cimbomcu Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Derby he. Real en Atletico mogen komende zomer en winter 2017 niemand kopen, zelfde straf als Barca. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Real en Atletico nu ook gestraft vanwege te jonge spelers kopen. Jaar niks kopen/niet inschrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 :D :D hier ben ik nu blij om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Boeie. Barca kon Arda ook halen tijdens de straf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Ronaldo kan direct zijn zomertransfer uit zijn hoofd zetten. Die gaat dus zeker niet meer weg. Verwacht nog wel even vuurwerk de komende drie weken in Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Boeie. Barca kon Arda ook halen tijdens de straf. Maar niet inzetten.. Ronaldo kan direct zijn zomertransfer uit zijn hoofd zetten. Die gaat dus zeker niet meer weg. Verwacht nog wel even vuurwerk de komende drie weken in Madrid. Ja eerst altijd een kansloos hoge beroep en daarna spelers halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 [twitter]https://twitter.com/AlPrimerToque/status/687614976073273345[/twitter] Lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Dat is dan wel weer krom. Zoontje kan dus niet voetballen bij de club waar zijn vader werkt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Ronaldo kan direct zijn zomertransfer uit zijn hoofd zetten. Die gaat dus zeker niet meer weg. Verwacht nog wel even vuurwerk de komende drie weken in Madrid. Kunnen ook in beroep gaan, wordt normaal niet voor de zomer uitgesproken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Barcelona heeft een verbod gehad, dus nu moeten Real & Atleti ook maar één krijgen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Registratieverbod he, kunnen dus gewoon alles kopen maar enkel niet inschrijven Denk dat dit ook effect heeft op de uitgaande transfers, aangezien ze geen nieuwe vervanger kunnen opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 (bewerkt) En dit mag wel?????? In 2012 getekend dus hij was 14. https://en.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Luis_Garc%C3%ADa_Vay%C3%A1 Oh gaat om internationale transfer. Die zoon van Zidane heeft Franse nationaliteit, daarom doen ze moeilijk. Verklaart waarom het zo lang duurde voordat Halilovic bij Barca tekende, die gingen wachten tot hij 18 was oid. 14 januari 2016 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Maar wat is nou precies de regelgeving die ze overtreden? Te jonge buitenlandse spelers halen? Of gesjoemeld met bedragen oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 15 januari 2016 Share Geplaatst 15 januari 2016 Zat er al wel aan te komen, is denk ik ook de reden waarom spelers als Miranda via een verhuur constructie zijn vertrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 januari 2016 Share Geplaatst 16 januari 2016 Zucht, die loting voor de Copa :cab: Eerst loten we Espanyol, terwijl we daar al tegen moesten in de competitie en ze dus 3 keer in een week tegenkwamen. Nu krijgen we Bilbao, terwijl we daar morgen al tegen moeten en dus weer 3x in een week tegen hetzelfde team mogen :r Andere wedstrijden zijn Valenz-Las Palmas, Sevilla-Mirandes en Celta-Atlético Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 16 januari 2016 Share Geplaatst 16 januari 2016 Lijkt wel FM/Fifa waar je ook 8/10x het team loot waartegen je in die periode ook voor de competitie moet spelen. Zou toch ook wat zijn als dat Mirandes voor de 2e keer in 4 haar de halve-finale weet te halen. Als Sevilla en Valencia "gewoon" doorgaan krijg je sowieso 4 geweldige wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Neville :D stiekem geniet ik er wel van. Hoe wil hij ooit trainer worden? Meest irritante speler die ik heb gezien, lijkt mij dat je als speler die vent niet serieus neemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Neville :D stiekem geniet ik er wel van. Hoe wil hij ooit trainer worden? Meest irritante speler die ik heb gezien, lijkt mij dat je als speler die vent niet serieus neemt. Hoe? Het is hem blijkbaar toch gelukt hé. Terwijl jij hem hier wekelijks zit uit te lachen is hij toch momenteel trainer van Valencia. Zal na Valencia ook wel genoeg clubs coachen op redelijk niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Benieuwd hoeveel geduld ze gaan hebben met hem. Staat al 7 competitiewedstrijden aan de zijlijn en daarin 0 keer gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Tsja, eigen schuld hè. Ik zou als voorzitter nooit een onervaren Engelsman aanstellen bij een Spaanse club. Dat is gewoon gedoemd om te mislukken. Zo iemand kan toch beter beginnen bij een Engels clubje in de Championship of zo, toch niet bij Valencia met alle respect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Tsja, eigen schuld hè. Ik zou als voorzitter nooit een onervaren Engelsman aanstellen bij een Spaanse club. Dat is gewoon gedoemd om te mislukken. Zo iemand kan toch beter beginnen bij een Engels clubje in de Championship of zo, toch niet bij Valencia met alle respect. Mee eens. Dat hij nu gigantisch faalt bij Valencia betekent wel niet dat het een slechte trainer is of nooit een betere trainer gaat worden. Om elke keer dezelfde post van Sanel te lezen irriteerde me alleen een beetje. Het is alsof iemand hem gelijk moet geven, anders blijft hij hetzelfde steeds herhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Real al op 4-0 na 18 minuten :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 De hand van Zizou _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; Hoe zit het de laatste tijd met James btw? Zie hem vandaag ook weer op de bank. Isco > James? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; Hoe zit het de laatste tijd met James btw? Zie hem vandaag ook weer op de bank. Isco > James? Snap het zelf ook niet zo goed eigenlijk :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten