Jump to content

Spaans voetbal

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Gezien ook nog zelfs op een graphic. De Jong als zes, Pedri en Ansu Fati ervoor. Pique als LCV. Coutinho voorin lekker erbij. 

Ze hadden hem beter op dat eiland kunnen houden van dat tv-programma waar hij aan meedoet.

@Socrates je meent toch niet serieus dat Yusuf Demir Oostenrijks pikkie van 18 jaar alleen nog voor Barcelona B heeft gespeeld nu al basis had moeten staan toch? Ik snap Koeman slechte keuzes maakt maar als je dit serieus wilt, gelukkig ben jij geen coach van ze...

Maar sowieso zwaar irritant hoor al die 'analisten' bij internationale wedstrijden. Zijn dan oud-voetballers die eigenlijk nooit de ploegen waarover ze moeten spreken zien. Lullen maar wat.

@Kyrill Heb jij de oefenwedstrijden gezien? En hoe vaak heb jij Braithwaite gezien? Demir heeft in zijn linkerteen meer talent dan Braithwaite in zijn hele lichaam. En je trekt nu ook het koppel Memphis-Griezmann uit elkaar. Was helemaal geen vreemde beslissing geweest, sterker nog, het gros van de Barca-fans rekende ook op een basisplaats voor hem.

5 minuten geleden zei Kyrill:

@Socrates je meent toch niet serieus dat Yusuf Demir Oostenrijks pikkie van 18 jaar alleen nog voor Barcelona B heeft gespeeld nu al basis had moeten staan toch? Ik snap Koeman slechte keuzes maakt maar als je dit serieus wilt, gelukkig ben jij geen coach van ze...

Demir is met afstand de beste aanvaller in de selectie.

Edited by PJHoutman

Niet heel indrukwekkend, maar Sociedad heeft er ook weinig zin aan. Mooie assistjes van Memphis en vooral Frenkie. Pedri oogt niet zo fris, Braithwaite blijft kut aan de bal. Hopen op Demir, Puig en Gavi of Nico in de tweede helft. 

2 minuten geleden zei Socrates:

Braithwaite met een goede voorzet, het bestaat.

Wie is dat?

Goeie, ik heb een dikke klapper van de Moersleutel voor me. Dat is dan ook het hoogtepunt van deze avond. Op die aanname van Frenkie bij die afgekeurde goal van Griezmann na. 

38 minuten geleden zei Kyrill:

@Socratesvindt Braithwaite niks, pakt toch effe 2 goals en een assist... Bizar

Maar laten we eerlijk wezen, Braithwaite is toch ook geen speler die je in een Barcelona shirt verwacht/wil zien? Heeft nu toevallig een aardig potje, maar hij zou niet veel meer  moeten doen dan de bank warmen eigenlijk. Maar het zegt alles over hoe de club er voor staat.

Edited by Michaelinho*

13 minuten geleden zei Michaelinho*:

Maar laten we eerlijk wezen, Braithwaite is toch ook geen speler die je in een Barcelona shirt verwacht/wil zien? Heeft nu toevallig een aardig potje, maar hij zou niet veel meer  moeten doen dan de bank warmen eigenlijk. Maar het zegt alles over hoe de club er voor staat.

Klopt zkr vriend. Ze hebben vorig seizoen 487 miljoen verlies geleden!! 487! 

11 uur geleden zei Bolderbast:

Goeie, ik heb een dikke klapper van de Moersleutel voor me. Dat is dan ook het hoogtepunt van deze avond. Op die aanname van Frenkie bij die afgekeurde goal van Griezmann na. 

Op 1 minuut 40. 

11 uur geleden zei Socrates:

Maar wel belachelijk dat Pedri geen rust en Puig wéér geen minuten krijgt. Opschieten met Xavi bitte.

Op Pedri wordt absolute roofbouw gepleegd. Maar als hij straks een flinke blessure oploopt, dan gaat Koeman weer lopen huilen. Die jongen had wat mij betreft tot september überhaupt nog geen competitie moeten spelen. 

En wat betreft die rare Deen. Ontzettend leuk voor hem dat hij scoort en belangrijk is, maar als Barcelona écht om de prijzen wil spelen, dan komt hij te kort.