Michaelinho* Gepost April 14, 2016 Author Share Gepost April 14, 2016 Twee weken terug ook met deze serie begonnen, nu 5 afleveringen gezien en bevalt prima. Eerste seizoen heeft 20 afleveringen waarvan een paar nog niet on-air zijn toch? Ik dacht ook 20 inderdaad. 18, 19 en 20 moeten nog uitgezonden worden in de US ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 19, 2016 Author Share Gepost April 19, 2016 [MENTION=31408]TomFsoccer[/MENTION]; Zelfs nu weten ze je nog weer te verbazen. Dit einde kan ook weer van alles betekenen. Nog 4 afleveringen te gaan : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost April 19, 2016 Share Gepost April 19, 2016 [spoiler=Dubbel]Ja man, alles is dubbel zeg... Toen die stem van de terrorist in de serie kwam, hoorde ik meteen de stem van Shelby. Sinds die scene in de auto is de stem veranderd, nu hoor je Caleb er in. Hoor jij dat ook? Toch raar allemaal, straks zitten ze gewoon allemaal in het complot. Wat ik er van denk is dat die moeder van Caleb het allemaal heeft aangestoken. Misschien dat dit een truc is om haar campagne te boosten ofzo. Alleszins iets in die richting denk ik. Al denk ik ook dat Simon er iets mee te maken heeft. Dat toen die in de auto moest stappen van de terrorist dat gepland was en moest doen alsof hij dus een slachtoffer was. Volgens mij wordt dit een Tepic finale na de resterende afleveringen! [MENTION=31408]TomFsoccer[/MENTION]; Zelfs nu weten ze je nog weer te verbazen. Dit einde kan ook weer van alles betekenen. Nog 4 afleveringen te gaan :< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost April 25, 2016 Share Gepost April 25, 2016 [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Aflevering al gezien? Had echt alles zeg, nu is er ook duidelijkheid over die stemmen die de terrorist gebruikt. Voor mij een van de beste afleveringen tot nu toe :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 25, 2016 Author Share Gepost April 25, 2016 [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Aflevering al gezien? Had echt alles zeg, nu is er ook duidelijkheid over die stemmen die de terrorist gebruikt. Voor mij een van de beste afleveringen tot nu toe :D Staat voor vanavond op de planning. Ik ben heel erg benieuwd nu :huhu: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 2, 2016 Author Share Gepost May 2, 2016 [MENTION=31408]TomFsoccer[/MENTION]; Ep. 20 al gezien? [spoiler=S01E20]Serieus Drew ja? Dat valt me ergens best tegen eigenlijk.. Maakt de serie niet minder goed hoor, maar dat hij het dan is vind ik ergens wel jammer. Of dit moet ook weer een major mindfuck zijn.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost May 2, 2016 Share Gepost May 2, 2016 [MENTION=31408]TomFsoccer[/MENTION]; Ep. 20 al gezien? [spoiler=S01E20]Serieus Drew ja? Dat valt me ergens best tegen eigenlijk.. Maakt de serie niet minder goed hoor, maar dat hij het dan is vind ik ergens wel jammer. Of dit moet ook weer een major mindfuck zijn.. Ja hoor! Was al aan het wachten tot je wat ging plaatsen. [spoiler=S01E20]Drew is het echt niet, kan niet. Dit is gewoon nog even een serieuze mindfuck voor we het uiteindelijk te weten komen. Maar wat was de aflevering goed he! Jongens toch, ik vind dit toch echt een topserie! Vraag me wel af waar Simon ergens zit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 9, 2016 Author Share Gepost May 9, 2016 Ja hoor! Was al aan het wachten tot je wat ging plaatsen. [spoiler=S01E20]Drew is het echt niet, kan niet. Dit is gewoon nog even een serieuze mindfuck voor we het uiteindelijk te weten komen. Maar wat was de aflevering goed he! Jongens toch, ik vind dit toch echt een topserie! Vraag me wel af waar Simon ergens zit... Zieke twist hoor :< Op naar de finale. Al vraag ik me wel af hoe ze hier nog een 2e seizoen van kunnen maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost May 9, 2016 Share Gepost May 9, 2016 Dit was toch al aannemelijker. Was wel mooi! Alleen vraag ik me af waarom deze dit doet, wat we ervan weten (wat jaren geleden fout is gegaan en dergelijke) lijkt mij nog te weinig om dit te worden. Aantal sterke scènes ook. Nu we weten wie het is, vraag ik mij ook of wat dat 2e seizoen dan zal voorstellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivoo Gepost May 10, 2016 Share Gepost May 10, 2016 Snap er niks meer van na de laatste ep :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 10, 2016 Author Share Gepost May 10, 2016 Beste mindfuck inderdaad. [MENTION=31408]TomFsoccer[/MENTION]; Ik las ergens dat bij eventuele volgende seizoenen de cast bijna volledig op de schop gaat per seizoen. Waarbij alleen Alex in ieder geval blijft en sommige characters terug zullen keren. Maar dat is puur een gerucht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost May 11, 2016 Share Gepost May 11, 2016 Hmm, weet niet of dat zo'n goed idee zou zijn. Het is echt een zeer sterke en toffe serie, maar denk dat het belangrijk is dat je weet wanneer je moet stoppen. Er is enkel 1 seizoen geweest, dat weet ik, maar op zich zou het toch gewoon een sterk geheel zijn als je het bij 1 seizoen houdt. Weet het niet goed. Ga toch genieten van de finale hoor :) [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost May 16, 2016 Share Gepost May 16, 2016 [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Finale gezien? Ben benieuwd wat je ervan vond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 16, 2016 Author Share Gepost May 16, 2016 [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Finale gezien? Ben benieuwd wat je ervan vond. Meer dan prima wat mij betreft! Season 2 is al bevestigd trouwens :D [spoiler=S01E22]Blij dat we eindelijk zeker weten wie het was/is. Liam eigenlijk altijd al een zak hooi gevonden. Wel tof dat ze in vogelvlucht zijn hele voorbereiding etc. lieten zien. Dat geeft namelijk een hoop antwoorden op een hoop openstaande vragen. Wel echt jammer van Simon, die mocht ik juist wel heel erg. De 'cliffhanger' aan het einde biedt een mooi opening voor S2. Als ik het goed zag op dat visite kaartje was dat het logo van de CIA. Wat denk jij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost May 16, 2016 Share Gepost May 16, 2016 Meer dan prima wat mij betreft! Season 2 is al bevestigd trouwens :D [spoiler=S01E22]Blij dat we eindelijk zeker weten wie het was/is. Liam eigenlijk altijd al een zak hooi gevonden. Wel tof dat ze in vogelvlucht zijn hele voorbereiding etc. lieten zien. Dat geeft namelijk een hoop antwoorden op een hoop openstaande vragen. Wel echt jammer van Simon, die mocht ik juist wel heel erg. De 'cliffhanger' aan het einde biedt een mooi opening voor S2. Als ik het goed zag op dat visite kaartje was dat het logo van de CIA. Wat denk jij? [spoiler=S01E22]Ja, Liam was eigenlijk echt een dwaas. Ik had toch liever gehad dat het iemand van hun was. Die voorbereiding vond ik erg cool ja, die scene dat hij die plannen van Simon had gekopieerd/gepikt was wel tof omdat je het beeld daarna (wanneer hij zijn locker open doet en ziet dat het er uit steekt) al in de serie had gezien. Ook die camera's waren goed gedaan, zo wist hij alles. Alleen is dat misschien wel een beetje pervers hé haha. Uiteindelijk vond ik eerst zijn motief te zwak, omdat ik dacht dat het persoonlijk was, maar dat was het eigenlijk niet. Ze hebben het mooi gemaakt dat hij een echte terroristen motief kreeg. Simon was wel leuk ja, ik was oprecht even emotioneel bij dat moment. Ook omdat hij zo'n mooie 'verboden' band had met één van die zusjes. En hij acteerde ook goed, vooral die gebrokenheid dat hij de trigger had losgelaten bij die bom. Dat kaartje was inderdaad van de CIA, stond er ook gewoon op hoor :D "Central Intelligence Agency onder elkaar in het zwart. Vraag me wel af wat Senator Hoss daar nu allemaal mee te maken heeft, of was het enkel dat klein dingetje om haar campagne te beteren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivoo Gepost May 19, 2016 Share Gepost May 19, 2016 [spoiler=S01E22] Wel lekker einde, vooral ook in het begin even kort die terugblik naar hoe Liam alles heeft gepland. Erg jammer van Simon. Benieuwd naar seizoen 2. Weet niet meer precies wat die vent van de CIA zei maar kwam er volgens mij op neer dat als ze niet bleef zitten in de auto het (ook?) niet goed zou aflopen. Benieuwd wanneer seizoen 2 eraan komt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazoer Gepost June 9, 2016 Share Gepost June 9, 2016 Quantico is niet te zien via kodi/genesis? Via popcorntime lukt het me ook al niet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruins Gepost June 30, 2016 Share Gepost June 30, 2016 Alles gezien ook. Aparte serie wel, wel erg lang uitgerekt ook uiteindelijk. Vond het een beetje zwaar allemaal voor het uiteindelijke motief dat ie had, kwam op mij een beetje onwerkelijk over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts