Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ben je actief in de krochten van het voetbal, zoals IJsland, Lichtenstein of de vierde divisie van Slovenië? Deel hier je ervaringen! Hier kunnen ook goede en goedkope spelers worden gedeeld, zodat iedereen snel met zijn club omhoog kan komen met goede en goedkope spelers.

• Antwoorden 89
  • Weergaven 258
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ben je actief in de krochten van het voetbal, zoals IJsland, Lichtenstein of de vierde divisie van Slovenië? Deel hier je ervaringen! Hier kunnen ook goede en goedkope spelers worden gedeeld, zodat iedereen snel met zijn club omhoog kan komen met goede en goedkope spelers.

Geplaatst

Mensen al begonnen? Heb nu bijna halfjaar met Volendam gespeeld, ga denk gewoon werkloos ergens beginnen.

Geplaatst
  • Auteur

Er zijn wel wat mensen met de journeyman challenge begonnen en ook wat met de geef de jeugd een kans geloof ik

Geplaatst

Zelf wil ik gaan beginnen in Denemarken.

Waarom?

Zowel europees in clubverband als internationaal valt er vooral heel erg veel te winnen. Lage UEFA coëfficiënt en ook de FIFA ranking en prestaties kunnen we groeien.

Ik wil gaan starten in de laagste divisie werkloos bij een club en deze club vervolgens laten opbloeien. Het doel is uiteindelijk om zowel met de club, als met nieuwe goede Deens internationals te strijden om mooie prijzen en een goed resultaat.

Geplaatst

Deze FM ook maar eens mijn allereerste LLM game ooit begonnen, met Queen's Park in de Schotse 4e divisie!

Geplaatst

Nou uiteindelijk na playoff in de 2de divisie van Zweden gebleven. Nu op zoek naar nieuwe spelers, want heb er nog 3 hehe. Wel moederclub gevonden, Djurgardens dus dat scheelt een hoop.

Geplaatst
Deze FM ook maar eens mijn allereerste LLM game ooit begonnen, met Queen's Park in de Schotse 4e divisie!

Veel succes dan! :)

Geplaatst

Pff lastif dat je alleen als nm1 kan promoveren op dat 3de (2de divisie) niveau in zweden kan promoveren.jaar 2 als 4de geindigd en aardige jeugdinstroom. Bouwen kan nu echt beginnen; heerlijk

Geplaatst

Die Zweedse lagere divisie is bijna net zo moeilijk als de Braziliaanse... Ik ga nu een unemployed game starten.

Als jullie LLM beginnen, welke reputaties en skills houden jullie aan voor je manager?

Geplaatst

Reputatie gewoon het laagst (zondag amateur volgens mij). Skills verander ik niks aan, gewoon spelen.

Geplaatst

Ik ben begonnen met USL Dunkerque en het bevalt erg goed! Gepromoveerd naar Ligue 2, de start van seizoen 2 staat voor de deur.

Geplaatst

Portsmouth als eerste game van FM 2016. Sta nu 2e in de League 2, maar zit in een enorme dip. 2 van de laatste 10 wedstrijden heb ik kunnen winnen.

Geplaatst

Ik moet zeggen dat ik ook gote moeite met Zweden heb.

1e seizoen na halverwege overgenomen te hebben bij Heimer van plek 13 naar 8 gestegen.

Het 2e jaar bijna alle spelers kwijt geraakt door 1 jarige contracten nu halverwege op een 6e plek. Met alleen de nummer 1 die promoveert erg lasting.

Word nu wel steeds vaker in verband gebracht met andere Zweedse ploegen. Hoop met een prognose van 12e en een top 7 plek wat interesse van grotere ploegen aan te trekken want directe promotie zit er niet in denk ik zo.

Prestaties zijn enorm wisselend, zo speel je de ene week je tegenstander compleet weg, zo wordt je een week later zelf cmolpet weggespeeld door de nummer 12.

Geplaatst
Ik moet zeggen dat ik ook gote moeite met Zweden heb.

1e seizoen na halverwege overgenomen te hebben bij Heimer van plek 13 naar 8 gestegen.

Het 2e jaar bijna alle spelers kwijt geraakt door 1 jarige contracten nu halverwege op een 6e plek. Met alleen de nummer 1 die promoveert erg lasting.

Word nu wel steeds vaker in verband gebracht met andere Zweedse ploegen. Hoop met een prognose van 12e en een top 7 plek wat interesse van grotere ploegen aan te trekken want directe promotie zit er niet in denk ik zo.

Prestaties zijn enorm wisselend, zo speel je de ene week je tegenstander compleet weg, zo wordt je een week later zelf cmolpet weggespeeld door de nummer 12.

JA zo werd ik in Zweden vorig jaar 2de, nu sta ik telkens 12/13de, hele selectie natuurlijk weer vernieuwd. Maakt het juist leuk om ondanks de tegenslagen/druk te blijven zitten.

Heb afgelopen jaren ook nooit beker gespeeld,dit jaar ineens wel weer en zit ik in de 2de ronde.

Geplaatst
Portsmouth als eerste game van FM 2016. Sta nu 2e in de League 2, maar zit in een enorme dip. 2 van de laatste 10 wedstrijden heb ik kunnen winnen.

Me2! mooie uitdaging met deze club!

Zou ik eens een screen mogen zien van je opstelling en je instructies?

Geplaatst
JA zo werd ik in Zweden vorig jaar 2de, nu sta ik telkens 12/13de, hele selectie natuurlijk weer vernieuwd. Maakt het juist leuk om ondanks de tegenslagen/druk te blijven zitten.

Heb afgelopen jaren ook nooit beker gespeeld,dit jaar ineens wel weer en zit ik in de 2de ronde.

Dat wilde ik vragen ja. Ik zat in mijn 1e en 2e seizoen niet in de beker. Vreemd en jammer.

alleen bepaalde plaatsten ofzo?

Geplaatst

[MENTION=3278]jj1[/MENTION]; [MENTION=30098]ajax87[/MENTION];

Het is dan ook echt belangrijk om in die 2e divisie ervoor te zorgen dat je op tijd verlengt met je belangrijkste spelers. De mindere goden laten gaan en dan proberen om transfervrije versterkingen te halen zodat: A) je teamsamenstelling niet te drastisch verandert (belangrijk ivm tacvtieken inslijpen) en B) je toch ieder jaar beter wordt. Als je ieder seizoen een volledig nieuwe selectie wilt gaan samenstellen kom je er nooit.

Dat gezegd hebbende, zelfs dan is het verdories lastig hoor.

Geplaatst
[MENTION=3278]jj1[/MENTION]; [MENTION=30098]ajax87[/MENTION];

Het is dan ook echt belangrijk om in die 2e divisie ervoor te zorgen dat je op tijd verlengt met je belangrijkste spelers. De mindere goden laten gaan en dan proberen om transfervrije versterkingen te halen zodat: A) je teamsamenstelling niet te drastisch verandert (belangrijk ivm tacvtieken inslijpen) en B) je toch ieder jaar beter wordt. Als je ieder seizoen een volledig nieuwe selectie wilt gaan samenstellen kom je er nooit.

Dat gezegd hebbende, zelfs dan is het verdories lastig hoor.

Ik heb voor het eerst dit jaar maar heel weinig contracten (slechte status) stuk of 10 huurspelers. Wellicht dat het op deze manier lukt. Financiele slechte status is eigenlijk alleen kut dat je geen cursus kan volgen.

Geplaatst

Ja, het is zeker lastig.

Heb mijn eerste diploma wel kunnen behalen, financiën zijn niet zo heel slecht. Kan nog een redelijk salaris bieden.

Sta in de grijze middenmoot, wel met maar 4 punten achter de nummer 2 maar de nummer 1 staat met 11 punten los op eenzame hoogte.

Geplaatst

Op naar de League 1 met Portsmouth. Als het team niet ineens een zieke inzakking krijgt kan ik wel stellen dat ik kampioen ga worden.

Geplaatst

Vanaf wanneer spreekt men van LLM? Is Belgische derde klasse dit ook?

Geplaatst

Lower League Management zegt in mijn ogen eigenlijk dat het alle competities in elk land wat niet het hoogste niveau is.

Dus in Engeland is dat bijv. Championship en lager.

Maar voor mij persoonlijk is het pas echt LLM wanneer je speelt in de laagste divisie van een land met 3 of meer divisies.

In Belgie zou de 3e klasse dus ook onder LLM vallen (naar mijn mening).

Uiteindelijk is het belangrijkste in elk land en welk club jij je het prettigst bij voelt. Voel jij je prettig bij bijv. Ipswich Town in Engeland (spelend in de Championship) en je vind het LLM, dan is er geen haan die er naar kraait :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.