Geplaatst 8 oktober 20159 jr. Een opvallende transfer gezien, heb je zojuist de koppositie overgenomen of heb je Europees voetbal gehaald met een onbekende club? Post hier al je FM-gerelateerde screens! http://fm.manutd.nl/instroomdata-regens-fm2016/ 5 november 20159 jr. bewerkt door Fantasy
Geplaatst 8 oktober 20159 jr. Auteur Een opvallende transfer gezien, heb je zojuist de koppositie overgenomen of heb je Europees voetbal gehaald met een onbekende club? Post hier al je FM-gerelateerde screens! http://fm.manutd.nl/instroomdata-regens-fm2016/ 5 november 20159 jr. bewerkt door Fantasy
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Nou, lekker dat het precies met de Klassieker valt. Wordt een lang nachtje denk ik zo.
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Wil ik net me CPU overclocken komt de beta live :S Ik ga maar weer aan het simuleren, kom asap met future screenshots. [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Geen arbeidsmarkt?
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Wil ik net me CPU overclocken komt de beta live :S Ik ga maar weer aan het simuleren, kom asap met future screenshots. [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Geen arbeidsmarkt? Nee, die hebben we samengevoegd met United. Kiezen voor één groter subboard. Future screenshots kunnen dus in United.
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Beta Live? :love: Maar eens ff knallen na de klassieker, ben gelukkig morgen vrij._O_
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Heb hem hier besteld: https://www.dlgamer.nl/account_myproducts.php?pID=495664 Voor 44. Is nu aan het downloaden :)
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Wie mij weet te enthousiasmeren voor FM16 krijgt een panna'tje op de meeting als bedankje. Nee volgens mij is mijn FM-tijd een beetje over, nog geen moment zin gehad in de nieuwe FM.
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Eerste meningen? [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Niet veel veranderd buiten de match engine die ik nog niet heb geprobeerd. Paar extra opties in je startdatum, attributen highlights beter. De octagon attributen ding kan niet meer in profile scherm :S Je manager character maken is echt om te lachen zo slecht. Simulatie loopt als een trein, bijna een jaar klaar in iets van 22 minuten. Als de zomer van 2016 is gesimuleerd ga ik naar de AI transfers kijken. En Bazoer is een baas. Klaassen technisch matig geworden. Ziyech ging meteen naar Arsenal. 28 oktober 20159 jr. bewerkt door Stefan.
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Niet van mij, wel ruig. Ook leuk voor de social media brigade [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; bijvoorbeeld.
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Niet van mij, wel ruig. fotooo Ook leuk voor de social media brigade [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; bijvoorbeeld. Danku, gaan we meenemen in de poule. Interessante melding ook! @de rest, jullie kunnen me altijd mentionen voor dit soort dingen! (y)
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Match Engine lijkt gewoon hetzelfde als in FM15, althans, er lijkt niet heel veel veranderd te zijn.
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Alle talenten goedkoop weg, allemaal oude buitenlanders ervoor terug (y) 28 oktober 20159 jr. bewerkt door Stefan.
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. [twitter]659438392535568384[/twitter] [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; ;e ziet er weer lelijk uit. Mertens en Toivonen ook naar Ajax.
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Alle talenten goedkoop weg, allemaal oude buitenlanders ervoor terug (y) Jezus, die transfer zijn ook ieder jaar een probleem he ;e
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Leuk dat je nu ook doelstellingen kan aangeven nu voor CL/EL en Beker :D Levert hoger TB op :D
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Nog geen Nederlander gekocht, nog maar twee in de selectie. Alleen Cerny nog doorgebroken.
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Zou het even melden op het forum van SI. Is en blijft een Nederlands probleem idd
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Zou het even melden op het forum van SI. Is en blijft een Nederlands probleem idd Twee jaar geleden al gedaan, ze kunnen de pot op. Toen verkocht Feyenoord spelers als De Vrij voor €2,5 mil.
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Ik snap nu pas waar [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; zijn username vandaan komt :r ;e
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. Ik snap nu pas waar [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; zijn username vandaan komt :r ;e Serieus :r :D? Dacht het wel redelijk bekend is/was dat Gala vaak ook Cimbom wordt genoemd.
Geplaatst 28 oktober 20159 jr. En hij is ook nog lid van de ChristenUnie, de link is toch snel gelegd.