% mensen moeite niet eens voor neemt excuses aan te bieden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites