Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Een nieuw spel op MU: Kun jij raden van welke speler deze screen is?

bewerkt door Fantasy

• Antwoorden 886
  • Weergaven 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Een nieuw spel op MU: Kun jij raden van welke speler deze screen is?

bewerkt door Fantasy

Geplaatst

29mkhzm.png

Raad de Speler #1

34zmufq.png

N.B.: Opzoeken is verboden. Hoewel we het niet kunnen controleren, zou ik het ten strengste willen afraden om het plezier in dit nieuwe spel te behouden!

bewerkt door Fantasy

Geplaatst
Afbeelding doet het niet bij, ben ik de enige?

Zie 'm nu wel. Had 'm al via de link opgezocht, eerste ingeving was ook Luuk de Jong. Al zijn z'n afstandsschoten dan wel erg goed, evenals z'n techniek. Schiet me niet zo snel iemand te binnen eigenlijk

Geplaatst
Haller?

Zou het best kunnen zijn, want die bezit ook techniek. Maar denk toch dat het een soortgelijke speler is op een hoger niveau.

Geplaatst
Zou het best kunnen zijn, want die bezit ook techniek. Maar denk toch dat het een soortgelijke speler is op een hoger niveau.

Heeft volgens mij een mindere uithouding. Maar is misschien in iedere game anders

Geplaatst

Zo word het best wel moeilijk met alleen maar de stats.

mss zou het iets makkelijker zijn als je er een leeftijd, beste voet, evt posities bijzet

Geplaatst
Haller heeft 14 afwerken, 11 passing en techniek uit mijn hoofd, in ieder geval geen blauwe 16+ stats volgens mij
Geplaatst
Zo word het best wel moeilijk met alleen maar de stats.

mss zou het iets makkelijker zijn als je er een leeftijd, beste voet, evt posities bijzet

Dat is juist de uitdaging. Als het goede antwoord uitblijft, zullen er hints volgen (y) Morgen maak ik bekend wie het is en zal er een nieuwe screen volgen!

Geplaatst
Haller heeft 14 afwerken, 11 passing en techniek uit mijn hoofd, in ieder geval geen blauwe 16+ stats volgens mij

Ja dat bedoelde ik ook inderdaad, zelfde soort speler (fysiek maar ook techniek), maar vond dit wel erg goed.

Geplaatst

Zijn het wel allemaal bekende spelers ? Of ook minder bekende van lagere clubs ?

Geplaatst
Zijn het wel allemaal bekende spelers ? Of ook minder bekende van lagere clubs ?

Vaak wel bekendere spelers, maar zo nu en dan zal er ook een moeilijkere onbekendere geraden moeten worden. Voornamelijk uit de grote Europese competities!

Geplaatst

Okee. Want niet iedereen kent bv een haller die hier genoemd is.. waar ik zelf ook nog nooit van gehoord heb.

Khoop iig dat je het niet té ver gaat zoeken

Geplaatst
Okee. Want niet iedereen kent bv een haller die hier genoemd is.. waar ik zelf ook nog nooit van gehoord heb.

Khoop iig dat je het niet té ver gaat zoeken

Het worden voornamelijk spelers uit de Eredivisie, Jupiler League en grote competities, dus komt goed (y)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.