Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Krijg je een bod van Real Madrid van €85.000.000,- op jouw beste middenvelder en twijfel je wat je moet doen? Vraag hier om advies!

• Antwoorden 495
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Krijg je een bod van Real Madrid van €85.000.000,- op jouw beste middenvelder en twijfel je wat je moet doen? Vraag hier om advies!

Geplaatst

Ajax 1e seizoen winterstop.

Zojuist een bod ontvangen op Veltman van 22 miljoen en een bod van 22 miljoen op Fischer. Ik neig bij beide naar een GO.

Ik heb alleen nog geen vervangers op het oog dus twijfel nog een beetje.

Tips?

Geplaatst

Zijn beiden prima te vervangen met eigen jeugd. Ik had nog een jaar gewacht op hogere boden.

Geplaatst

Beide zijn goed te vervangen. Eiting of D.Gudelj kunnen Veltman goed vervangen. En Cerny is een goede opvolger van Fischer.

Geplaatst

Beide doen. Veltman kan je opvangen met Heitinga, Van der Hoorn of jeugdspelers als Sidoel en De Ligt. En dit is natuurlijk de perfecte mogelijkheid om supertalent Cerny aan te laten sluiten bij het eerste.

Geplaatst

Voor beide een GO!

Veltman vervangen met van den Hoorn en Heitinga, eventueel De Ligt (al is dat een linkspoot als ik het goed heb) dus eventueel opzoek gaan naar een talent die je rustig kunt brengen.

Fischer ga ik van uit dat LB staat en dus te vervangen door Cerny eventueel Sinkgraven en Younes

Geplaatst

Dankje, beide heb ik verkocht! Veltman wordt inderdaad opgevangen door Heitinga en vd Hoorn, ik laat af en toe een jeugdspeler als wissel mee gaan. Voor Fischer heb ik Cerny doorgeschoven, doet het vrij aardig.

Geplaatst

PSV begin seizoen 2 heb net De Jong voor 20miljoen verkocht alleen nu ben ik opzoek naar een goeie vervanger iemand??

Geplaatst
PSV begin seizoen 2 heb net De Jong voor 20miljoen verkocht alleen nu ben ik opzoek naar een goeie vervanger iemand??

Nederlands: Zivkovic maar denk dat die niet naar PSV komt. Buitenlands: Ewandro van Sao Paulo

Geplaatst

Bij Heerenveen heb je echt een goed talent zitten: Zahovic

Geplaatst

Ja, die maakt er genoeg bij Heerenveen in mijn game. 14 uit 17, volgens mij..

Geplaatst
Nederlands: Zivkovic maar denk dat die niet naar PSV komt. Buitenlands: Ewandro van Sao Paulo

zal eens kijke thanks kan die Ewandro niet vinden zal eerst eens ZIvkovic proberen ..

Geplaatst

Roma begin seizoen 1:

ik twijfel echt of ik hem moet verkopen, is denk ik mn beste verdediger. naast hem en Castan heb ik niet echt een goeie verdediger, dus zou wel een versterking kunnen halen met dat geld .. Nkoulou bv.

0sJJlwb.png

Kweet niet of ik er meer uit kan halen ook..

totaal bod van 40,5 miljoen op dit moment

Geplaatst

thx voor de reacties. Ik denk wel dat ik hem verkoop dan.

hier zijn stats:

hij is wel pas 24 en heel snel voor een verdediger..

zZFzoSl.png

Geplaatst

Inderdaad en goede snelle verdediger maar voor dat geld zeg ik GO! kijk eens als vervangers naar Balanta of Mammana

Geplaatst

BSV4VcP.png

kheb hem uiteindelijk verkocht voor 42 miljoen met bonussen.

ongeveer 32-33 miljoen contant .. 6-8 miljoen over 12 maanden.. 30 procent doorverkoop clausule en 2miljoen als hij 10 wedstrijden heeft gespeeld en was nog iets bij.

denk dat ik nu voor Mussachio of Nkoulou ga. Rugani is wat te duur. Inigo Martinez kost 30 miljoen, vind ik ook iets teveel

iemand nog een aanbeveling ? kan wel 1 of 2 verdedigers gebruiken.

bewerkt door MilanFan

Geplaatst

Mammana. Toppertje in wording. St. Juste ook lekker talent.

Geplaatst

Man utd had hem al gekocht. En hem huren wil ik niet doen.. geen zin om hun speler beter te maken. Ze wouden 40 of 30 miljoen als koopoptie.

moet eigenlijk iemand hebben die er meteen staat, iemand als mustafi, musacchio, nkoulou mss. En een talentje kan er nog wel bij.

maximaal 30 miljoen voor 2 vcs wil ik uitgeven

Geplaatst
Man utd had hem al gekocht. En hem huren wil ik niet doen.. geen zin om hun speler beter te maken. Ze wouden 40 of 30 miljoen als koopoptie.

moet eigenlijk iemand hebben die er meteen staat, iemand als mustafi, musacchio, nkoulou mss. En een talentje kan er nog wel bij.

maximaal 30 miljoen voor 2 vcs wil ik uitgeven

Heel gek om te zeggen. Maar een Eder Alvarez Balanta en Sven van Beek kunnen twee opties zijn. Zullen het eerste jaar misschien wat moeite hebben maar zouden daarna prima mee kunnen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.