Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Wil ik net me CPU overclocken komt de beta live :S Ik ga maar weer aan het simuleren, kom asap met future screenshots.

[MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Geen arbeidsmarkt?

Geplaatst
Wil ik net me CPU overclocken komt de beta live :S Ik ga maar weer aan het simuleren, kom asap met future screenshots.

[MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Geen arbeidsmarkt?

Nee, die hebben we samengevoegd met United. Kiezen voor één groter subboard. Future screenshots kunnen dus in United.

Geplaatst

Beta Live? :love: Maar eens ff knallen na de klassieker, ben gelukkig morgen vrij._O_

Geplaatst

Wie mij weet te enthousiasmeren voor FM16 krijgt een panna'tje op de meeting als bedankje. Nee volgens mij is mijn FM-tijd een beetje over, nog geen moment zin gehad in de nieuwe FM.

Geplaatst
Eerste meningen? [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION];

Niet veel veranderd buiten de match engine die ik nog niet heb geprobeerd. Paar extra opties in je startdatum, attributen highlights beter. De octagon attributen ding kan niet meer in profile scherm :S Je manager character maken is echt om te lachen zo slecht. Simulatie loopt als een trein, bijna een jaar klaar in iets van 22 minuten.

Als de zomer van 2016 is gesimuleerd ga ik naar de AI transfers kijken.

En Bazoer is een baas. Klaassen technisch matig geworden. Ziyech ging meteen naar Arsenal.

bewerkt door Stefan.

Geplaatst
Niet van mij, wel ruig.

fotooo

Ook leuk voor de social media brigade [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; bijvoorbeeld.

Danku, gaan we meenemen in de poule. Interessante melding ook!

@de rest, jullie kunnen me altijd mentionen voor dit soort dingen! (y)

Geplaatst

[twitter]659438392535568384[/twitter]

[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; ;e ziet er weer lelijk uit. Mertens en Toivonen ook naar Ajax.

Geplaatst

Leuk dat je nu ook doelstellingen kan aangeven nu voor CL/EL en Beker :D

Levert hoger TB op :D

Geplaatst
Zou het even melden op het forum van SI. Is en blijft een Nederlands probleem idd

Twee jaar geleden al gedaan, ze kunnen de pot op. Toen verkocht Feyenoord spelers als De Vrij voor €2,5 mil.

Geplaatst

U9kkQBj.jpg

Ik snap nu pas waar [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; zijn username vandaan komt :r ;e

Geplaatst
U9kkQBj.jpg

Ik snap nu pas waar [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; zijn username vandaan komt :r ;e

Serieus :r :D? Dacht het wel redelijk bekend is/was dat Gala vaak ook Cimbom wordt genoemd.