Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Goh, je hebt wel weer een kritiek hoor Simon. Ja, behalve als de tegenstander scoort natuurlijk, dat is knap en prima. Overigens juicht Ronaldo toch altijd op dezelfde wijze?

Tweede penalty was zeker ook onterecht? :huhu:

Echt bizar hoe ongestructureerd Real weer is, zowel offensief als defensief. Lijkt in niets op het Liverpool van Benitez (Napoli heb ik te weinig gezien om een vergelijking te maken).

Dat was tien jaar terug? Tja .. andere spelers, andere tegenstanders. In principe is de belangrijkste taak voor een trainer bij Real, rust brengen, zorgen dat alle dikke nekken dezelfde kant op staan en samen spelen, Ancelotti slaagde daar bij tijd prima in. Mourinho ook met periodes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2de helft heb ik gezien, leek me een gelijkopgaande pot met niet zoveel kansen, Atléti misschien net iets beter. 2 hele late goals van Correa en Griez nog

Zo wel Barça-Betis kijken.

Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Mascherano Vermaelen Mathieu - Rakitic Busquets SergiRoberto - Messi Neymar Suarez

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keurige wedstrijd toch van Atlético. Onderliggende ploeg, maar toch de wedstrijd naar je toe trekken. Real zijnde had je hier gewoon verloren met 1-0. Laat dat nu net een verschil zijn tussen Atlético en Real dit seizoen.

Al snap ik niet waarom Torres zoveel kansen blijft krijgen als je Luciano Vietto en Angel Correa op de bank hebt. Ik weet dat Torres een kind van de club is, maar als je kampioen wil worden moet je je conclusies trekken. Jackson Martinez spelt imo ook teleur. Al was dat sowieso al een overbodige aankoop mijn inziens.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk potje. 4 goals, hadden er veel meer moeten zijn. Uitblinkers vanavond toch duidelijk de paal, de lat, en Adan :cab:

Hoe viel die verder in Simon?

Zeer goed imo. Was de beste man bij Sociedad. Veel snelheid en goeie, gerichte acties. Wel enorme kans op 1-2 verprutst maarja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Porto was het nochtans een beest, potentiële rechtsback van Brazilië imo. Dat niveau haalt ie nu totaal niet meer.

Ja bij Porto tegen Academica en Estoril. Sorry hoor maar die gozer kan echt niet meer, misschien slechtste voetballer die ik heb gezien in 2015. Elke wedstrijd zo belachelijk veel fouten en het ziet er allemaal zo lomp uit. Heeft iemand van jullie hem zien spelen? En dan uitgebreid hé, niet een paar CL potjes of samenvattingen. Het is gewoon weer een hype, Real koopt iemand en mensen hebben hoge verwachtingen. Ik heb ook het idee dat het gewoon weer een verkapte rechtsbuiten is die de laatste jaren geposteerd staat als rechtsback. Zelfde met Mathieu. Als je die Mathieu ziet in de Super Cup tegen Sevilla vraag ik mijzelf echt af hoe je in godsnaam 20 millie voor hem kan dokken. Danilo was 30 millie. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites