Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

49 minuten geleden zei Rogier.:

Ik vond Dembele trouwens schrikbarend. Die jongen deed werkelijk niets als hij de bal verloor, echt heel treurig. Hij deed niet eens alsof hij meeliep. Wel gevaarlijk aan de bal, maargoed dat is niet iets nieuws.

Hij heeft natuurlijk een tijdje gekeken naar zijn voorganger op die positie en denkt 'oh dan mag ik dat ook'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was eindelijk weer eens een goede wedstrijd van Barcelona, vroeg druk zetten en de bal weer snel veroveren. Sevilla was wel erg matig overigens en als die wat beter in de wedstrijd zaten had je natuurlijk gewoon verloren maar toch biedt het veel hoop voor de toekomst. Vooral die Gavi een vast contract geven en ook mag Nico van mij part vaker spelen. Gelukkig is Busquets volgende wedstrijd geschorst al speelde die niet eens zo slecht (wel weer zonde om na 10 minuten een domme gele kaart te pakken) 

Mochten Fati en Braithwaite weer terugkomen voor voorin dan is er al één probleem opgelost. Vind het al knap dat Dembele nog steeds fit is en hij is wel onze enige speler waar de dreiging vandaan moet komen. In Abde zie ik het nog niet, maar dat kan natuurlijk nog altijd komen. Die heeft nu een aantal wedstrijden op rij gespeeld en was nu voor het eerst op links, heeft vast wel veel talent en hopelijk komt dat er nog uit. 

Die spits, waarvan ik zijn naam nog niet zo goed weet (Juaita ofzo?) doet het nu al 10 keer beter dan Depay, dat is niet echt heel knap maar zo zie je maar als je gewoon je meters maakt en af en toe diep loopt je het voor je medespelers al 10 keer makkelijker maakt. Mag wel wat gaan doen aan ze schotkracht, dat zag er namelijk niet uit.

Verdedigend hoop ik zosnel mogelijk van Lenglet en Pique af te zijn, dat kan namelijk echt niet meer. Gelukkig komt Alves over twee weekjes en dan kan Araujo weer rustig naar het centrum waar die thuis hoort. Ook zou ik Balde wat meer minuten laten maken voor Alba, die denkt dat ie tegenwoordig ook kan voetballen namelijk omdat hij nu op zich heen kijkt en geen Messi, Iniesta en Xavi (ja op de bank) meer ziet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond die Abde gisteren wel een aardige speler. In elk geval iemand met veel lef aan de bal. Wel snel een gefrustreerd mannetje volgens mij. Had paar keer dat hij een tik kreeg en hij in de actie erna iets te hardhandig door ging en een onnodige overtreding maakte. Zag ook al dat hij in 8 duels al 3x geel heeft gepakt. Voor een aanvaller is dat best veel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens wel echt een verschil in een opstelling met Koeman, die had gister zo gespeeld.

Ter Stegen

Mingueza - Araujo - Pique - Lenglet - Alba

Bus

De Jong - Gavi 

Dembele - De Jong

Om vervolgens er met 3-0 af te gaan en de schuld te geven aan blessures en dat hij vorig jaar nog Messi had en nu niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lazy:

Ik vond die Abde gisteren wel een aardige speler. In elk geval iemand met veel lef aan de bal. Wel snel een gefrustreerd mannetje volgens mij. Had paar keer dat hij een tik kreeg en hij in de actie erna iets te hardhandig door ging en een onnodige overtreding maakte. Zag ook al dat hij in 8 duels al 3x geel heeft gepakt. Voor een aanvaller is dat best veel...

Helemaal als het voortkomt uit frustratie overtredingen, met beetje pech pak je zo ook nog rood. Sowieso kan het je gewoon wedstrijden kosten qua schorsingen als je in zo'n tempo gele kaarten pakt/.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Abde mooi mee naar de Afrika Cup, heb je nog maar 2 aanvallers gaat er nog eentje weg naar de Afrika Cup.

Wel leuk voor die jongen al zou ik het skippen als ik hem was.

Dembele lijkt te verlengen, dat is dan wel weer goed nieuws.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei La Pulga:

Wel leuk voor die jongen al zou ik het skippen als ik hem was.

Mogen ze weigeren om op de Afrika Cup uit te komen? Of zijn ze daar wel gewoon verplicht op te komen draven?

Op 21-12-2021 om 22:54 zei La Pulga:

Haha die kounde, dan ben je wel echt een ezel.

Dat is een regelrechte belediging voor de Ezel :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei ElMarcos:

Mogen ze weigeren om op de Afrika Cup uit te komen? Of zijn ze daar wel gewoon verplicht op te komen draven?

Het is een officieel toernooi, dus dan mag dat helaas niet.

Ajax wilt Kudus ook niet laten gaan maar ze hebben niet zoveel te willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei ElMarcos:

nee mag niet weigeren. En  club mag alleen speler terug trekken bij vriendschappelijke wedstrijden, meer niet helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van alle geruchten van transfers die over Barcelona voorbij komen vind ik hem het beste passen bij de club. Hopelijk kan hij het ook waarmaken!

@La Pulga: Een goede centrale verdediger erbij lijkt me inderdaad geen overbodige luxe. Een extra spits betwijfel ik. Zou Xavi daar niet gaan kiezen voor Ferran Torres en soms eens Depay?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lachwekkende transfer wel en blijft schandalig dat ze dit kunnen blijven doen. Valt toch echt te hopen dat die ellendige club helemaal kapot gaat de komende jaren.  Gelukkig hebben ze Napoli geloot in de EL daar gaan ze voetballes krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Regis:

Lachwekkende transfer wel en blijft schandalig dat ze dit kunnen blijven doen. Valt toch echt te hopen dat die ellendige club helemaal kapot gaat de komende jaren.  Gelukkig hebben ze Napoli geloot in de EL daar gaan ze voetballes krijgen. 

Geen Barcelona fan zo te zien?

🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites