Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

250px-TheLeagueintertitle.png

Hallo allemaal,

Welkom bij de novelle van de MU NBA Fantasy League 2015. Dit jaar zal ik de stand van zaken bij houden en stukken schrijven omtrent de Fantasy League van 2015. Ik zal beginnen met een preview van elk team die deelneemt aan dit spektakel. De volgende teamnamen en eigenaren zijn verbonden aan deze Fantasy League. Ik zal in deze volgorde de teams onder de loep nemen! Afsluitend volgt een power ranking die ik, wellicht met anderen, heb opgesteld!

200wv8w.png

[spoiler=Voor de deelnemers]@The Kerfts; @Juca; @Steven013; @Tijn; @Satyr; @Tom.; @Teklehaymanot; @Chris.tiaan; @Roprop; @Djordison; @Ilias.; @Petterson; @Mathi;

Als deelnemers zou ik het tof vinden als jullie ook stukken gaan schrijven tijdens het seizoen. Hopelijk kunnen we het door onder andere deze novelle zeer competitief maken (ja, nog meer dan vorig jaar!) Als jullie iets willen inzenden voor de novelle zie ik het graag tegen moet. Ik wil Jordi in elk geval al vragen of hij een preview van mijn team kan maken. Succes dit seizoen jongens!

bewerkt door Jelle.

Geplaatst
  • Auteur

250px-TheLeagueintertitle.png

Hallo allemaal,

Welkom bij de novelle van de MU NBA Fantasy League 2015. Dit jaar zal ik de stand van zaken bij houden en stukken schrijven omtrent de Fantasy League van 2015. Ik zal beginnen met een preview van elk team die deelneemt aan dit spektakel. De volgende teamnamen en eigenaren zijn verbonden aan deze Fantasy League. Ik zal in deze volgorde de teams onder de loep nemen! Afsluitend volgt een power ranking die ik, wellicht met anderen, heb opgesteld!

200wv8w.png

[spoiler=Voor de deelnemers]@The Kerfts; @Juca; @Steven013; @Tijn; @Satyr; @Tom.; @Teklehaymanot; @Chris.tiaan; @Roprop; @Djordison; @Ilias.; @Petterson; @Mathi;

Als deelnemers zou ik het tof vinden als jullie ook stukken gaan schrijven tijdens het seizoen. Hopelijk kunnen we het door onder andere deze novelle zeer competitief maken (ja, nog meer dan vorig jaar!) Als jullie iets willen inzenden voor de novelle zie ik het graag tegen moet. Ik wil Jordi in elk geval al vragen of hij een preview van mijn team kan maken. Succes dit seizoen jongens!

bewerkt door Jelle.

Geplaatst

Deze lijst is al de power ranking toch? Keurige lijst zo.

Geplaatst
  • Auteur

blue-mountain-state-3.jpg

Mountain State Bluehorns

2nvrzbc.png

De Blue Mountain Bluehorns van @Roprop;., hij had de eerste pick in draft

Eerste impressie

Mijn eerste impressie van het team van de admin van de fantasy league is zeer degelijk. Uiteraard heeft hij de beste fantasy speler in zijn gelederen onder de naam Anthony Davis. Daarna koos meneer Wenneker toch voor de gevestigde namen waarvan je weet dat ze van waarde zullen zijn voor zijn fantasy team.

Pick 1 (1): Anthony Davis

Rob was niet zo dom om iemand te verrassen. Dit monster stond bij iedereen op nummer één en wanneer hij speelt is het automatisch 1-0 voor BMS.

Pick 2 (28): Nikola Vucevic

Nadeel van pick één is dat je erg lang moet wachten op je volgende back to back picks. Met zijn tweede pick koos Rob voor een zeer solide keus. De center van de Magic zit al erg lang tegen een All-star selectie aan maar komt telkens iets tekort. Wellicht is het dit jaar mogelijk om net dat stapje te zetten voor een all-star selectie. Orlando wordt dit jaar mogelijk een loterry team dus zal Vucevic vrij spel krijgen om zijn stats te polijsten. Een zeer goede keus voor een center waarvan je elke wedstrijd een voldoende kan verwachten.

Pick 3 (29): Eric Bledsoe

Persoonlijk hou ik van de backcourt van Phoenix en heb er vertrouwen in. Rob waarschijnlijk ook want hij verkoos Bledsoe boven Teague, Lowry, Jackson en Thomas. Ik verwacht dat Bledsoe tegen een all-star selectie aan zit in februari en misschien wel mag opdraven tijdens all-star week. Wederom een zeer solide pick van Rob.

Pick 4 (56): Brandon Knight

Brandon Knight. Persoonlijk ben ik echt een fan van hem en ondanks dat hij constant kritiek krijgt blijft hij zich constant verbeteren. Vorig jaar tijdens zijn Bucks periode zat hij dicht tegen de all-star selectie aan en verbijsterend genoeg werd hij getrade naar Phoenix. Ik snapte er niets van en hij ook niet, wat werd geuit in iets minder spel. Dit is de eerste pick van Rob die ik toch gewaagd vind en niet in de trend is van zijn vorige picks. Knight zal waarschijnlijk de tweede combo guard worden in het spel van Hornacek maar ik vraag me toch af hoe dit gaat aflopen. Ik had eerder naar spelers als DeRozan gekeken naar deze pick. Maar ik hoop echt dat Knight weer de critici hun ongelijk bewijst en er een mooi seizoen van maakt.

Pick 5 (57): Nicolas BatumRob is fan van deze fransman. In 2014 drafte hij hem al in de tweede ronde, dit jaar in de vijfde. Na een teleurstellend seizoen in Portland besloten Batum eieren voor zijn geld te kiezen en een contract bij de Bobcats te tekenen. Een maand terug vroeg ik me af hij starter of 6th man zou worden. De blessure van Kidd-Gilchrist gooit echter roet in het eten en dat maakt Batum op de vijfde plek een goede keus. Het enigste risico aan deze pick is dat we niet weten hoe hij zich aanpast aan zijn nieuwe team/stad.

Pick 6 (84): Jared Sullinger

Dit vind ik een pick met gemixte gevoelens. Jared Sullinger is een zeer solide speler en wordt komend seizoen zeer belangrijk voor Celtics play-off push. Toch irriteert me één ding aan deze pick, het feit dat hij bij de Celtics speelt. Ok, het is geen speler van Popovich maar toch. De celtic rotations zijn niet de favoriet bij een fantasy speler. Toch denk ik dat het mogelijk is dat Sullinger mooie cijfers neerzet aankomend seizoen,

Pick 7 (85): Kyrie Irving

Hij zou worden gedraft... Maar wanneer, dat was de vraag. Uiteraard is hij direct in de IR gezet door Rob en zal hij op de waiver wire een nieuwe speler kunnen uitzoeken. Of het een round te vroeg is, dat weet ik niet want in de chat werd er al over gediscussieerd. Wat ik wel weet is dat een fitte Irving, Rob een push geeft wanneer hij in de play-offs komt,

Pick 8-9-10-11-12: Enes Kanter - Joe Johnson - Luol Deng - Meyers Leonard - Kevin Martin

Bij veel zijn de laatste vijf picks vak gokken op de upside van bepaalde spelers. Rob zet zijn draft strategie gewoon nors door en blijf voor de veteranen gaan. Kanter zal OKC een push geven op offensief gebied alhoewel dit minder is dan vorig jaar met de terugkeer van Durant. Johnson zal offensief blijven shooten in Brooklyn maar dit wordt met een fitte Nets (lees Lopez) misschien ook minder. Luol Deng was ooit een all-star en is in de vergetelheid geraakt, Rob zal vurig hopen dat Deng ook zijn vuur terug vindt. Leonard wordt waarschijnlijk een starter in Portland. Al zegt dit helemaal niets aangezien de rotations in Portland een mysterie blijven de komende tijd + er loopt een bepaalde PG die MVP nummers wilt gaan neerzetten dit seizoen. Martin is nu geblesseerd maar speelde vorig jaar in mijn fantasy zeer goed en was van waarde voor de wolves (wanneer fit). Hij zal dit jaar waarschijnlijk worden getrade dus het is afwachten hoe deze pick zal gaan aflopen.

Geplaatst

Leuk dat je dit doet; Ik vind vooral Meyers Leonard een uitstekende pick van Rob. Bledsoe gaat natuurlijk nooit all-star worden volgend seizoen als je ziet met wie die moet concurreren. Batum is ook een mooie pick, die kan wel es gaan doorzetten wat ie met Frankrijk liet zien. :mrg: Joe Johnson is wel echt een gok, maar ik hoop met je mee dat het wat gaat worden.

Geplaatst

Batum 4e keer op rij geloof ik :whistle: Niet dat hij het vorig jaar waar maakte overigens. Leonard ben ik heel benieuwd naar. Kan zomaar de steal van de zraft worden

Geplaatst

Toffe update Jelle. Die minuten die Leonard gaat maken is een groot vraagteken. Maar iemand naast Lillard zal in Portland punten moeten gaan.

Geplaatst
  • Auteur

Where-to-find-Billionaire-Boys-Club-sales-1.gif

Billionaire Boys Club

30su4ur.png

De Billionaire Boys Club van @Ilias., hij had de 8e pick in de draft.

Eerste impressie

Ilias heeft voor de upside gekozen en hoopt met leuke picks dat zijn team gaat verrassen.

Pick 1 (8) - Damian Lillard

Hij had voor CP3 kunnen kiezen maar gezien de huidige situatie en de pre-season is Lillard een uitstekende keus.

Pick 2 (21) - Carmelo Anthony

Een interessante pick. Wanneer Anthony pick is, is het een koopje op zijn huidige plek. Maar de vraag is of hij fit blijft en zin heeft in weer een kut seizoen met de Knicks. Illias had kunnen kiezen voor stabielere picks zoals bijvoorbeeld Ibaka, Gasol en Hayward maar besloot om voor de risico te gaan dat Anthony weer zoals vanouds presteert. Iets wat je vaker gaat terugzien in zijn draft strategie.

Pick 3 (36) - Jonas Valanciunas

Een starter van een lottery/playoff team. Hij heeft weinig concurrentie in de center positie dus zal veel spelen. Een stabiele keuze!

Pick 4 (49) - Bradley Beal

Dit vond ik persoonlijk een gevaarlijke keuze. Illias redenatie was dat Beal in zijn contract jaar zat en dat hij zal gaan vlammen. Ik zet zelf mijn vraagtekens bij, waarom? Allereerst speelt hij in een backcourt met een dominante speler daarnaast zijn zijn stats al drie jaar aan het dalen. Toch blijft het uiteraard een goede speler maar is hij niet genoeg gegroeid zoals men dacht in zijn Rookie jaar.

Pick 5 (64) - Hassan Whiteside

De verrassing van vorig jaar. Meneer Whiteside. Toch door zijn mentale problemen en fysieke gesteldheid werd hij niet in de eerste rondes gekozen. Het duurde zelfs zeer lang voordat hij werd gekozen en in ronde 5 maakte Illias hier een einde aan en pickte een uitstekende center in ronde vijf.

Pick 6 (77) - Ryan Anderson

Krijgt genoeg speelminuten aankomende jaar en zat met de dominante Davis veel ruimte krijgen op de wings om zijn drie te drainen. Stabiele speler in een redelijk leuke team (aka Davis is vet), prima pick in ronde 6.

Pick 7 (92) - Jahill Okafor

Uitstekende pick! Okafor is in mijn ogen de Rookie of the Year. Krijgt voldoende speeltijd mag offensief helemaal zijn ding doen. Zal in fantasy normen gaan verassen!

Pick 8-9-10-11-12 Derrick Rose - Myles Turner - Bojan Bogdanovic - Jeremy Lamb - Raul Neto

Derrick Rose, super veel risico maar als hij zijn halve MVP terugvindt is Ilias blij. Turner krijgt speelminuten, gegokt is op zijn upside. Bogdanovic krijg ruimte om zijn ding in Brooklyn te doen. Lamb is weer een beetje risicio, hij kan heel goed basketballen maar de vraag is hoe hij zich aanpast in Charlotte. Raul Neto is de vraag of hij de starting positie in het seizoen kan veroveren, weer een pick met veel upside!

Geplaatst

Uiteindelijke rapportcijfer? Een dikke 10. :mrg: Nee kan het me wel vinden in wat je zegt. Alleeeen de Knicks zijn niet zo slecht dit seizoen, gewoon een 8th seed team. Iedereen heeft nog steeds dat lelijke beeld van vorig seizoen in hun hoofd, maar dat valt nu zwaar mee.

Geplaatst
  • Auteur
Uiteindelijke rapportcijfer? Een dikke 10. :mrg: Nee kan het me wel vinden in wat je zegt. Alleeeen de Knicks zijn niet zo slecht dit seizoen, gewoon een 8th seed team. Iedereen heeft nog steeds dat lelijke beeld van vorig seizoen in hun hoofd, maar dat valt nu zwaar mee.

Ik heb trouwens een logo voor je gekozen. Die mag je nu ook op ESPN gebruiken!

Geplaatst

Carlisle: Wesley Matthews might play in Preseason. [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Lekkere pick hoor. Ik had verwacht dat ie er een stuk langer uit zou liggen.

Geplaatst
Carlisle: Wesley Matthews might play in Preseason. [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Lekkere pick hoor. Ik had verwacht dat ie er een stuk langer uit zou liggen.

Ja vind ik ook, ben er ook heel erg blij mee. Alleen denk ik dat je de andere Christian probeerde te mentionen, want ik doe niet mee ;c

Geplaatst

Haha gaat inderdaad over mij. Maar was een gokje inderdaad, kon hem anders altijd op de IR zetten en dan iemand van de waiver halen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.