Jump to content

Spaans voetbal

Fabian.

Recommended Posts

Heerlijke pot tussen Real en Valenz zeg. Kun je al opschrijven als 1 van de wss leukste potten van het seizoen.

Maar met alle respect voor Benzema, als je echt een stuk of 7-8 open doelkansen krijgt en er geen enkele binnen schiet tsja.

Toch maar eens nadenken voor een alternatief. Benzema is leuk met Ronaldo erbij in de aanval, maar als Karim het alleen moet doen dan laat hij het afweten.

Dybala graag.

• 2 weeks later...
Laten we allemaal even stil staan bij het feit dat we getuige van dit mogen zijn:

Ciyo8U5.jpg

_O__O_

Gewwldige stats man, wauw. Irriteer me altijd wel mateloos aan het feit dat mensen Messi en CR7 zo met elkaar vergelijken. Ik begrijp dat niet. Het zijn 2 fenomenen, dat gaan we voorlopig echt niet weer zien.,

Gewwldige stats man, wauw. Irriteer me altijd wel mateloos aan het feit dat mensen Messi en CR7 zo met elkaar vergelijken. Ik begrijp dat niet. Het zijn 2 fenomenen, dat gaan we voorlopig echt niet weer zien.,

Of als mensen zeggen dat zo'n Dybala de nieuwe Messi is. Dybala is bijna 24, moet je kijken wat Messi (en Ronaldo) op die leeftijd al hadden bereikt:D. Geweldige speler maar gaat mijn inziens bij lange na het niveau niet halen van deze twee, de twee beste spelers ooit.

• Tim' changed the title to Spaans voetbal