Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Is toch bij al die games joh, zolang de grote competities en dan vooral de Engelse maar goed geregeld is vinden ze het prima.

Geplaatst

Ik stel voor om alsnog alle issues hier te melden. Desnoods sturen we ze dan als lijst naar SI, of ze er nou wat mee doen of niet, dan kunnen we in ieder geval van ons laten horen.

Geplaatst

Wat een nare man die Red Diablo. Zolang de Eredivisie niet fatsoenlijk speelbaar wordt zie ik geen reden om FM 16 aan te schaffen. Hoe die alle feedback koppig loopt af te wijzen. Maak dan geen topic.

Vergeljik dat eens met de Portugezen, die pakken dat toch een stuk beter aan.

bewerkt door The Kerfts

Geplaatst

Ajax

- Queensy Menig is verhuurd aan PEC Zwolle http://peczwolle.nl/nl/laatste-nieuw...olle2015-07-25

- Capaciteit ArenA is uitgebreid http://www.parool.nl/parool/nl/13/AJ...plaatsen.dhtml

- Ajax begint met een schuld van +- €3.000.000,- terwijl het in werkelijkheid kerngezond is. http://www.rtlz.nl/sites/default/fil..._2014-2015.pdf.

Dit waren de eerste dingen die me opvielen, zal er morgen nog even dieper induiken.

Geplaatst
Jongens kan iemand van de staff niet ff aankaarten bij SI dat zo een draak van een vent als Red Diablo gewoon ECHT niet kan in een organisatie? Gelukkig hebben ze geen [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; in de staff daar anders had ik nu 3 dagen niet op SI kunnen posten jeetje :S Had die niet hier een account?

Rechtvaardige post nu op SI Forum, maar vraag me af wat je ermee bereikt. Denk dat ie je nu gewoon verder negeert, nou is dat niet erg, maar uiteindelijk schiet je er niets mee op.

Neemt niet weg dat ie de meeste feedback niet echt op prijs stelt, als je dan idd het voorbeeld van [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; pakt, is dat inderdaad een lust voor het oog in dat Portugal-topic.

Geplaatst
Bereik er idd niks mee. Maar als je zo een toon aanslaat tegen me als ik het goed bedoel dan heb je me. Dan sta ik te koken alsof ik Robert Kranenborg heet. :mrg:

O en dat van [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; was een grapje natuurlijk :S

Ja dat snap ik. Ben het ook wel redelijk met je eens hoor, hoe er bijv op Mvdv's aangekaarte probleem gereageerd wordt vind ik niet kunnen. Lijkt een beetje op het elitair afwimpelen van een probleem wat al jaren speelt. Als je er als NL researchers bijv geen tijd voor hebt/in wilt stoppen, prima, maar zeg dát dan. Nu wimpelen ze het lekker simpel af met dat het 'geen database-issue is'. Zeker richting een klant vind ik dat niet kunnen, je betaald 50 euros voor dat spel.

Maargoed, ik ben nu eigenlijk aan het zeggen wat jij daar al gezegd hebt :*);e

Geplaatst

Bij de release meteen met de Editor gaan pielen. Kijken of ik wat voor elkaar kan krijgen, anders ga ik deze versie niet in NL spelen. :cab:

Geplaatst

U wilt reactie, U krijgt reactie [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; :-D

En ik met m'n politiek correcte vraag wordt geskipt :(

Geplaatst

Wel mooi van kastje naar de muur he daar bij SI.

Heb al jaren een haat liefde verhouding met RedDiablo dat ik uiteindelijk maar besloten heb alle foutieve data zelf te verzamelen en in FM te knallen zodra die beschikbaar is. Mooiste was ooit in FM12 dacht ik, toen Feyenoord standaard in elke game in seizoen 2 of 3 een gift uit het niets kreeg van 10-20 miljoen. Hoewel ik hem voor gek verklaarde was zijn antwoord toen in de lijn van: 'Door de Vrienden van Feyenoord' kán dit gebeuren, we sluiten het niet uit.... :xd: Toen brak echt me klomp en besloot ik vanaf FM13 zelf een patch te maken.

Nu maak al een jaar of 3 een firstday Eredivisie patch met fixes zoals alle captains, rugnummers, tenuekleuren, samenwerkingsverbanden, contracten, technische staf. Maakt de Eredivisie een stuk leuker om te spelen :mrgy:

Geplaatst

Heb al jaren een haat liefde verhouding met RedDiablo dat ik uiteindelijk maar besloten heb alle foutieve data zelf te verzamelen en in FM te knallen zodra die beschikbaar is. Mooiste was ooit in FM12 dacht ik, toen Feyenoord standaard in elke game in seizoen 2 of 3 een gift uit het niets kreeg van 10-20 miljoen. Hoewel ik hem voor gek verklaarde was zijn antwoord toen in de lijn van: 'Door de Vrienden van Feyenoord' kán dit gebeuren, we sluiten het niet uit.... :xd: Toen brak echt me klomp en besloot ik vanaf FM13 zelf een patch te maken.

Nu maak al een jaar of 3 een firstday Eredivisie patch met fixes zoals alle captains, rugnummers, tenuekleuren, samenwerkingsverbanden, contracten, technische staf. Maakt de Eredivisie een stuk leuker om te spelen :mrgy:

Top! Als je hulp nodig hebt roep je maar, misschien een idee om in dit topic alles te verzamelen voor die database. Wil je er desnoods ook wel mee helpen als je dat wilt.

Maar idd, kastje naar de muur.

Geplaatst

FC Twente is hier nog steeds de moederclub van Go Ahead Eagles. Dat zijn ze al 2 seizoenen niet meer. We hebben inmiddels onze eigen opleiding en geen binding meer met welke club dan ook.

En Lars Lambooij is omgetraind tot rechtsback, daar staat hij nu ruim een half seizoen, dus dat klopt ook niet.

Geplaatst

Dat heeft geen zin jongens. SI doet hun eigen research. Dit zou alleen helpen voor een Data Update van MU, als de data van SI echt zo goed was, bestond die hele data update niet. Als het volledige spel er is kloppen veel dingen wel gewoon. Vaak genoeg meegemaakt dat wat wij doorgeven, totaal niet doorgevoerd word. Kan je allemaal wel gaan zeiken op dat forum maar ze reageren niet/kortaf.

Heel veel kleine competities worden achterwege gelaten, en hun eigen UK competities kloppen wel gewoon tot aan de lagere divisies. Er zei een jongen vorig jaar dat er gewoon overleden staff/spelers zaten in de Poolse competitie ofzo. Dat zijn echt belachelijke dingen.

Ze doen het na release wel goed maar perfectionisme is ver te zoeken. Bepaalde spelers ook zwaar OP zoals Bryan Linssen vorig jaar. Kleine boel waar mensen zich (terecht) aan ergeren zoals moederclubs, gaan ze echt niet aanpassen.

bewerkt door Sanel

Geplaatst
U wilt reactie, U krijgt reactie [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; :-D

En ik met m'n politiek correcte vraag wordt geskipt :(

Gelukkig geeft ie wel aan dat je ergens gelijk hebt. Wat een eer. Zijne Koninklijke Edelheid geeft je gelijk. Poeh.

Geplaatst

Is op deze manier ook het Tweede Divisie verhaal in te passen zoals ze dat willen gaan doen vanaf volgend seizoen? Of is dat weer net een stap verder?

Geplaatst

Heb je nog hulp hierbij nodig?

Ik heb weekend tijd over, dus kan wel een en ander bekijken nog.

Geplaatst
Is op deze manier ook het Tweede Divisie verhaal in te passen zoals ze dat willen gaan doen vanaf volgend seizoen? Of is dat weer net een stap verder?

Ik weet niet of de nieuwe 2e divisie al verwerkt is in FM. De Editor is nog steeds niet beschikbaar, dus kan er ook nog niet mee aan de slag.

Heb je nog hulp hierbij nodig?

Ik heb weekend tijd over, dus kan wel een en ander bekijken nog.

Bedankt voor het aanbod, maar heb mijn eigen team hiervoor :)

Geplaatst

Beetje vreemd dat ze goed bedoelde adviezen zo maar afslaan op dat forum. Achja dan wacht ik op een update van deze prachtige site voordat ik met Ajax ga beginnen. Geen zin om in een carriere te zitten waar ik tegen een feyenoord speel met 11 buitenlanders na 2 seizoenen.

Geplaatst

Even aansluitend op die toekomstige Tweede Divisie. Weet iemand toevallig of dit ook het geval is met de Belgische Competitie? Die een complete make-over heeft gekregen.

Geplaatst

Ergste is dat in de editor transfervoorkeuren van een land is in te stellen, en dat heel veel landen dat wel hebben ingesteld. Alleen tot de data-update van afgelopen winter er in Nederland helemaal niks was ingesteld. en na die Data-update een klein beetje. Het zit er al een paar editie in en de Nederlandse DB research, deed/doet er helemaal niks mee. Dat is ook gewoon de grootste reden dat het transferbeleid in FM van Nederland zo'n drama is.

Geplaatst

Het geen mij opvalt, is inderdaad dat er veel al buitenlanders (na een paar seizoenen) in de Nederlandse Eredivisie spelen, echter valt het ook op dat er erg weinig talenten doorbreken bij andere Nederlandse ploegen (als je zelf met een Nederlandse ploeg speelt). Is dit een oorzaak en gevolg?

Geplaatst
Het geen mij opvalt, is inderdaad dat er veel al buitenlanders (na een paar seizoenen) in de Nederlandse Eredivisie spelen, echter valt het ook op dat er erg weinig talenten doorbreken bij andere Nederlandse ploegen (als je zelf met een Nederlandse ploeg speelt). Is dit een oorzaak en gevolg?

Dit lijkt mij wel realistisch :P

Geplaatst

Ik maak ook vaak eigen DB's en test die, vaak weet ik alles uiteindelijk wel realistisch (voor zover mogelijk) te laten veranderen.

Op enig begrip en moeite van SI hoef je niet te verwachten, die hechten eigenlijk enkel belang aan de Engelse competities, zolang die maar goed lopen vind men het best. Niet voor niets hebben alle Engelse clubs ook per team één of twee researchers waar (voor zover ik weet) de buitenlandse competities allemaal door een paar man worden gedaan, kortom veel minder mensen (en dus kennis & mankracht) voor het instellen van de data.

Die Nederlandse researcher loopt de kantjes er ook maar een beetje af, belangrijkste voor hem is dat ADO en Feyenoord zo goed mogelijk zijn, de rest whatever. Wil je dus een goede DB, maak er zelf eentje of download de MU DB.

Geplaatst

Die researcher zit mij nu wijs te maken in welke formatie NEC speelt terwijl ik hem al heb uitgelegd dat dat niet klopt. Hou toch op man :mrg: Daar ga ik dus ook geen moeite meer in steken.

Geplaatst

Zo erg is Jeroen helemaal niet... Ik heb jaren als een soort assistent geholpen met de Limburgse clubs, ik kon altijd goed praten met hem en ik werd ook serieus genomen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.