Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei La Pulga:

Bedankt voor je reactie, anders moest ik 3 posts achter elkaar droppen.

Maar dit is toch genieten? :D 

Wel goeie kopbal die 3-0. Ja er gebeurd zoveel dat ik moest gaan switchen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bogatyr:

Wat was die Cubarsi goed zeg. 

Echt iedereen was goed behalve Lewandowski. Zal vast wel goede cijfers hebben over het algemeen maar wat een miskoop, balletjes die van ze voet springen en passen naar een andere teamgenoot lukt ook al niet.

overigens kostte trouwens de blessure van Ter Stegen ons het kampioenschap, dat is ook wel bewezen. Wat een keepertje is dat zeg :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Echt iedereen was goed behalve Lewandowski. Zal vast wel goede cijfers hebben over het algemeen maar wat een miskoop, balletjes die van ze voet springen en passen naar een andere teamgenoot lukt ook al niet.

overigens kostte trouwens de blessure van Ter Stegen ons het kampioenschap, dat is ook wel bewezen. Wat een keepertje is dat zeg :D 

Ik denk dat je die Pool inderdaad beter snel kan verpatsen aan Saoudi Arabië, en gewoon Osimhen moet gaan halen ofzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei rich ruzzian:

Eerst maar eens geld ergens vandaan halen om een nieuwe topspits te kunnen kopen. 

Prijzengeld CL + Lewa verkopen moet voldoende zijn om een degelijke spits te kopen. Verder staat er genoeg kapitaal op het veld die je kan verkopen, zou alleen jammer zijn want dit team staat erg goed en dan komen Gavi en Balde er nog bij. 

Sowieso komt er nog geld voor Dest en Trincao en mag van mij nog wel een topper weg van boven de 100 miljoen zolang het Araujo of Yamal maar niet is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites