Simonsav Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Wat treurig zeg. Dat je echt zoveel hulp nodig hebt. Cristiano ook vieren alsof het de verlosser is :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickk. Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Die knie van Canales aaah... CR7 lekker in vorm trouwens:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Danilo ;e Verdedigen als een amateur daar. Waarom haalt die kerel z'n niveau van bij Porto maar niet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Echt bizar hoe ongestructureerd Real weer is, zowel offensief als defensief. Lijkt in niets op het Liverpool van Benitez (Napoli heb ik te weinig gezien om een vergelijking te maken). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Prima goaltje van die Bruma zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 (bewerkt) Bij Napoli was 't ook treurig in ieder geval. Als je ziet hoe ze nu spelen onder Sarri... groot verschil. Cristiano :< 30 december 2015 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Goh, je hebt wel weer een kritiek hoor Simon. Ja, behalve als de tegenstander scoort natuurlijk, dat is knap en prima. Overigens juicht Ronaldo toch altijd op dezelfde wijze? Tweede penalty was zeker ook onterecht? :huhu: Echt bizar hoe ongestructureerd Real weer is, zowel offensief als defensief. Lijkt in niets op het Liverpool van Benitez (Napoli heb ik te weinig gezien om een vergelijking te maken). Dat was tien jaar terug? Tja .. andere spelers, andere tegenstanders. In principe is de belangrijkste taak voor een trainer bij Real, rust brengen, zorgen dat alle dikke nekken dezelfde kant op staan en samen spelen, Ancelotti slaagde daar bij tijd prima in. Mourinho ook met periodes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Lekkere aanval hoor dit : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Goh, je hebt wel weer een kritiek hoor Simon. En terecht hoor. Sociedad verdiende overigens echt minimaal een punt hier. Speelden echt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 (bewerkt) Iemand die Rayo - Atletico kijkt? Wil weten hoe de wedstrijd is. Ik kijk zelf Sevilla - Espanyol, waar Sevilla een hele goede eerste helft speelde. Toch maar overschakelen, Griezmann net :< 30 december 2015 bewerkt door TomFsoccer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 2de helft heb ik gezien, leek me een gelijkopgaande pot met niet zoveel kansen, Atléti misschien net iets beter. 2 hele late goals van Correa en Griez nog Zo wel Barça-Betis kijken. Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Mascherano Vermaelen Mathieu - Rakitic Busquets SergiRoberto - Messi Neymar Suarez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Ah Mathieu op linksback, ben je in ieder geval verzekerd ben enkele komische momenten Maar Messi dus niet extra vakantie gekregen dit seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Jawel, spelers hadden vrij na de WK finale, jongens als Messi, Neymar etc zaten de hele week in Zuid-Amerika voor kerst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 (bewerkt) Keurige wedstrijd toch van Atlético. Onderliggende ploeg, maar toch de wedstrijd naar je toe trekken. Real zijnde had je hier gewoon verloren met 1-0. Laat dat nu net een verschil zijn tussen Atlético en Real dit seizoen. Al snap ik niet waarom Torres zoveel kansen blijft krijgen als je Luciano Vietto en Angel Correa op de bank hebt. Ik weet dat Torres een kind van de club is, maar als je kampioen wil worden moet je je conclusies trekken. Jackson Martinez spelt imo ook teleur. Al was dat sowieso al een overbodige aankoop mijn inziens. 30 december 2015 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Wat heb je over deze penalty te zeggen? [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Deze is nog belachelijker dan die eerste van Real :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Dat Betis is wel een enorme kutploeg zeg. Wat een mannetjes allemaal, vorige keer dat ik keek tegen Sevilla was het erg maar nu :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Complete onzin penalty inderdaad :-D wat is dat met de refs vandaag Wat een fase ook. Neymar mist hem waarna de rebound er nog ingaat door een owngoal :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Allemachtig wat een pass :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Prima goaltje van die Bruma zeg. Hoe viel die verder in Simon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Leuk potje. 4 goals, hadden er veel meer moeten zijn. Uitblinkers vanavond toch duidelijk de paal, de lat, en Adan :cab: Hoe viel die verder in Simon? Zeer goed imo. Was de beste man bij Sociedad. Veel snelheid en goeie, gerichte acties. Wel enorme kans op 1-2 verprutst maarja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Celta de Vigo verloren, jammer. Verliezen zo de aansluiting met de top, maarja hebben veel last van blessures. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Danilo ;e Verdedigen als een amateur daar. Waarom haalt die kerel z'n niveau van bij Porto maar niet.. Die gozer is gewoon kneeeeeeeeeeeeeeiterslecht ouwe, niet normaal meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Bij Porto was het nochtans een beest, potentiële rechtsback van Brazilië imo. Dat niveau haalt ie nu totaal niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Heb je hem zovaak bezig gezien bij Porto dan? Serieuze vraag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Bij Porto was het nochtans een beest, potentiële rechtsback van Brazilië imo. Dat niveau haalt ie nu totaal niet meer. Ja bij Porto tegen Academica en Estoril. Sorry hoor maar die gozer kan echt niet meer, misschien slechtste voetballer die ik heb gezien in 2015. Elke wedstrijd zo belachelijk veel fouten en het ziet er allemaal zo lomp uit. Heeft iemand van jullie hem zien spelen? En dan uitgebreid hé, niet een paar CL potjes of samenvattingen. Het is gewoon weer een hype, Real koopt iemand en mensen hebben hoge verwachtingen. Ik heb ook het idee dat het gewoon weer een verkapte rechtsbuiten is die de laatste jaren geposteerd staat als rechtsback. Zelfde met Mathieu. Als je die Mathieu ziet in de Super Cup tegen Sevilla vraag ik mijzelf echt af hoe je in godsnaam 20 millie voor hem kan dokken. Danilo was 30 millie. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten