Geplaatst 10 oktober 20159 jr. Heb je een vraag over de logo's. Krijg je ze niet in je game of weet je niet hoe je ze moet installeren? Vraag het hier.
Geplaatst 10 oktober 20159 jr. Auteur Heb je een vraag over de logo's. Krijg je ze niet in je game of weet je niet hoe je ze moet installeren? Vraag het hier.
Geplaatst 13 november 20159 jr. Ik volg steeds alle stappen die ik moet volgen, maar als ik dan een game wil starten zijn het nog steeds gewoon de standaard logo's. Hetzelfde gebeurt met de 'name fix'. Ik heb geen idee waar het fout gaat, want ik heb al meerdere keren precies gedaan wat er in de tutorials staat... EDIT Met de namen is het inmiddels gelukt. Maar de logo's nog steeds niet. 13 november 20159 jr. bewerkt door Arles
Geplaatst 13 november 20159 jr. Heb je in de instellingen-> weergave: Cache uitgevinkt, en Skin herladen aangevinkt? @Abel'; Zoals hier helemaal onderaan (in het engels)
Geplaatst 13 november 20159 jr. Had het net al willen vragen, maar is niet gelukt blijkbaar :cab: Is http://www.winrar.nl gewoon de site waar je het downloadt? Zodat ik niet ineens virussen heb of zo :r
Geplaatst 13 november 20159 jr. dat is de site om winrar te downloaden ja. Oké, thanks (y) Je kunt ook uit 32 en 64 bit kiezen, welke is beter en waarom (en waarom zijn er dan meerdere keuzes)?
Geplaatst 13 november 20159 jr. Heb je in de instellingen-> weergave: Cache uitgevinkt, en Skin herladen aangevinkt? @Abel'; Zoals hier helemaal onderaan (in het engels) Yes, allemaal gedaan, maar het komt maar niet in het spel
Geplaatst 13 november 20159 jr. je moet daarvoor even kijken welke versie van WIndows je hebt (32b of 64b). Dat kun je vinden in de systeemeigenschappen (als je met je rechtermuisknop op 'deze computer' klikt, en dan onder het kopje ''Systeem) [MENTION=32333]Boeruh![/MENTION]; @Abel'; dan weet ik het verder ook niet...
Geplaatst 13 november 20159 jr. je moet daarvoor even kijken welke versie van WIndows je hebt (32b of 64b). Dat kun je vinden in de systeemeigenschappen (als je met je rechtermuisknop op 'deze computer' klikt, en dan onder het kopje ''Systeem) [MENTION=32333]Boeruh![/MENTION]; @Abel'; dan weet ik het verder ook niet... Geen probleem, bedankt voor het helpen in ieder geval! EDIT Het is ineens gelukt. Geen idee wat ik deze keer goed heb gedaan en daarvoor niet, maar het werkt! :p 13 november 20159 jr. bewerkt door Arles
Geplaatst 13 november 20159 jr. Geen probleem, bedankt voor het helpen in ieder geval! EDIT Het is ineens gelukt. Geen idee wat ik deze keer goed heb gedaan en daarvoor niet, maar het werkt! :p Hier hetzelfde probleem. Alles (backgrounds, faces, flags, iconfaces) wordt netjes geladen, behalve de logo's :O]:
Geplaatst 13 februari 20169 jr. Hoe voeg je kleine logo's toe? Dezelfde procedure waarschijnlijk, maar wel er handmatig een small logo inzetten voor een club die niet in mijn megapack zit. Heb het formaat al aangepast en dezelfde procedure als altijd doorlopen, maar het lukt niet. Moet ik deze logo's ergens anders neerzetten?
Geplaatst 14 februari 20169 jr. Hoe voeg je kleine logo's toe? Dezelfde procedure waarschijnlijk, maar wel er handmatig een small logo inzetten voor een club die niet in mijn megapack zit. Heb het formaat al aangepast en dezelfde procedure als altijd doorlopen, maar het lukt niet. Moet ik deze logo's ergens anders neerzetten? De xml file voor kleine logo's is anders, heb je de xml file aangepast?
Geplaatst 14 februari 20169 jr. De xml file voor kleine logo's is anders, heb je de xml file aangepast? Nee niet aangepast, maar eentje aangemaakt met het programma 'fmXML'. Zou daar het probleem kunnen liggen? Want in dat programma zit er slechts één optie voor logo's en dat is denk ik enkel voor de grote logo's.
Geplaatst 14 februari 20169 jr. Nee niet aangepast, maar eentje aangemaakt met het programma 'fmXML'. Zou daar het probleem kunnen liggen? Want in dat programma zit er slechts één optie voor logo's en dat is denk ik enkel voor de grote logo's. Dat denk ik wel er zijn verschillende xml files voor kleine logo's en grote logo;s. Verder is er nog een onderscheid tussen club logo's en competitie logo's
Geplaatst 14 februari 20169 jr. Dat denk ik wel er zijn verschillende xml files voor kleine logo's en grote logo;s. Verder is er nog een onderscheid tussen club logo's en competitie logo's Ah het is nu gelukt, met hulp van de tutorial van [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; (http://forum.manutd.nl/showthread.php?57534-TUT-Hoe-krijg-ik-logo-s-in-het-spel) Iemand trouwens die een background zou willen maken? Moet vrij simpel zijn volgens mij, maar loop de hele tijd te kutten met het formaat. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/89/Guernsey_FC_Logo.jpg Graag in 300x100 px en een doorzichtigheid van 20% Ohjah en zou iemand 'em ook uit kunnen knippen zodat de background wegvalt (18x18 px) voor de icon? Als het in het request topic moet dan hoor ik dat wel. Edit: opgelost, was vrij eenvoudig 15 februari 20169 jr. bewerkt door Sophomore
Geplaatst 15 februari 20169 jr. Nog niet helemaal gelukt; staat niet netjes Hoe krijg ik het logo meer naar links?
Geplaatst 15 februari 20169 jr. Nog niet helemaal gelukt; staat niet netjes Hoe krijg ik het logo meer naar links? Probeer het eens met deze, bij mij werken ze zo altijd.
Geplaatst 15 februari 20169 jr. Dank [MENTION=19686]Bm[/MENTION]; maar nu staat de icon juist iets te veel naar links ;c
Geplaatst 19 maart 20169 jr. Ik wou zojuist een nieuwe game starten met redbull leipzig en zag dat ze geen echte logo hebben. Iemand enig idee hoe ik het orginele erin krijg?
Geplaatst 20 maart 20169 jr. Het enige wat ik kan bedenken is om een logopack te downloaden of een logo aan te vragen. Deze installeer je dan via de tutorial van Nick en dan zou het goed moeten komen. :) [MENTION=33355]Veldmeester7[/MENTION];