King XVI Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Komend weekend begint tweede klasse ook weer. Ik heb deze voorbereiding wat van de zijlijn gevolgd en heb de hype nog niet echt te pakken. Zal zondag hopelijk wel veranderen met Cercle Brugge - Antwerp. Qua spelerskern zijn wij wel de gedoodverfde favoriet als je ziet wat er allemaal is bijgekomen met Buyl, Remacle, Dierckx, Camus en Lallemand. Maar soit, na vorig seizoen staat het optimisme nog altijd op een zeer laag pitje ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Werd er niet beter uitgekeken naar een verdedigende middenvelder? Die maakten vorig jaar weinig indruk op mij... Omolo, Ndiaye, Dedecker (die is weg zeker?) Kwaliteit op de flanken is wel ongezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Goh, ik vind zowel Omolo als Ndiaye eigenlijk top op dit niveau. Wetende dat hij maar met 1 verdedigende middenvelder gaat spelen, lijkt me dat voldoende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Ik zag natuurlijk ook maar een match of 5. Herinner me dat ik die positie samen met de linksback het zwakste vond. En de keeper natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Veel plezier met Remacle, speler die je er absoluut niet bij wil hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Buyl ook gehaald? Toch redelijk veel mogelijkheden op de flanken als ik de nieuwkomers zie. Allemaal toch jongens die op dat niveau in de basis zouden moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Westerlo wil Buyens:-D:-D:-D Hebben ons in het verleden ook al afgeholpen van Hyland & De Ceulaer. Inkomend nog steeds windstil helaas. Hoop toch op zijn minst op een CV en back-up LB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Hyland en De Ceulaer zijn anders wel uitstekende spelers voor Westerlo. Buyens was vroeger ook een dikke (figuurlijk dan) speler in de tijd toen hij bij ons speelde, vreemd dat zijn niveau zo laag is tegenwoordig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 (bewerkt) Hyland en De Ceulaer zijn anders wel uitstekende spelers voor Westerlo. Buyens was vroeger ook een dikke (figuurlijk dan) speler in de tijd toen hij bij ons speelde, vreemd dat zijn niveau zo laag is tegenwoordig Voor Westerlo zijn dat goede spelers ja, maar voor een (sub)topclub komen die tekort( Al was Hyland in zijn 1ste seizoen echt top bij ons). Buyens is zo een beetje onze Simons.... Als het wat sneller gaat kan die niet meer mee. Zat niet voor niets niet meer in de wedstrijdselectie tegen Oostende ( al was dat vooral op basis van zijn twee wanprestaties tegen Buducnost) Edit: Ofir Davidadze(LB) zou onze eerste transfer worden volgens Israelische bronnen. Hij zou na de match tegen Olympiakos morgen een contract voor 4 jaar ondertekenen. Speelt bij Hapoel Beer Shava, de club van Barda( die waarschijnlijk wel een goed woordje gedaan heeft voor ons) 2 augustus 2016 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Zou Buyens ook wel een goede keuze vinden voor Westerlo hoor. Zijn eerste twee jaren bij ons waren ook gewoon goed. Speelde natuurlijk wel langs Vainqueur die op z'n eentje nog een driemansmiddenveld overvleugelde, maar toch een zeer nuttige kracht toen. Ondanks dat ik absoluut geen fan ben van dat type speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Genk krijgt voor zondag in Gent maar 500 tickets door wat er de laatste keer in Gent is gebeurd. Toen is een Gent-vak de uitsupporters beginnen provoceren, waar ze een stevige reactie op hebben gehad. Zielig clubje daar. Ik zou zeggen dat Genk dan maar geen Gentsupporters meer moet toelaten in ons stadion, maar ik denk niet dat dat een verschil zou maken ;e Btw, Buyens is rommel, hebt ge absoluut niks aan. De TD die hem nog in zijn ploeg wil hebben zou direct zijn c4 moeten krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Santini vertrekt dus waarschijnlijk naar Caen. Erg tof zeg. Jongens toch... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Zou het niet jammer vinden om hem niet meer op de Belgische velden te zien. Lelijke speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Het ellebogengehalte wordt in ieder geval flink verlaagd zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Omar Colley, Gambiaan van het Zweedse Djurgardens, zou onze nieuwe cv worden en niet Taravel. Deze laatste wordt nu gelinkt aan AA Gent. Verder staat Koteles steeds dichter bij een exit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Veel plezier met Remacle, speler die je er absoluut niet bij wil hebben. Dat hij kan voetballen staat vast. Als 1 trainer hem kort kan houden, lijkt het mij Fred Vanderbiest wel. Buyl ook gehaald? Toch redelijk veel mogelijkheden op de flanken als ik de nieuwkomers zie. Allemaal toch jongens die op dat niveau in de basis zouden moeten. Yes, hebben daar nu Limbombe, Dierckx, Remacle, Buyl en Dequevy. In mijn ogen iets te veel van het goede, zou echt niet weten wie opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Trok de laatste seizoenen alleszins op niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Wat een soap is me dat daar in Anderlecht met Defour zeg. :-D Vandaag wordt er in de 16de minuut blijkbaar geapplaudisseerd, djeezes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Sjonge jonge die N'Sakala, dan denk je ja we hebben Deschacht slechter kan het toch niet meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 [Remacle]Dat hij kan voetballen staat vast. Als 1 trainer hem kort kan houden, lijkt het mij Fred Vanderbiest wel. Goh nooit gedacht dat ik die naam nog eens zou horen en is nog geen eens zo oud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Sjonge jonge die N'Sakala, dan denk je ja we hebben Deschacht slechter kan het toch niet meer En dan doet De Maio er nog een schepje bovenop. Wat een strijkijzer is me dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Anderlecht :-D sorry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 En dan doet De Maio er nog een schepje bovenop. Wat een strijkijzer is me dat. Die valt nog niet echt mee idd, enorme draaicirkel die man :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Goh nooit gedacht dat ik die naam nog eens zou horen en is nog geen eens zo oud. Vanwaar ken je hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Vanwaar ken je hem? Z'n periode bij RKC/RBC/Helmond wss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten