Simonsav Geplaatst 3 november 2016 Share Geplaatst 3 november 2016 Damn, lijkt wel een herhaling van de match in Shakhtar opeens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 3 november 2016 Share Geplaatst 3 november 2016 0-3, mooi. Over twee weken een tripje naar Vigo doen. Match vd waarheid... Bij verlies liggen we eruit, bij winst gaan we door... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 3 november 2016 Share Geplaatst 3 november 2016 Damn, lijkt wel een herhaling van de match in Shakhtar opeens Missen echt een leider. Je zag de kopjes zo naar beneden gaan toen het 1-1 werd, jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 november 2016 Share Geplaatst 4 november 2016 Snapte ook niet waarom Hein opeens terug voor Rinne koos? Bakt er niks van die vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 4 november 2016 Share Geplaatst 4 november 2016 Snapte ook niet waarom Hein opeens terug voor Rinne koos? Bakt er niks van die vent. Om Thoelen niet te verbranden indien Shakthar, wat zeker geen kleine ploeg is, weer hard zou toeslaan?! Enigste reden die ik kan bedenken, want anders heb je 2 verbrande keepers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 6 november 2016 Share Geplaatst 6 november 2016 Volgens Wim & Geert buitenspel van Bailey bij de goal van Buffel. :-D:-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 november 2016 Share Geplaatst 6 november 2016 Best enerverende pot wel, beide ploegen hadden hun goeie momenten dus wel redelijk terechte uitslag. Maar die kopkans nog in de 91e minuut, ik telde 'm al zeg, pfoe. Hoe meer ik Bailey zie trouwens hoe meer ik denk dat er hem al iemand in de winter komt ophalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 6 november 2016 Share Geplaatst 6 november 2016 Best enerverende pot wel, beide ploegen hadden hun goeie momenten dus wel redelijk terechte uitslag. Maar die kopkans nog in de 91e minuut, ik telde 'm al zeg, pfoe. Hoe meer ik Bailey zie trouwens hoe meer ik denk dat er hem al iemand in de winter komt ophalen. Niet voor niets dat Man united hem elke week scout hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 november 2016 Share Geplaatst 6 november 2016 Ja maargoed, daar moet ie natuurlijk niet naartoe gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 6 november 2016 Share Geplaatst 6 november 2016 Roeselare pakt de eerste periode in 1B, verdiende 2-1 zege tegen Antwerp in de slotfase. Kreeg al een boze SMS van een Lierse supporter ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 6 november 2016 Share Geplaatst 6 november 2016 (bewerkt) Ja maargoed, daar moet ie natuurlijk niet naartoe gaan Best niet nee :r Michel zijn reactie trouwens weer. Oke voor die vrije trap tegen Karelis kan je fluiten, maar die van Vossen was nu toch echt niet veel aan? :cab: Vergeet trouwens ook te melden dat Karelis geen penalty kreeg. 6 november 2016 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 6 november 2016 Share Geplaatst 6 november 2016 Waarom zou Karelis een penalty moeten hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 6 november 2016 Share Geplaatst 6 november 2016 Waarom zou Karelis een penalty moeten hebben? Ik had mijn woorden beter moeten kiezen. :D Karelis had een penalty kunnen hebben, net zoals Vossen dat had gekund. Was ook een vergelijkbare fase, even na het schot van Pozuelo geloof ik. Verder kost Maes hier ons de overwinning. Buffel en Heynen op hetzelfde moment wisselen, waren wéér slechte wissels. Heynen was superbelangrijk voor de organisatie vandaag, Buffel is goud waard in dit soort wedstrijden. Maarja, Ik heb mijn affectie voor die man dan ook al lang verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 november 2016 Share Geplaatst 6 november 2016 Dat Anderlecht, dat is toch echt niet om aan te zien zeg :cab: Oostende iets slimmer en het wint hier simpel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 6 november 2016 Share Geplaatst 6 november 2016 Eventjes massaal boegeroep en gefluit bij een doodnormale wissel. En minuten later staan feesten bij de goal van Saief, assist van degene die zij eruit wouden zien gaan. Beschaamd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 Volgens Wim & Geert buitenspel van Bailey bij de goal van Buffel. :-D:-D:-D:-D Je moet de bal niet raken om deel te nemen aan het spel hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 (bewerkt) Eventjes massaal boegeroep en gefluit bij een doodnormale wissel. En minuten later staan feesten bij de goal van Saief, assist van degene die zij eruit wouden zien gaan. Beschaamd... Bij Anderlecht is het 90' lang gefluit en gemor. Lekker man, dat opgehitst sfeertje ;c Ben er wel fan van. Tweede helft wel aan mij voorbij laten gaan en lekker binnen op café gaan volgen. Was me iets te koud om die onzin daar nog in het stadion te moeten zitten aangluren. Gaat intussen gewoon van kwaad naar erger. Kroniek van een aangekondigd ontslag voor Weiler hoor dit. Zit ook zo weinig kwaliteit en persoonlijkheid in de kern, hetzelfde verhaaltje als de afgelopen 3 jaar dus. Gelukkig heeft Weiler alle jeugdspelers buiten gewerkt. Stel je voor dat je Lukebakio of Iseka moet inbrengen in plaats van Harbauoui en Capel :r 7 november 2016 bewerkt door Scifo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 Na Luc tegen Mechelen nu blijkbaar ook Joeri tegen Moeskroen een speler verkeerd gegeven met als gevolg een verkeerde rode kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 Na Luc tegen Mechelen nu blijkbaar ook Joeri tegen Moeskroen een speler verkeerd gegeven met als gevolg een verkeerde rode kaart. Haha inderdaad. Comedy capers gewoon. Nu, David Hubert laat zich dan ook kennen door te zeggen dat de Standard-spelers 'druk zetten' op de ref. Als die Stojanovic gewoon schuldig pleit is er niks aan de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 Je moet de bal niet raken om deel te nemen aan het spel hé. Bailey stond op één lijn met de laatste verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 november 2016 Share Geplaatst 12 november 2016 Laatste Bico die een speler een klap gegeven zou hebben, nu David Gevaert alweer opgestapt. Gaat weer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 12 november 2016 Share Geplaatst 12 november 2016 Reality TV-show van maken dan brengt het nog wat geld in het laatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 november 2016 Share Geplaatst 14 november 2016 Bico buiten :D nog maar afwachten wat het volgende hoofdstuk in dit circusavontuur gaat worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 14 november 2016 Share Geplaatst 14 november 2016 Dit is in ieder geval al een goeie zaak. Ze zijn wel snel gezwicht hoor :cab: Wil ook niet weten wat de volgende stap van de supporters had geweest :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 november 2016 Share Geplaatst 14 november 2016 Haha :r Toen die werd aangesteld alles over die man zitten lezen, en nu alweer weg. Wat een gure types heb je er in België rondlopen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten