Jump to content

Spaans voetbal

Fabian.
 Share

Recommended Posts

59 minuten geleden zei La Pulga:

In de Champions League poule bedoel je? Dit wordt voor het eerst dat Barcelona Europa League gaat spelen inderdaad.

Gelukkig weet Luuk de Jong daar wel uit te blinken.

Ik bedoelde competitie. Waarbij ik denk dat Sevilla ook een serieuze kandidaat is voor top 3.

1 uur geleden zei timpy00:

Ik bedoelde competitie. Waarbij ik denk dat Sevilla ook een serieuze kandidaat is voor top 3.

O dan ben ik oprecht blij als we Champions League voetbal gaan halen, als gister de basis is van de rest van het seizoen.

Atletico zal met Real gaan strijden om de titel en Barcelona zal met Valencia, Sevilla en Sociedad strijden voor CL voetbal. 

Pedri een aantal weken geblesseerd, nu kan Koeman echt niet meer om Puig heen.

Edited by La Pulga

1 hour ago, La Pulga said:

O dan ben ik oprecht blij als we Champions League voetbal gaan halen, als gister de basis is van de rest van het seizoen.

Atletico zal met Real gaan strijden om de titel en Barcelona zal met Valencia, Sevilla en Sociedad strijden voor CL voetbal. 

Pedri een aantal weken geblesseerd, nu kan Koeman echt niet meer om Puig heen.

is Schneiderlin niet beschikbaar ?

3 minutes ago, La Pulga said:

Wellicht dat Luuk zijn broertje Siem kan vragen om het middenveld bij Barcelona te versterken.

En Stekelenburg kan misschien ook nog een transfer maken. Dan kunnen ze Ter Stegen verkopen voor 30 miljoen en weer wat geld besparen. 

Zag nog een gerucht laatst over Onana. Zou dat oprecht geen slecht idee vinden. Ter Stegen zijn marktwaarde ligt ook een stuk hoger dan 30 miljoen (volgens Transfermarkt 60). Natuurlijk ga je er dan wel op achteruit, maar goed, het is een keeper. De Onana in goede doen hoort gewoon bij de beste 10/15 keepers van de wereld en dat is ook voldoende. Kan prima mee ballen ook en kent de club al. Is ook nog vrij jong voor een keeper. 

7 minutes ago, Socrates said:

Zag nog een gerucht laatst over Onana. Zou dat oprecht geen slecht idee vinden. Ter Stegen zijn marktwaarde ligt ook een stuk hoger dan 30 miljoen (volgens Transfermarkt 60). Natuurlijk ga je er dan wel op achteruit, maar goed, het is een keeper. De Onana in goede doen hoort gewoon bij de beste 10/15 keepers van de wereld en dat is ook voldoende. Kan prima mee ballen ook en kent de club al. Is ook nog vrij jong voor een keeper. 

ja maar ik hou rekening met de onkunde van barcelona vandaar de 30 

Ben benieuwd welk team er 30 miljoen zal neerleggen voor Ter Stegen, wellicht Juventus ofzo maar de meeste topteams zitten wel goed.

En dan zal ik persoonlijk sneller voor Onana gaan, al is die Afrika Cup wel echt een nadeel want dan mis je gewoon een maand lang je eerste keeper.

2 minuten geleden zei La Pulga:

Ben benieuwd welk team er 30 miljoen zal neerleggen voor Ter Stegen, wellicht Juventus ofzo maar de meeste topteams zitten wel goed.

En dan zal ik persoonlijk sneller voor Onana gaan, al is die Afrika Cup wel echt een nadeel want dan mis je gewoon een maand lang je eerste keeper.

Welk team niet?

Ac Milan? Dortmund? Juventus? Real Madrid? Laten eerlijk wezen Ac is net Donarumma kwijt geraakt, Dortmund heeft Burki nou poe poe , Juventus heeft die gekke Pool ex Arsenal speler en Real doet het met Courtois die nooit meer zo goed is geweest sinds zijn Atletico tijd, voor al die teams is Ter Stegen die houdt alles tegen aldus De Vos een aanwinst!

7 minuten geleden zei Kyrill:

Welk team niet?

Ac Milan? Dortmund? Juventus? Real Madrid? Laten eerlijk wezen Ac is net Donarumma kwijt geraakt, Dortmund heeft Burki nou poe poe , Juventus heeft die gekke Pool ex Arsenal speler en Real doet het met Courtois die nooit meer zo goed is geweest sinds zijn Atletico tijd, voor al die teams is Ter Stegen die houdt alles tegen aldus De Vos een aanwinst!

AC Milaan heeft net een nieuwe keeper gehaald en ik denk niet dat Ter Stegen daar naartoe wilt. Dortmund kan wellicht, die hebben genoeg centjes en is een Duitser dus dat kan een optie zijn.

Courtois wint het de afgelopen twee seizoenen van Ter Stegen.

Opvolger van Neuer kan natuurlijk ook nog, die heeft ook niet zo heel lang meer al kan die nog wel 10 jaar door als die elke week wedstrijden zoals gister zou hebben.

Edited by La Pulga

3 uur geleden zei Kyrill:

Welk team niet?

haha, Ter Stegen vergelijken met Courtois. voel je je wel goed, Karel?

12 uur geleden zei Aaron21:

haha, Ter Stegen vergelijken met Courtois. voel je je wel goed, Karel?

Als het al een oneerlijke vergelijking is, dan zou het eerder een belediging voor Ter Stegen zijn dan andersom. Hopelijk doel je daarop.

19 minuten geleden zei Tim':

Als het al een oneerlijke vergelijking is, dan zou het eerder een belediging voor Ter Stegen zijn dan andersom. Hopelijk doel je daarop.

Oei. Ik had je hoger ingeschat. Nu ga je wel behoorlijk de mist in. Courtois is waarschijnlijk de beste keeper ter wereld.

5 minuten geleden zei Aaron21:

Oei. Ik had je hoger ingeschat. Nu ga je wel behoorlijk de mist in. Courtois is waarschijnlijk de beste keeper ter wereld.

Ik durf wel te beweren dat dat niet zo is. Courtois is al jaren niet wat hij had kunnen zijn. Ter Stegen is echt niet minder. Minder lang misschien. Voetballend, positionering in het doel en qua reflexen is Ter Stegen al meer te vertrouwen. In andere facetten zijn ze vrij gelijkwaardig. 

Edited by Rogier.

3 uur geleden zei Aaron21:

Ik heb volledig gemist dat Oblak en Donnarumma gisterenavond allebei onder een tram gekomen zijn, eeuwig zonde. RIP.