Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Wordt toch geen eerste spits inderdaad. Ben er ook nog altijd niet kapot van eerlijk gezegd. Heeft nu in totaal voor Juventus over twee seizoenen 93 duels gespeeld, 27 keer gescoord en 19 assists gegeven. Vrij pover moyenne eigenlijk. Juventus verliest er ook weinig aan, zowel Mandzukic als uiteraard Dybala zijn beter. Denk zelfs dat Zaza weinig onder doet voor Morata.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, een back-up spits zie ik liever een ervaren speler die ook iets kan forceren in matches als het Benzema niet lukt. En als het Benzema al niet lukt om dan met Morata aan te komen ... lijkt me geen goed plan. Bovendien in het belang van Morata zelf moet je op zijn leeftijd geen back-up zijn maar veel spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat Morata inmiddels het niveau van Mandzukic ruimschoots ontgroeid is hoor. Veel slimmer en een betere basistechniek dan die labiele mafkees. Op de manier hoe (onsamenhangend) Real speelt en ook de counter vaak gebruikt, zie ik voor Morata zeker wel een mooie rol en ik vind eigenlijk ook dat Real hem een jaar minimaal moet houden en hem die kans moet geven, ook omdat het een canterano is. Hoe Sebas en Root (shit ben je naam vergeten) hem plaatsen ben ik het niet mee eens ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat Morata inmiddels het niveau van Mandzukic ruimschoots ontgroeid is hoor. Veel slimmer en een betere basistechniek dan die labiele mafkees. Op de manier hoe (onsamenhangend) Real speelt en ook de counter vaak gebruikt, zie ik voor Morata zeker wel een mooie rol en ik vind eigenlijk ook dat Real hem een jaar minimaal moet houden en hem die kans moet geven, ook omdat het een canterano is. Hoe Sebas en Root (shit ben je naam vergeten) hem plaatsen ben ik het niet mee eens ook.

Echt he, Mandzukic is inmiddels toch wel passé

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Griezmann beëindigt geruchten en tekent bij

Antoine Griezmann heeft zijn verbintenis met Atlético Madrid opengebroken en verlengd tot medio 2021. De Fransman werd in de wandelgangen in verband gebracht met een megatransfer naar een andere grootmacht, maar hij blijft de Madrileense topclub dus trouw.

“Ik ben erg gelukkig om tot deze familie te mogen blijven behoren”, laat de international van Frankrijk, momenteel actief op het EK in zijn eigen land, weten via de officiële kanalen van de club. “Ik wil ieder jaar beter worden en de club, de coaches en mijn teamgenoten helpen mij bij dat doel.”

José Luis Pérez Caminero laat namens Atlético Madrid weten dat de club dolgelukkig is. “Hij is enorm gewaardeerd door de coach, door zijn teamgenoten en door de fans, die erg blij zullen zijn met dit nieuws. De club wil alle sleutelspelers behouden en Antoine is zeker een van die spelers. We mogen hem en onszelf dus feliciteren met dit nieuws.”

De contractverlenging lijkt voor Atlético Madrid vooral belangrijk te zijn geweest om andere financiële grootmachten af te schudden. Griezmann had een contractueel vastgestelde afkoopsom van tachtig miljoen euro, het heeft er alle schijn van dat er nu honderd miljoen euro op tafel moet komen. Ook wordt er in de Spaanse media gesproken van een anti-Real Madrid-clausule: Griezmann heeft afgesproken dat hij niet naar de stadsrivaal verhuist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Unai Emery will be bringing Grzegorz Krychowiak with him to PSG. Sevilla sporting director Monchi has demanded a figure of 40 million euros. The Polish player has reached an agreement to a four year deal with the Parisian club.

Goh, guur. Had 'm graag bij Real gezien alhoewel Casemiro het wel fortuinlijk heeft gedaan 't afgelopen halfjaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites