Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ben je benieuwd hoe goed een speler is in Football Manager 2016? Vraag hier dan een current screenshot aan!

Om dubbele aanvragen te voorkomen, hier een overzicht van alle spelers:

-

-

Tip

Voor snel zoeken, druk op Control en F en typ de naam van de speler die je zoekt in. Of klik op 'zoek' in de zwarte balk boven deze post.

bewerkt door Fabian.

• Antwoorden 134
  • Weergaven 303
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ben je benieuwd hoe goed een speler is in Football Manager 2016? Vraag hier dan een current screenshot aan!

Om dubbele aanvragen te voorkomen, hier een overzicht van alle spelers:

-

-

Tip

Voor snel zoeken, druk op Control en F en typ de naam van de speler die je zoekt in. Of klik op 'zoek' in de zwarte balk boven deze post.

bewerkt door Fabian.

Geplaatst

Helaas vrijdag een tentamen, dus probeer me te beheersen en nog niet te beginnen, maar ik ben heel erg nieuwsgierig naar een screen van Hakim Ziyech!

Geplaatst
Helaas vrijdag een tentamen, dus probeer me te beheersen en nog niet te beginnen, maar ik ben heel erg nieuwsgierig naar een screen van Hakim Ziyech!

kf9WxFm.png

Geplaatst
  • Auteur

Gutierrez is wel wat minder dan vind ik maar hij is dan ook lang geblesseerd geweest natuurlijk. FM 16 is voor mij financieel nog even niet haalbaar maar ik ben wel heel benieuwd hoe ze de situatie bij Twente hebben gesimuleerd

Geplaatst

Zag zonet al een bericht voorbij flitsen dat tottenham een bod had gedaan op Ziyech. Dus dat beloofd nog wat met Twente hier :P

Geplaatst

Bazoer, Clasie, Depay? Alvast bedankt!

Douglas Costa valt me vies tegen eigenlijk

Geplaatst
Wat matig zeg, Costa. :cab:
Joh, ik zeg het al jaren, de keren dat spelers echt flinke verbeteringen krijgen is op één hand te tellen. Elk jaar zo'n beetje zelfde database in een ander jasje, voor mij ook een reden om dit jaar ook weer over te slaan
Geplaatst
Joh, ik zeg het al jaren, de keren dat spelers echt flinke verbeteringen krijgen is op één hand te tellen. Elk jaar zo'n beetje zelfde database in een ander jasje, voor mij ook een reden om dit jaar ook weer over te slaan

Volgens mij is er een regel dat bij transfers spelers pas mogen worden aangepast in de winterstop. Volgens mij is daardoor Martial nog precies hetzelfde (al was het al een leuk talent hoor). Dit systeem houdt situaties als Sana tegen.

Geplaatst
Gaston Pereiro en Jetro Willems

Iemand ook van Bergwijn en de goede nieuwe jeugdspelers?

Geplaatst
Gaston Pereiro en Jetro Willems

Iemand ook van Bergwijn en de goede nieuwe jeugdspelers?

Hidde Jurjus alstublieft

Leroy Sané?

Bd8iqd7.png

bdc7wrT.png

mYBVVC2.png

Ialq9KU.png

MnlefyI.png

Geplaatst

Heel erg bedankt! Heb jij (of iemand anders) misschien een screentje van PSV O19 en Jong? Erg benieuwd naar de nieuwe spelers :) Daarna is het voorlopig klaar met mijn verzoeken ;c

Geplaatst
Heel erg bedankt! Heb jij (of iemand anders) misschien een screentje van PSV O19 en Jong? Erg benieuwd naar de nieuwe spelers :) Daarna is het voorlopig klaar met mijn verzoeken ;c

[spoiler=Jong PSV]H5eV5cO.png

[spoiler=PSV -19]RCcdUBf.png

Geplaatst

Heel erg bedankt!

Nice, Piroe, Lammers, Scamacca, Rigo, Carolina, Kun en Obispo erin :) Hopelijk ook een beetje op waarde geschat qua talent, al vrees ik van niet.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.