Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Boeie. Barca kon Arda ook halen tijdens de straf.

Maar niet inzetten..

Ronaldo kan direct zijn zomertransfer uit zijn hoofd zetten. Die gaat dus zeker niet meer weg.

Verwacht nog wel even vuurwerk de komende drie weken in Madrid.

Ja eerst altijd een kansloos hoge beroep en daarna spelers halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dit mag wel?????? In 2012 getekend dus hij was 14.

https://en.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Luis_Garc%C3%ADa_Vay%C3%A1

Oh gaat om internationale transfer. Die zoon van Zidane heeft Franse nationaliteit, daarom doen ze moeilijk. Verklaart waarom het zo lang duurde voordat Halilovic bij Barca tekende, die gingen wachten tot hij 18 was oid.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht, die loting voor de Copa :cab:

Eerst loten we Espanyol, terwijl we daar al tegen moesten in de competitie en ze dus 3 keer in een week tegenkwamen.

Nu krijgen we Bilbao, terwijl we daar morgen al tegen moeten en dus weer 3x in een week tegen hetzelfde team mogen :r

Andere wedstrijden zijn Valenz-Las Palmas, Sevilla-Mirandes en Celta-Atlético

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt wel FM/Fifa waar je ook 8/10x het team loot waartegen je in die periode ook voor de competitie moet spelen. Zou toch ook wat zijn als dat Mirandes voor de 2e keer in 4 haar de halve-finale weet te halen. Als Sevilla en Valencia "gewoon" doorgaan krijg je sowieso 4 geweldige wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neville :D stiekem geniet ik er wel van. Hoe wil hij ooit trainer worden? Meest irritante speler die ik heb gezien, lijkt mij dat je als speler die vent niet serieus neemt.

Hoe? Het is hem blijkbaar toch gelukt hé. Terwijl jij hem hier wekelijks zit uit te lachen is hij toch momenteel trainer van Valencia. Zal na Valencia ook wel genoeg clubs coachen op redelijk niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, eigen schuld hè. Ik zou als voorzitter nooit een onervaren Engelsman aanstellen bij een Spaanse club. Dat is gewoon gedoemd om te mislukken. Zo iemand kan toch beter beginnen bij een Engels clubje in de Championship of zo, toch niet bij Valencia met alle respect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, eigen schuld hè. Ik zou als voorzitter nooit een onervaren Engelsman aanstellen bij een Spaanse club. Dat is gewoon gedoemd om te mislukken. Zo iemand kan toch beter beginnen bij een Engels clubje in de Championship of zo, toch niet bij Valencia met alle respect.

Mee eens. Dat hij nu gigantisch faalt bij Valencia betekent wel niet dat het een slechte trainer is of nooit een betere trainer gaat worden. Om elke keer dezelfde post van Sanel te lezen irriteerde me alleen een beetje. Het is alsof iemand hem gelijk moet geven, anders blijft hij hetzelfde steeds herhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites