Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Dat zijn geen TD'ers... Champman volgens mij, geldt in ieder geval voor Pieter, Kevin, Peter en Gert. Wouter durf ik niet te zeggen, maar ook dat was geen TD'er. Simon kwam volgens mij van CMDutch nog, samen met El Conéjito en Blue @ngel.

Yep :mrg:

Man, we worden oud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn geen TD'ers... Champman volgens mij, geldt in ieder geval voor Pieter, Kevin, Peter en Gert. Wouter durf ik niet te zeggen, maar ook dat was geen TD'er. Simon kwam volgens mij van CMDutch nog, samen met El Conéjito en Blue @ngel.

El Conéjito _O_ persoonlijk vond ik dat de beste CM/FM-er of all time. Tom de Valck heette die gast. Met Jan Vanhove als goeie 2e. Al kom jij inmiddels ook aardig in de buurt als ik jou hier zo bezig zie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep :mrg:

Man, we worden oud

Worden? :mrgy:

Overigens heb ik al die fora nooit meegemaakt naast MU. Ik ben via Online Soccer Manager hier gekomen, omdat hier veel meer info stond over FM (logisch). Hier vervolgens blijven hangen omdat ik OSM geen ruk meer aan vond en nu heb ik begrepen dat al je punten al pleitte zijn. Heb al jaren niet meer ingelogd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

El Conéjito _O_ persoonlijk vond ik dat de beste CM/FM-er of all time. Tom de Valck heette die gast. Met Jan Vanhove als goeie 2e. Al kom jij inmiddels ook aardig in de buurt als ik jou hier zo bezig zie :)

Tom en Jan waren beesten, al is Simon zeker zo goed. Tom had die TDV tactieken voor 01-02, beestachtig goed. Mooie tijden waren dat, elkaar opnaaien om nog beter te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tom/El Conejito en Glenn/Blue@ngel waren natuurlijk mede Belgen, heb in mijn beginperiode in de "CM scene" vooral met hun opgetrokken, en met Boesje allicht, oprichter van MU

TD postte ik niet zoveel op, meer een lurker, zat al op CMFO (:cab:) en Champ ook toen die hun hoogdagen beleefden en de rivaliteit tussen alle fora op hun hoogtepunt was :-D

Tom was idd een ijzersterke CM'er met zijn rare tactieken. En met Glenn heb ik echt legendarische netties gehad. Is één van de weinigen die een platte 4-3-3 werkend kreeg in CM01-02 en daarmee alles kapot speelde

Glenn zit overigens idd nog steeds elke week op Brugge :mrg:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel erg terecht dat Messi zijn haren heeft geverfd hoor. Staat ook prima vind ik. Die jongen begint de afgelopen jaren eindelijk een beetje normaal te doen, dat zouden we toch moeten toejuichen. Beetje afbreuk aan dat hele gecreëerde beeld van die kerel is enkel positief, ook voor hemzelf.

Vraag me ook serieus af of hij de betekenis erachter weet, die zijn oorsprong op het The Dugout-forum vond.

Denk dat jij het over een andere huhuhu hebt dan er hier wordt gebruikt. Sowieso, een huhu-smiley? Nooit van gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat jij het over een andere huhuhu hebt dan er hier wordt gebruikt. Sowieso, een huhu-smiley? Nooit van gehoord.

Het feit dat je een niet bestaand woord ineens gaat gebruiken, terwijl je de ontstaanswijze en eigenlijk betekenis erachter niet kent, zegt ook wel weer genoeg :-D :-D

En vervolgens heb je nog een volgeling ook :huhu:

Jammer dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk echt dat je bepaalde zaken door elkaar haalt. Bovendien zijn op dit forum Barteh en Dennis. ooit met huhuhu begonnen, dus waarom jij dan een heel verhaal van The Dugout erbij haalt is mij een raadsel. Ik ken dat hele forum ook niet, geldt voor 80% van de users hier denk ik. Maar bon. Het heeft allemaal weinig met Spaans voetbal te maken dus dit is dan ook de laatste post die ik er aan zal besteden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk echt dat je bepaalde zaken door elkaar haalt. Bovendien zijn op dit forum Barteh en Dennis. ooit met huhuhu begonnen, dus waarom jij dan een heel verhaal van The Dugout erbij haalt is mij een raadsel. Ik ken dat hele forum ook niet, geldt voor 80% van de users hier denk ik. Maar bon. Het heeft allemaal weinig met Spaans voetbal te maken dus dit is dan ook de laatste post die ik er aan zal besteden.

Gast. Die hele act van jou en dat overdreven gedoe met zelf bedachte woorden is gewoon stront irritant. En dan komt er een pisventje van 15 die jou ineens in alles gaat kopiëren. En vervolgens gebruiken jullie woorden die 12 jaar terug al zijn ontstaan en dan ga je lopen roepen dat iemand anders ze bedacht heeft hier?

Ik weet niet wat ik erger vind, of dat, of het feit dat je dus eigenlijk lukraak een dude van hier bent gaan kopiëren :-D

Moraal van het verhaal: kap met die onzin en post gewoon in het ABN. Dat betekent dus ook dat niet elke zin met 'Goh,' hoeft te beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhuhuhu ontzaglijk terechte post.

Fan zwemt 1 kilometer voor selfie met Messi op jacht

Voor een selfie met je grootste idool moet je iets overhebben. De 24-jarige Spanjaard Suli aarzelde geen seconde toen hij op vakantie in Ibiza het jacht van Lionel Messi voor de kustlijn zag dobberen. Hij dook het water in en vertrok voor een zwemtocht van ruim een kilometer, richting de plezierboot. Het liep bijna slecht af.

Bij de boot aangekomen, was de ontvangst hartelijk. ,,Messi gedroeg zich zeer bescheiden en voorkomend", aldus Suli tegen Mundo Deportivo. ,,Toen hij tegen mij sprak, gedroeg hij zich allerminst als een vedette. Ook zijn familie was erg vriendelijk."

Alls ging volgens plan tot Suli zijn mobiele telefoon uit zijn zwembroek haalde. Ondanks uitgebreide voorzorgsmaatregelen - een plastic hoes moest zijn telefoon- beschermen tegen het water - weigerde het toestel alle dienst. Een selfie met Messi, het ultieme doel van de zwempartij, bleek plots helemaal niet mogelijk.

Oplossing

Gelukkig voor Suli kwam de voetballende Argentijn met de oplossing. Hij vroeg één van zijn stafleden om een foto te nemen van hemzelf met de jongeman met de belofte die nadien te zullen opsturen. Zo geschiedde. ,,Ik ben mijn telefoon verloren, maar een foto met Messi was het waard", juichte Suli.

Beide heren sloten de deal af met een glas fruitsap, waarna een speedboot de dolgelukkige jongeman terug naar het strand bracht.

[tweet]755272793927868416[/tweet]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap volgens mij de algemene strekking,. De Argentijnse voetbalbond wil Sampaoli hebben, maar dit is volgens Sevilla een gerucht? [MENTION=4486]Montass[/MENTION];

#Bielsa no está dispuesto a asumir el cargo en la #Selección. Un referente de la #Argentina llamó a #Sampaoli

#Sevilla me indica que "nadie de #AFA se comunicó con ellos hasta el momento para hablar de #Sampaoli y no quieren hablar sobre supuestos¨

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bielsa is niet bereid om de kar te trekken bij Argentinië. Een hoog gepositioneerde persoon bij de bond heeft Sampaoli genoemd.

Sevilla heeft aangegeven dat tot op heden niemand van de AFA contact met hun heeft opgenomen.. en ze willen niet praten over aannames.

Overigens is deze interesse niet nieuw. Sampaoli heeft daar een paar weken geleden ook al over gezegd dat Argentinië coachen zijn droom is. Hij noemde een dubbelfunctie de beste oplossing, al gaan er ook geruchten dat hij Sevilla daarvoor zou verlaten als dat nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vietto voor 3m verhuurd aan Sevilla tot het einde van het seizoen, met een optie tot koop van 20m.

Ondertussen gaat Gameiro voor 35m naar Atletico (5m aan variabelen).

Ik denk dat Sevilla hier weer uitstekende zaken doet. Gameiro is goed en snel, maar of hij 35m waard is, is een tweede vraag en hij is ook al 29 jaar. Dit terwijl Vietto echt wel iets kan en nog veel jonger is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Atlético blijft ook maar spitsen kopen de laatste jaren. Het is nu wel te hopen dat Borja Baston daar zsm vertrekt.

Goede deal wel voor Sevilla. Denk dat ze nog wel een spits zullen gaan halen(Lucas Perez?), want met Vietto is het eerst nog maar afwachten of hij zijn Villareal weer niveau weet te halen.

bewerkt door Cerebral
Link naar opmerking
Deel via andere websites