Cerebral Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 (bewerkt) Valencia mist iig Garay, Kondogbia en voorak Guedes.En met de gedachte dat die 3 en nog belangrijker Murillo er volgende week hoogstwaarschijnlijk weer bij zijn zal Valverde alles op alles willen zetten om het nu al te beslissen. Heel Valencia droomt van een finale tegen Sevilla om revanche te kunnen nemen voor de "gestolen" EL winst in 2014, maar die kans lijkt dit jaar nihil 1 februari 2018 bewerkt door Cerebral Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 februari 2018 Share Geplaatst 24 februari 2018 Messi in optima forma weer deze eerste helft. Niet normaal dat mannetje:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 februari 2018 Share Geplaatst 24 februari 2018 (bewerkt) Gaat een hele grote worden Manmanman een voetbal demonstratie voorin 24 februari 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 24 februari 2018 Share Geplaatst 24 februari 2018 Genieten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 februari 2018 Share Geplaatst 24 februari 2018 Messi, Suarez, Dembele, Cout, Semedo etc allemaal samen op het veld. Vroeg me al af wat Valverde gegeten had, zo offensief :D Krijg je wel dit natuurlijk in plaats van een rustige 2-0 zoals zo vaak dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Messi....Genieton ;c :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 april 2018 Share Geplaatst 22 april 2018 http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=12600 Kippenvel zeg, wat een voetballer. Pijnlijk om al die jongens langzamerhand te zien verdwijnen naar het einde :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 april 2018 Share Geplaatst 22 april 2018 Prachtig ja, zit hier echt met kippenvel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR23 Geplaatst 1 mei 2018 Share Geplaatst 1 mei 2018 Ben echt benieuwd hoe ze Iniesta gaan vervangen.. het viel me tegen Depor al (weer) op dat het middenveld qua stijl erg veranderd is zonder Xavi en Iniesta. Ik hoop nog steeds dat ze Thiago terughalen, maar dat zal wel niet gaan gebeuren. Lijkt me ook erg goed om de selectie even door te lichten en gerichte versterkingen te halen. Denis Suarez komt echt ruimschoots te kort helaas, Paco ook. Pique begint zeer matig te worden, dus centraal achterin mag ook wel wat erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 mei 2018 Share Geplaatst 1 mei 2018 Ben echt benieuwd hoe ze Iniesta gaan vervangen.. het viel me tegen Depor al (weer) op dat het middenveld qua stijl erg veranderd is zonder Xavi en Iniesta. Ik hoop nog steeds dat ze Thiago terughalen, maar dat zal wel niet gaan gebeuren. Lijkt me ook erg goed om de selectie even door te lichten en gerichte versterkingen te halen. Denis Suarez komt echt ruimschoots te kort helaas, Paco ook. Pique begint zeer matig te worden, dus centraal achterin mag ook wel wat erbij. Frenkie de Jong halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR23 Geplaatst 2 mei 2018 Share Geplaatst 2 mei 2018 (bewerkt) @Pino vind ik inderdaad wel een hele fijne Barça-speler! Kan passen, dribbelen, iemand uitspelen, steekballen geven, is nog best snel ook.. en scoort net zo weinig als Don Andrés! Edit: en ik ben erg benieuwd naar die Arthur. In FM is ie in ieder geval goed :) 2 mei 2018 bewerkt door MR23 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 mei 2018 Share Geplaatst 6 mei 2018 Wat zijn het toch twee kutclubs hè ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Voor wie het gemist heeft, Iniesta zat om 1.00 uur vannacht nog even te chillen op het veld wat resulteerde in een paar mooie plaatjes: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Kippenvel man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Wel kansloos dat ie op t eind forza Catalunya eruit gooit ;x. İniesta of Xavi? Voor mij was Xavi onaantastbaar. Nadat die weg is, is Barca ook anders gaan voetballen. Coutinho zie ik Iniesta wel doen vergeten. Rakitic is een andere soort speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Iniesta doen vergeten? Ben je gek of zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 Zidane gaat per direct weg bij Real Madrid zie ik net. Dat zag toch niemand aankomen denk ik. Vraag me af of er iets achter zit of dat hij als succescoach de club wil verlaten met drie Champions Leagues de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 Denk gewoon gevalletje Guardiola, na 3 CL titels kan het alleen maar tegenvallen. Al kan La Liga wel beter. Ben benieuwd voor wie Real gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 Ben erg benieuwd naar wie de nieuwe coach wordt, ik hoop op een Pochettino of Sarri. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 Hoop voor Real Madrid op Sarri als nieuwe coach. Zidane zal wel naar PSG gaan. Als hij het drie keer in Madrid kan, moet het toch ook één keer in Parijs lukken zullen die Arabieren wel denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 Tüchel is al trainer bij PSG. @Daniell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 [quote name='PJHoutman']Tüchel is al trainer bij PSG. @Daniell [/QUOTE] Eerst een sabbatical, zoiets zei Perez, dat hij toe was aan wat rust. Tuchel zal er volgend seizoen wel weer uitvliegen bij PSG en kan Zidane het overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 Ik hoop eigenlijk dat hij nergens meer trainer wordt. Lekker de legende blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 Ik hoop eigenlijk dat hij nergens meer trainer wordt. Lekker de legende blijven. Ook niet als bondscoach van Frankrijk? Ligt er natuurlijk aan wat Frankrijk gaat presteren op het WK maar mocht dat tegenvallen is dat natuurlijk ook nog een serieuze optie en denk dat hij daar zelf ook voor open zal staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 (bewerkt) Dat zag toch niemand aankomen denk ik. Heb het anders verschillende journalisten horen noemen/schrijven in de afgelopen dagen. Verstandig misschien ook wel, je weet toch dat je het niet snel beter gaat doen (en je bent ook zo weer ontslagen). 31 mei 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten