Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Socrates:

Jammer dat Nico niet speelt. En hopen op Frenkie als LVM en niet als LAM. Benieuwd wel naar Jutgla. Nog nooit zien spelen.

Ja Nico was juist 1 van de lichtpuntjes dit jaar, zal er wel inkomen tweede helft.

Denk Frenkie op RCM en Gavi LCM. Zullen wel veel rouleren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje energie en diepgang en spelers om je heen kunnen ineens ballen voorwaarts kwijt. Zo simpel kan het soms zijn. Hoeft die reservespeler Jutgla van 22 helemaal niet zo bijzonder te zijn, maar het team functioneert wel een stuk beter. 

Busquets toch weer matig vandaag. Zet Frenkie daar voor de defensie en breng Nico in die wat meer dynamische rol. Zonde dat we dat niet te zien krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Socrates:

Beetje energie en diepgang en spelers om je heen kunnen ineens ballen voorwaarts kwijt. Zo simpel kan het soms zijn. Hoeft die reservespeler Jutgla van 22 helemaal niet zo bijzonder te zijn, maar het team functioneert wel een stuk beter. 

Busquets toch weer matig vandaag. Zet Frenkie daar voor de defensie en breng Nico in die wat meer dynamische rol. Zonde dat we dat niet te zien krijgen.

Inderdaad, Dembele die ook een keer de bal kwijt kan. Die heeft gewoon 3 keer iemand 1 op 1 op de keeper gezet.

Een fitte Dembele is nog steeds 1 van de beste aanvallers in de wereld. Hij is alleen nog een beetje scheef en glijd vaak uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Ja duidelijk stuk maar betekent niet dat echt gaat gebeuren. Maar hij heeft idd helaas maar release clausule van 75 miljoen. Ik hoop dat City Haaland haalt die zitten al jaren dun in de spoeling qua spitsen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Ja duidelijk stuk maar betekent niet dat echt gaat gebeuren. Maar hij heeft idd helaas maar release clausule van 75 miljoen. Ik hoop dat City Haaland haalt die zitten al jaren dun in de spoeling qua spitsen. 

Ik hoop ook dat Haaland naar Engeland gaat, het liefst een City of Liverpool al zie ik hem ook nog wel naar United gaan.

Al gaat ie naar Real is het een beetje oneerlijk voor de andere teams.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Kyrill:

Als je zonder spits speelt heb je ook niet heel veel spitsen nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites