Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Best enerverende pot wel, beide ploegen hadden hun goeie momenten dus wel redelijk terechte uitslag. Maar die kopkans nog in de 91e minuut, ik telde 'm al zeg, pfoe.

Hoe meer ik Bailey zie trouwens hoe meer ik denk dat er hem al iemand in de winter komt ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best enerverende pot wel, beide ploegen hadden hun goeie momenten dus wel redelijk terechte uitslag. Maar die kopkans nog in de 91e minuut, ik telde 'm al zeg, pfoe.

Hoe meer ik Bailey zie trouwens hoe meer ik denk dat er hem al iemand in de winter komt ophalen.

Niet voor niets dat Man united hem elke week scout hé

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maargoed, daar moet ie natuurlijk niet naartoe gaan

Best niet nee :r Michel zijn reactie trouwens weer. Oke voor die vrije trap tegen Karelis kan je fluiten, maar die van Vossen was nu toch echt niet veel aan? :cab: Vergeet trouwens ook te melden dat Karelis geen penalty kreeg.

bewerkt door Jaspeeer123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zou Karelis een penalty moeten hebben?

Ik had mijn woorden beter moeten kiezen. :D

Karelis had een penalty kunnen hebben, net zoals Vossen dat had gekund. Was ook een vergelijkbare fase, even na het schot van Pozuelo geloof ik. Verder kost Maes hier ons de overwinning. Buffel en Heynen op hetzelfde moment wisselen, waren wéér slechte wissels. Heynen was superbelangrijk voor de organisatie vandaag, Buffel is goud waard in dit soort wedstrijden.

Maarja, Ik heb mijn affectie voor die man dan ook al lang verloren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eventjes massaal boegeroep en gefluit bij een doodnormale wissel. En minuten later staan feesten bij de goal van Saief, assist van degene die zij eruit wouden zien gaan. Beschaamd...

Bij Anderlecht is het 90' lang gefluit en gemor. Lekker man, dat opgehitst sfeertje ;c Ben er wel fan van.

Tweede helft wel aan mij voorbij laten gaan en lekker binnen op café gaan volgen. Was me iets te koud om die onzin daar nog in het stadion te moeten zitten aangluren.

Gaat intussen gewoon van kwaad naar erger. Kroniek van een aangekondigd ontslag voor Weiler hoor dit. Zit ook zo weinig kwaliteit en persoonlijkheid in de kern, hetzelfde verhaaltje als de afgelopen 3 jaar dus.

Gelukkig heeft Weiler alle jeugdspelers buiten gewerkt. Stel je voor dat je Lukebakio of Iseka moet inbrengen in plaats van Harbauoui en Capel :r

bewerkt door Scifo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na Luc tegen Mechelen nu blijkbaar ook Joeri tegen Moeskroen een speler verkeerd gegeven met als gevolg een verkeerde rode kaart.

Haha inderdaad. Comedy capers gewoon.

Nu, David Hubert laat zich dan ook kennen door te zeggen dat de Standard-spelers 'druk zetten' op de ref. Als die Stojanovic gewoon schuldig pleit is er niks aan de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites