Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Valencia mist iig Garay, Kondogbia en voorak Guedes.
En met de gedachte dat die 3 en nog belangrijker Murillo er volgende week hoogstwaarschijnlijk weer bij zijn zal Valverde alles op alles willen zetten om het nu al

te beslissen.

Heel Valencia droomt van een finale tegen Sevilla om revanche te kunnen nemen voor de "gestolen" EL winst in 2014, maar die kans lijkt dit jaar nihil

bewerkt door Cerebral
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben echt benieuwd hoe ze Iniesta gaan vervangen.. het viel me tegen Depor al (weer) op dat het middenveld qua stijl erg veranderd is zonder Xavi en Iniesta. Ik hoop nog steeds dat ze Thiago terughalen, maar dat zal wel niet gaan gebeuren. Lijkt me ook erg goed om de selectie even door te lichten en gerichte versterkingen te halen. Denis Suarez komt echt ruimschoots te kort helaas, Paco ook. Pique begint zeer matig te worden, dus centraal achterin mag ook wel wat erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben echt benieuwd hoe ze Iniesta gaan vervangen.. het viel me tegen Depor al (weer) op dat het middenveld qua stijl erg veranderd is zonder Xavi en Iniesta. Ik hoop nog steeds dat ze Thiago terughalen, maar dat zal wel niet gaan gebeuren. Lijkt me ook erg goed om de selectie even door te lichten en gerichte versterkingen te halen. Denis Suarez komt echt ruimschoots te kort helaas, Paco ook. Pique begint zeer matig te worden, dus centraal achterin mag ook wel wat erbij.

Frenkie de Jong halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pino vind ik inderdaad wel een hele fijne Barça-speler! Kan passen, dribbelen, iemand uitspelen, steekballen geven, is nog best snel ook.. en scoort net zo weinig als Don Andrés! Edit: en ik ben erg benieuwd naar die Arthur. In FM is ie in ieder geval goed :) bewerkt door MR23
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop eigenlijk dat hij nergens meer trainer wordt. Lekker de legende blijven.

Ook niet als bondscoach van Frankrijk? Ligt er natuurlijk aan wat Frankrijk gaat presteren op het WK maar mocht dat tegenvallen is dat natuurlijk ook nog een serieuze optie en denk dat hij daar zelf ook voor open zal staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zag toch niemand aankomen denk ik.

Heb het anders verschillende journalisten horen noemen/schrijven in de afgelopen dagen.

Verstandig misschien ook wel, je weet toch dat je het niet snel beter gaat doen (en je bent ook zo weer ontslagen).

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites