Jump to content

Spaans voetbal

Recommended Posts

22 minuten geleden zei La Pulga:

Iemand zoals Suarez?

Wat een kutpot gister, nu helemaal niks meer in eigen hand en is het maar weer afwachten wat de concurrentie gaat doen. 

Haha nee, dan had je nog veel meer om de oren gehad. Twee die defensief niks doen of druk zetten. Dat kan niet met de organisatie daarachter, heb je toch ook gister weer moeten kunnen zien.

• Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Neto of bruto? 

Ja nu ben je de lul Rogier. Kom maar even met die diepgaande tactische analyse over backs die eroverheen denderen, de opbouwfase etc!

Morgen een ticket voor Atletico - Real. Ben heel benieuwd naar Wanda. 

Posted Images

2 minuten geleden zei Zeus:

Haha nee, dan had je nog veel meer om de oren gehad. Twee die defensief niks doen of druk zetten. Dat kan niet met de organisatie daarachter, heb je toch ook gister weer moeten kunnen zien.

Heb het helaas niet zo goed kunnen volgen gister, te veel wodka.. Wat uiteindelijk ook wel goed was.

Weet alleen dat er een bal op de lat vloog gister in de laatste minuut en dat er iemand naast me zat zei dat die bal wat lager moest...

15 minuten geleden zei delichris:

Real gaat wel weer ergens punten laten liggen en Barcelona moet nu gewoon tegen Atletico volgende maand.

Waar je uit al 1-0 bij verloren hebt. Real verlies je 2x van, onderling resultaat kan je al naar fluiten. Moet minstens 2-0 winnen thuis van Atlético dan, ik weet niet hoor... 

29 minuten geleden zei Kyrill:

Waar je uit al 1-0 bij verloren hebt. Real verlies je 2x van, onderling resultaat kan je al naar fluiten. Moet minstens 2-0 winnen thuis van Atlético dan, ik weet niet hoor... 

Ik las ook dat Barcelona berooft is. Ze hadden twee strafschoppen moeten krijgen. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat Koeman dit seizoen doet met Barcelona is best wel indrukwekkend. Begin van het seizoen was het echt een zooitje en hij heeft het goed voor elkaar gekregen.

50 minuten geleden zei delichris:

Ik las ook dat Barcelona berooft is. Ze hadden twee strafschoppen moeten krijgen. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat Koeman dit seizoen doet met Barcelona is best wel indrukwekkend. Begin van het seizoen was het echt een zooitje en hij heeft het goed voor elkaar gekregen.

Berooft is groot woord. Is best indrukwekkend ja voor gisteravond 1 punt achter Atlético terwijl in januari nog 14 waren. Laatste was wel heel licht. Ander misschien wel ja. Maar Messi was vreselijk slecht, Dembele maakte alleen maar verkeerde keuzes en Frenkie blijft maar te lang dribbelen. 2e helft ging wel veel beter maar als Real beter met hun counter kansen omging had je nog veel ruimer verloren. Kop bal Kroos wat btw wel erg slecht, zou flink naast gaan. Maar heel Barcelona stond met achterlijk hoge lijn... Vinicius is wel 6x alleen op Ter Stegen afgegaan, zo niet vaker... 

Doelpuntje en twee assists, prima inderdaad. Wel wat weinig variatie in aanvallen, met name eerste helft was daarom offensief wat statisch. Tweede helft meer beweging. Verder wel in controle geweest en defensief stabiel. Toch een prijsje.

Ze hebben de laatste weken vaker moeite met dit soort defensieve ploegen. Voelde de bui al een beetje aankomen. Kan niet altijd goed gaan. Missen ook wel wat dynamiek in zulke wedstrijden. Enkel een lopende De Jong is te weinig. Maar sowieso ook onbegrijpelijk dat Dest niet start. Roberto brengt gewoon te weinig aan die rechterkant. 

Worden nog spannende weken. Volgende week spelen ze tegen Atletico toch? Wedstrijdje om naar uit te kijken. Hoop zelf dat Atletico dit jaar het kampioenschap binnen sleept, gun het ze wel.

Zeg het maar jongens, overtreding op Ter Stegen? Uit de hoek vanaf het coachvak kon je wel een vasthoudende arm zien. Natuurlijk heel slecht ingeschat door Ter Stegen, maar hij kon niet echt een kant op doordat hij wel werd vastgehouden.

• 2 weeks later...

Atletico had er al 6 in kunnen leggen zeg. Spelen erg goed. Staan wel erg hoog dus hoe langer die goal niet gaat vallen, hoe vatbaarder ze gaan zijn voor de counter van Osasuna ben ik bang. Maar snel eentje maken.