Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Komend weekend begint tweede klasse ook weer. Ik heb deze voorbereiding wat van de zijlijn gevolgd en heb de hype nog niet echt te pakken. Zal zondag hopelijk wel veranderen met Cercle Brugge - Antwerp. Qua spelerskern zijn wij wel de gedoodverfde favoriet als je ziet wat er allemaal is bijgekomen met Buyl, Remacle, Dierckx, Camus en Lallemand. Maar soit, na vorig seizoen staat het optimisme nog altijd op een zeer laag pitje ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hyland en De Ceulaer zijn anders wel uitstekende spelers voor Westerlo. Buyens was vroeger ook een dikke (figuurlijk dan) speler in de tijd toen hij bij ons speelde, vreemd dat zijn niveau zo laag is tegenwoordig

Voor Westerlo zijn dat goede spelers ja, maar voor een (sub)topclub komen die tekort( Al was Hyland in zijn 1ste seizoen echt top bij ons). Buyens is zo een beetje onze Simons.... Als het wat sneller gaat kan die niet meer mee. Zat niet voor niets niet meer in de wedstrijdselectie tegen Oostende ( al was dat vooral op basis van zijn twee wanprestaties tegen Buducnost)

Edit: Ofir Davidadze(LB) zou onze eerste transfer worden volgens Israelische bronnen. Hij zou na de match tegen Olympiakos morgen een contract voor 4 jaar ondertekenen. Speelt bij Hapoel Beer Shava, de club van Barda( die waarschijnlijk wel een goed woordje gedaan heeft voor ons)

bewerkt door Jaspeeer123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou Buyens ook wel een goede keuze vinden voor Westerlo hoor. Zijn eerste twee jaren bij ons waren ook gewoon goed. Speelde natuurlijk wel langs Vainqueur die op z'n eentje nog een driemansmiddenveld overvleugelde, maar toch een zeer nuttige kracht toen. Ondanks dat ik absoluut geen fan ben van dat type speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Genk krijgt voor zondag in Gent maar 500 tickets door wat er de laatste keer in Gent is gebeurd. Toen is een Gent-vak de uitsupporters beginnen provoceren, waar ze een stevige reactie op hebben gehad. Zielig clubje daar.

Ik zou zeggen dat Genk dan maar geen Gentsupporters meer moet toelaten in ons stadion, maar ik denk niet dat dat een verschil zou maken ;e

Btw, Buyens is rommel, hebt ge absoluut niks aan. De TD die hem nog in zijn ploeg wil hebben zou direct zijn c4 moeten krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier met Remacle, speler die je er absoluut niet bij wil hebben.

Dat hij kan voetballen staat vast. Als 1 trainer hem kort kan houden, lijkt het mij Fred Vanderbiest wel.

Buyl ook gehaald? Toch redelijk veel mogelijkheden op de flanken als ik de nieuwkomers zie. Allemaal toch jongens die op dat niveau in de basis zouden moeten.

Yes, hebben daar nu Limbombe, Dierckx, Remacle, Buyl en Dequevy. In mijn ogen iets te veel van het goede, zou echt niet weten wie opstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites