Jump to content

Spaans voetbal

Fabian.
 Share

Recommended Posts

7 minuten geleden zei La Pulga:

De Jong lijkt al rond...

Griezmann in gesprek met Atletico.

Goh, vandaag een donkere skin gehad en een donkere dag. 

Ik heb vandaag na 13 jaar gestopt te zijn besloten om weer te beginnen met voetbal. Want als Luuk de fucking Jong Barcelona kan halen maak ik ook kans. Wat een tragedie.

5 minuten geleden zei Arezo:

Ik heb vandaag na 13 jaar gestopt te zijn besloten om weer te beginnen met voetbal. Want als Luuk de fucking Jong Barcelona kan halen maak ik ook kans. Wat een tragedie.

Ik voorspel dat ik je volgende profielafbeelding kan raden.

Ik kan trouwens wel depressief gaan doen hier maar ik heb net in Watch Dogs geleerd hoe je kan hacken, ik ga gewoon het internet van FC Barcelona hacken en zorgen dat ze voorlopig met niemand meer zaken gaan doen.

Zou die met nummer 10 gaan spelen? :-D

6 minuten geleden zei timpy00:

Ik voorspel dat ik je volgende profielafbeelding kan raden.

Daag me niet uit hè? De gebroeders de Jong.. Ik ben geen fan.

Griezmann ook weg, lekker aanvalletje hoor Memphis - Luuk - Braitwaithe

Zojuist zei rich ruzzian:

Griezmann moet een ruil worden, werd eerder gezegd tegen Joao Felix. 

Die ruil is al van de baan.. 

Zal allemaal wel met het salarishuis te maken hebben, maar wat een beleid van Barca, ongekend!

1 minuut geleden zei rich ruzzian:

Griezmann moet een ruil worden, werd eerder gezegd tegen Joao Felix. 

Citaat

Barcelona en Atlético Madrid zijn in gesprek over de terugkeer van Antoine Griezmann naar de club uit de hoofdstad, zo verzekert Fabrizio Romano dinsdagavond. De aanvaller staat nog drie jaar onder contract bij Barcelona, maar het is een publiek geheim dat de club vanwege zijn hoge salaris openstaat voor een vertrek. Atlético en in het bijzonder trainer Diego Simeone zouden Griezmann graag terug willen halen. Romano acht een huurovereenkomst met een verplichte koopoptie het meest realistisch.

Dinsdagmiddag maakte ESPN al melding van de mogelijke terugkeer van Griezmann in het Wanda Metropolitano. De sportzender schreef dat Griezmann betrokken zou kunnen worden bij een ruildeal die João Félix naar Barcelona zou brengen. Maar volgens Romano wordt geen enkele andere speler betrokken bij de onderhandelingen: het gaat simpelweg om een terugkeer van Griezmann bij Atlético. Het wordt een race tegen de klok om de transfer op tijd rond te krijgen, maar volgens Romano gaan de gesprekken de goede kant op.

3 hours ago, La Pulga said:

Ik kan trouwens wel depressief gaan doen hier maar ik heb net in Watch Dogs geleerd hoe je kan hacken, ik ga gewoon het internet van FC Barcelona hacken en zorgen dat ze voorlopig met niemand meer zaken gaan doen.

het lijkt te werken haha, ze hebben nog minder dan 20 minuten om het te regelen

Nog steeds beter dan Mandzukic  

Edited by oblomov

8 uur geleden zei La Pulga:

Griezmann dus rond, De Jong wordt dan zijn opvolger. 

Kan iemand mij wakker maken uit deze nachtmerrie?

Wees blij dat er eindelijk iemand is om de zooi van de afgelopen 5-6 jaar op te ruimen in plaats van nog een grotere zooi ervan te maken. Laporta heeft in 1 transfer zomer al meer dan 100 miljoen salaris op jaarbasis bespaard. Dan is het even pas op de plaats, uithuilen en op nieuw beginnen. 

Neemt niet weg dat De Jong never nooit bij Barcelona hoort ?