Rogier. Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 17 minuten geleden zei Zeus: Mag toch hopen dat Griezmann op tien speelt. Als spits kan hij enkel in een heel specifieke rol spelen en dan nog steeds denk ik dat hij op tien beter uit de verf komt. Dit. Bij het Franse team speelt hij ook van achter de spits (meestal Giroud volgens mij). Is net iets anders als Messi daar komt te staan, maar dat is juist iets dat hij kan. De Jong kan goed in een tweemans-middenveld uit de voeten, dus je hebt dan alleen nog een controlebewaker nodig om dat middenveld in balans te houden en de gaten niet te groot te laten worden. Ik denk dat Piqué niet eens zo dramatisch is om te houden. Ja hij is langzaam, maar dat is Blind ook. Positioneel is hij nog steeds sterk en hij is wel een leider. Ik ken Lenglet en Umtiti niet zo goed, maar er moet gewoon een sterke en snelle verdediger naast. Zou een absolute stunt zijn als Barcelona Alaba weet te halen, maar verwacht niet dat dat gaat lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 Koeman speelt vaak met een gesloten defensie en dan is Pique denk ik wel iemand die nog nuttig kan zijn. Denk ook niet dat je teveel moet willen veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 Dat moet je juist wel willen. En dat moet nu ineens op heel veel posities, omdat ze dat de afgelopen jaren hebben gelaten, terwijl het ook toen al nodig was. Messi wil dus weg, geen vertrouwen meer in Bartomeu. Pijnlijk voor Barca, maar ja, wel zwaar terecht eigenlijk. Opent wel de deur voor Dybala misschien nu, als ze slim zijn @ElPrincipito. Maar zal wel te veel geld gaan kosten. Juve zal hem absoluut willen behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 (bewerkt) [Tyc Sports] Lionel Messi has told Barcelona that he wants to leave. He would make use of the clause in his contract that allows him to terminate his contract unilaterally at the end of each season. (twitter.com) Zou me kapot lachen als Florentino 'm binnen haalt Overigens zou ik als Barto zijnde gewoon aftreden nu, als iemand als Messi door jouw beleid pleite wil kun je maar beter de eer aan jezelf houden om nog een kans te hebben dat Messi daardoor zou willen blijven. Die man gaat sowieso gelynched worden door de Barca fans als Messi echt weg gaat 25 augustus 2020 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 (bewerkt) Hmm.. het zou wel eens goed kunnen uitpakken voor Barcelona als Messi vertrekt. Buiten de sentimenten dat hij dan niet eeuwig alleen een Barcelona-speler geweest is, levert het wel mooi 6-7 miljoen salarisbudget op per maand. Kun je vijf topspelers van betalen. Als ze goed inkopen tenminste. 25 augustus 2020 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 1 uur geleden zei Zeus: Dat moet je juist wel willen. En dat moet nu ineens op heel veel posities, omdat ze dat de afgelopen jaren hebben gelaten, terwijl het ook toen al nodig was. Messi wil dus weg, geen vertrouwen meer in Bartomeu. Pijnlijk voor Barca, maar ja, wel zwaar terecht eigenlijk. Opent wel de deur voor Dybala misschien nu, als ze slim zijn @ElPrincipito. Maar zal wel te veel geld gaan kosten. Juve zal hem absoluut willen behouden. Denk dat ze nu ook wel moeten, als je al afscheid wil nemen van wat grootverdieners en gevestigde namen (Vidal, Rakitic, Umitit en Suarez) en nu ook Messi vertrekt dan za er wel geëist worden dat er een grote naam komt, Dybala lijkt mij dan uitermate geschikt, zal wel 100miljoen+ moeten kosten. Eigenlijk net niet wat Barca zou moeten willen, maar snap wel dat het bestuur ja een vertrek van Messi niet alleen kan blijven wijzen naar de visie van Koeman. Als CV zou Skriniar misschien een optie zijn? Harde en goede verdediger, wat minder in de opbouw maar wel redelijk snel voor een CV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 (bewerkt) Poh, dat gaat wat worden komende weken. Bartomeu had natuurlijk allang de eer aan zichzelf moeten houden, het is al zo lang chaos daar. Heel benieuwd wat ze gaan doen en waar Messi heen gaat. Hereniging met Guardiola? 25 augustus 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 13 minuten geleden zei Rogier.: Hereniging met Bartomeu? Samen naar Man City? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 1 minuut geleden zei ForzaUtreg: Samen naar Man City? Dat moest uiteraard Guardiola zijn inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 Wat een doodzonde Dan mag je gelijk aftreden als voorzitter. Blijkbaar Koeman ook onvoldoende indruk gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 The urgent meeting of the board of directors is over. Some directors have already resigned, while others have proposed a motion of no confidence against Bartomeu. [ @GerGarciaGrova ] (twitter.com) Barca fans are starting to gather around clubs offices. Club does not confirm if board members are inside but there are several parked vehicles outside. (twitter.com) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 Wel grappig, toch wel twee kampen Barca-fans. Het éne deel in rouwstemming, het andere in jubelstemming. Iedereen kan zich dan wel weer gezamenlijk verenigen in de ontzettend sterke aversie jegens Bartomeu. Maar wel tekenend voor de voetbalwereld dat men ineens nu doet alsof het met Barca de verkeerde kant opgaat of nu net is gegaan. De negatieve spiraal is al een aantal jaren ingezet, met het tijdperk Valverde tot nu als hoogtepunt. Ooit geweldige voetballers spelen al langer gewoon heel matig en blinken vooral uit in het etaleren van hun tekortkomingen. De diehard-fans (neem ter voorbeeld eens een kijkje op barcaforum) zien het al langer - logisch ook, die kijken elke wedstrijd - roepen het al langer, maar de 'gewone' voetbalfan heeft echt geen flauw benul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 Koeman: "Dit is het juiste moment om in te stappen. Het is een droom om met Messi te gaan samenwerken". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 Koeman stapt inderdaad wel op een vervelend moment in. Keuze hem aan te stellen komt natuurlijk wel van hetzelfde bestuur dat nu kritiek krijgt en dient op te stappen, het is dan maar te hopen dat een nieuwe voorzitter/bestuur hem ook de kans en tijd geeft en niet ronde 3 wil inzetten om Xavi als naam binnen te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 Messi > Bayern en je hoort mij nergens meer over. #MiaSanMessi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 Wat een ophef allemaal ineens. Over een maandje lezen we dat hij gewoon blijft en er weinig aan de hand was. Messi zou stoppen bij het Argentijnse elftal maar krabbelde snel weer terug. Maar als hij wel vertrekt dan zijn er maar 3/4 clubs die hem kunnen halen. City, Juve (dat zou toch wat zijn), Bayern en psg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 Catalaans wespennest in optima forma. Lees dat sommigen denken dat het over een maandje weer koek en ei is, nou huhuhuhu, dan onderschat je de situatie maximaal denk ik. Dit zat er allemaal al jarenlang aan te komen natuurlijk en de hoofdverantwoordelijke is Messi zelf. Falend beleid terwijl ze genoeg talenten in Barca B hebben die kunnen doorstromen. De laatste jaren ook geen visie, die gehele "Cruyff-visie" bestaat al lang niet meer. En defensief, nou, huhuhuhu, daar hoeven geen woorden aan vuil te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 Wat een heerlijke soap dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 Chaos man, stiekem had ik hierop gehoopt ook na die 2-8 tegen Bayern. Beter dan dat er fans het maar accepteren en hopen dat het over 5 jaar beter gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 augustus 2020 Share Geplaatst 27 augustus 2020 Ik wens Koeman veel succes en wijsheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 augustus 2020 Share Geplaatst 28 augustus 2020 Vind Gabriel Jesus, Garcia en Silva + 100mil voor Messi wel een hele zieke deal. Zou het gelijk doen. Wellicht kan je nog onderhandelen over Mahrez en dan kom je er echt veel beter mee uit. Ondertussen gaat de eerste Nederlander al naar Barca, Wijnaldum lijkt bijna rond te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 augustus 2020 Share Geplaatst 28 augustus 2020 Dat zou voor Barca een geweldige deal zijn, maar ik zie City dat echt niet doen. Zou dom zijn om met name Bernardo Silva van de hand te doen, geweldige voetballer. Wijnaldum zou mits niet al te duur oké zijn. Vooruitgang tov een Vidal, maar wederom een al wat oude speler. Haal dan gewoon Van de Beek. Maar het zal ook wel met geld te maken hebben mochten ze voor Wijnaldum gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 augustus 2020 Share Geplaatst 28 augustus 2020 36 minuten geleden zei Zeus: Dat zou voor Barca een geweldige deal zijn, maar ik zie City dat echt niet doen. Zou dom zijn om met name Bernardo Silva van de hand te doen, geweldige voetballer. Wijnaldum zou mits niet al te duur oké zijn. Vooruitgang tov een Vidal, maar wederom een al wat oude speler. Haal dan gewoon Van de Beek. Maar het zal ook wel met geld te maken hebben mochten ze voor Wijnaldum gaan. Je gaat er niet echt op vooruit vind ik, Wijnaldum heeft misschien iets meer kwaliteit (dus ja je gaat er wel op vooruit maar geen directe versterking waardoor ze het Real moeilijk gaan maken) maar had liever een Thiago gehad. Overigens lijkt Rakitic naar Sevilla te gaan, heel jammer hoe al de spelers die de treble hadden gewonnen nu door de achterdeur naar buiten gaan (Neymar, Suarez, Messi, Busje en Raki) Van Pique verwacht ik dat hij blijft en dat er gewoon een concurrent komt die hem scherp houd (hopelijk Upamecano) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 Wel gewoon totaal respectloos waar Messi mee bezig is. Speelt al zo'n 15 jaar voor de club, heeft van de club al meer dan 200 miljoen aan salaris ontvangen en dat kom je gewoon ff niet opdagen enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 17 minuten geleden zei Chiemel: Wel gewoon totaal respectloos waar Messi mee bezig is. Speelt al zo'n 15 jaar voor de club, heeft van de club al meer dan 200 miljoen aan salaris ontvangen en dat kom je gewoon ff niet opdagen enzo. Euh, gewoon logisch aangezien Messi volgens kamp Messi geen speler meer is van Barcelona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten