Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Nou.. :naughty:

Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien maar ga dat later eens rustig op mijn gemak doen. Van wat ik heb meegekregen wel weer een typisch zakelijke Valverde wedstrijd, geen gekke dingen doen en kijken of je zelf dat goaltje kan maken en het dan uitspelen. Het is zelden spectaculair dit jaar, maar we krijgen nauwelijks goals tegen en zijn ondanks alle blessures en het verlies van Neymar al 25 wedstrijden ongeslagen sinds de Supercup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de wedstrijd niet kunnen zien, doordat ik moest blokken. Maar als ik dan zie dat een Isco op de bank begint en zelfs niet speelt, terwijl dit al een heel seizoen je beste speler is. Dat snap ik toch niet. Gooi Bale er dan maar in, want die kostte Florentino wel 100 miljoen. Dan hoor je van Ramos dat Kovacic erop stond om Messi uit de wedstrijd te houden, wat doe je dan met een Casemiro? Ik begin stiekem op een heel slecht seizoen te hopen, dat Zidane het dan maar voor bekeken houdt. Dan kan Perez op zoek naar een coach die er een filosofie kan insteken en niet teert op de klasse van zijn spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou jongens geniet er maar van. Hoop dat hij de aankomende 6 maanden er niks van bakt en niet opgeroepen wordt voor t WK. Daarna mag die beesten. Geen twijfel over dat ie gaat slagen overigens. Ideale Barça speler.

Ik begrijp eigenlijk ook niet goed waarom deze transfer NU plaatsvindt. Barcelona is toch voor 99% kampioen en in de CL mag hij toch niet meedoen. Waarom dan niet 'm nog een halfjaar bij Liverpool laten waar hij misschien zelfs nog een prijs kan pakken?

Sowieso is m'n respect voor Coutinho wel wat gedaald, heerlijke speler natuurlijk, maar een jaar geleden tekende hij nog een vernieuwd contract en kwam hij zelfs met de uitspraak 'waarom ergens anders één van de velen als ik hier de absolute ster kan zijn'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop toch heel hard dat we een extra aanvaller halen deze transferperiode. Liefst één die speelgerechtigd is in de CL. Icardi lijkt me een goede optie. Benz kampt met een vormdip en is geregeld geblesseerd dit seizoen, Ronaldo is ook een schim van zichzelf dit seizoen en Mayoral komt gewoon tekort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites