Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Maar Frenkie wil niet weg, dat is al een lang en breed gepasseerd station. Overigens is in ieder geval het salaris van De Jong zo hoog omdat hij uitgesteld salaris heeft (ivm corona), dat loopt nog steeds. Lewandowski is een ander verhaal volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Frenkie is voor een schijntje gaan voetballen om zijn salaris later te ontvangen (wat nu is). 

Die gaat niet zomaar weg nee, dat is nogal wiedes... Lewandowski heeft ook al aangegeven niet weg te willen. 

Het fijne voor Barcelona is, dat ze ondanks wanbeleid en inzakkende prestaties toch nog altijd spelers van een bepaalde allure weten te trekken. Het nadeel daaraan is dat ze niet meer weg willen op het moment dat Barcelona niet goed over de contractduur en salariëring heeft nagedacht :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 8/25/2024 at 11:00 AM, WillieColón said:

Real weer slecht zeg. Raar beleid om 3 linksbuitens aan te trekken en op te stellen (Vini, Rodrygo, Mbappe). Mbappe in de spits is echt niet wat je wilt hebben. Geen ruimte om zijn actie te maken. 

Wederom. Kan je denk ik dit jaar wekelijks gaan quoten. 

Deels scorebordjournalistiek idd want Jasper hield ze goed van het scoren af.

bewerkt door WillieColón
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Och vandaag was het weer smullen, heerlijk teampje dit en dan missen we nog Gavi, Frenkie, Araujo en Fermin Lopez 

Ik hoop dat die club zo snel mogelijk ter zielen gaat. Droevige bende. En het blijft maar doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites