Messidona Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Arm Gent. Op één dag Selz verliezen en Perbet erbij krijgen. :cab: Middelmaat kan niet erger daar: N'dongala, Perbet, Nielsen,Gershon,.... Perbet heeft quasi overal vlot gescoord, zelfs bij Villareal in Spaanse tweede én eerste klasse. Aangezien we scorend vermogen tekort kwamen is dat een versterking. Sels zijn transfer heeft daar niks mee te maken, Perbet is geen keeper... Verder is Gershon middelmaat noemen niet zo slim, één van onze betere verdedigers. Ndongala deed het niet slecht bij Charleroi dus ik heb daar wel een goed oog op. Genk wou hem ook ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Perbet heeft quasi overal vlot gescoord, zelfs bij Villareal in Spaanse tweede én eerste klasse. Aangezien we scorend vermogen tekort kwamen is dat een versterking. Sels zijn transfer heeft daar niks mee te maken, Perbet is geen keeper... Verder is Gershon middelmaat noemen niet zo slim, één van onze betere verdedigers. Ndongala deed het niet slecht bij Charleroi dus ik heb daar wel een goed oog op. Genk wou hem ook ;) Als Genk Ndongala echt wou had die hier wel gezeten imo. We hadden een principeakkoord met Charleroi in Augustus. Ja Gershon is een van jullie betere verdedigers, maar kwalitatief is dat gewoon middelmaat in België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Als Genk Ndongala echt wou had die hier wel gezeten imo. We hadden een principeakkoord met Charleroi in Augustus. Ja Gershon is een van jullie betere verdedigers, maar kwalitatief is dat gewoon middelmaat in België. Ndongala heeft toch blijk van talent getoond en onze beste transfers zijn spelers uit de Belgische competitie geweest. Dejaegere, Gershon, Neto, Kums etc. kon je dan ook als middelmatig afschrijven, maar dan speel je geen kampioen. Laat staan dat je dan iets kunt presteren in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Ndongala en Perbet zijn gewoon goede transfers voor Gent. Perbet zal z'n doelpunten wel maken. Alleszins beter Perbert halen dan een De Camargo he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Ndongala heeft toch blijk van talent getoond en onze beste transfers zijn spelers uit de Belgische competitie geweest. Dejaegere, Gershon, Neto, Kums etc. kon je dan ook als middelmatig afschrijven, maar dan speel je geen kampioen. Laat staan dat je dan iets kunt presteren in de CL. Ik zeg ook niet dat die spelers slecht zijn, maar dat er voor een club als Gent wellicht betere opties hadden bestaan. Zeker aangezien jullie nu een beetje faam in Europa hebben gekregen. Ik vind trouwens nog altijd dat er fel overdreven wordt over de prestatie van Gent in de EL. Het is niet dat Zenit, Lyon & Valencia Europese topploegen zijn he. Wat niet wegneemt dat jullie prestatie zeker goed was te noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Ik zeg ook niet dat die spelers slecht zijn, maar dat er voor een club als Gent wellicht betere opties hadden bestaan. Zeker aangezien jullie nu een beetje faam in Europa hebben gekregen. Ik vind trouwens nog altijd dat er fel overdreven wordt over de prestatie van Gent in de EL. Het is niet dat Zenit, Lyon & Valencia Europese topploegen zijn he. Wat niet wegneemt dat jullie prestatie zeker goed was te noemen. Het was 15 jaar geleden dat een Belgische ploeg de CL-groepsfase overleefde hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Het was 15 jaar geleden dat een Belgische ploeg de CL-groepsfase overleefde hé. Om er daarna kansloos uit te vliegen tegen Wolfsburg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Om er daarna kansloos uit te vliegen tegen Wolfsburg... Wat een schande ja... Kan je er beter in de groepsfase uitvliegen zoals Anderlecht, Club, Standard en Genk zeker... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Het is niet omdat we kampioen waren en een fantastische CL campagne hebben gespeeld dat we plots het geld uit de ramen moeten smijten he zeg. Zoals ik al zei waren onze beste transfers spelers uit de Belgische competitie die bij hun club sterkhouders waren. Ndongala en Perbet passen prima in dat plaatje. Langs de andere kant floppen de meeste buitenlandse transfers bij ons dus ik zit niet echt te wachten op een blik buitenlanders die aangetrokken wordt. Klopt best dat Lyon en Valencia niet in hun beste periode zaten, maar die ploegen hebben nog altijd een veel hoger budget dan de Belgische clubs (samen). Plus de manier waarop we tegen hen gespeeld hebben, dat is toch alleen maar fantastisch te noemen toch?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 (bewerkt) Het is niet omdat we kampioen waren en een fantastische CL campagne hebben gespeeld dat we plots het geld uit de ramen moeten smijten he zeg. Zoals ik al zei waren onze beste transfers spelers uit de Belgische competitie die bij hun club sterkhouders waren. Ndongala en Perbet passen prima in dat plaatje. Langs de andere kant floppen de meeste buitenlandse transfers bij ons dus ik zit niet echt te wachten op een blik buitenlanders die aangetrokken wordt. Klopt best dat Lyon en Valencia niet in hun beste periode zaten, maar die ploegen hebben nog altijd een veel hoger budget dan de Belgische clubs (samen). Plus de manier waarop we tegen hen gespeeld hebben, dat is toch alleen maar fantastisch te noemen toch?! Ik geef toch ook aan dat jullie prestaties in Europa goed zijn te noemen? Alleen vind ik dat een club als Gent een beter scoutingssysteem moet hebben. :p Je kan nu niet zeggen dat Privat, Deaux, Diedhiou en co goede transfers waren. Trouwens Kabasele officieel: Vaarwel heldje :( http://www.krcgenk.be/nl/nieuws/detail/2655/christian-kabasele-vertrekt-naar-watford-fc 1 juli 2016 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 7 miljoen dus, lijkt me ook een logischere prijs dan die 10 miljoen dat je zei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 7 miljoen dus, lijkt me ook een logischere prijs dan die 10 miljoen dat je zei. Waar staat iets van 7 miljoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Waar staat iets van 7 miljoen? Had het ergens gelezen dat het 5.8m pond was, vind nu niet direct de bron terug. Op transfermarkt staat nu alleszins ook 6.9 miljoen euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Had het ergens gelezen dat het 5.8m pond was, vind nu niet direct de bron terug. Op transfermarkt staat nu alleszins ook 6.9 miljoen euro. Lijkt mij in ieder geval een redelijk faire prijs. Ik lees ook bedragen van 10 miljoen. Geen idee wat nu klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Ik las dan weer net 8 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 We hebben blijkbaar een Roemeense spits van 15-16jaar uit de jeugd van Dortmund weggehaald. Zal wel talentje zijn:huhu: Dortmund heeft wel het 1ste recht om hem terug te kopen. http://republicanii.ro/sport/16580-iulian-ilie-lasa-borussia-dortmund-pentru-rc-genk.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Het is niet omdat we kampioen waren en een fantastische CL campagne hebben gespeeld dat we plots het geld uit de ramen moeten smijten he zeg. Zoals ik al zei waren onze beste transfers spelers uit de Belgische competitie die bij hun club sterkhouders waren. Ndongala en Perbet passen prima in dat plaatje. Langs de andere kant floppen de meeste buitenlandse transfers bij ons dus ik zit niet echt te wachten op een blik buitenlanders die aangetrokken wordt. Klopt best dat Lyon en Valencia niet in hun beste periode zaten, maar die ploegen hebben nog altijd een veel hoger budget dan de Belgische clubs (samen). Plus de manier waarop we tegen hen gespeeld hebben, dat is toch alleen maar fantastisch te noemen toch?! Gewoon jaloers dat Genk dat in der tijd niet kon. Integendeel die verloren zelfs van datzelfde Valencia met 7-0 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Gewoon jaloers dat Genk dat in der tijd niet kon. Integendeel die verloren zelfs van datzelfde Valencia met 7-0 :-D We zullen maar niet beginnen over Napoli zeker...:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Is er geen Genk-forum waar je je kan uitleven ipv hier vervelend te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Daar heeft hij geen Brugge fans om op te haten :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Is er geen Genk-forum waar je je kan uitleven ipv hier vervelend te doen? Een forum dient om een mening te geven. Als iemand dan er een compleet random ding bij betrekt, tja dan kan die iets terugverwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 We zullen maar niet beginnen over Napoli zeker...:-D We zullen maar niet over ... ahja Genk speelde geen europees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 We zullen maar niet over ... ahja Genk speelde geen europees. Leuk dat je daarmee je gram probeert te halen. :-D Wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten. Denk eerst na over wat je typt jongen;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Ik geef toch ook aan dat jullie prestaties in Europa goed zijn te noemen? Alleen vind ik dat een club als Gent een beter scoutingssysteem moet hebben. :p Je kan nu niet zeggen dat Privat, Deaux, Diedhiou en co goede transfers waren. Nee, floptransfers inderdaad. Als het over buitenlanders gaat is het altijd een blik opentrekken en hopen dat er één goede tussenzit. Moses hebben ze ook maar ontdekt omdat ze daar Harjadinovic zijn gaan scouten. Dat beleid was goed toen we in de schulden zaten maar nu zijn meer gerichte versterkingen aangewezen, zeker als je je sterkhouders moet gaan vervangen. En een betere begeleiding van spelers, die worden hier veel te veel aan hun lot overgelaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 (bewerkt) Tuur Dierckx zou naar Antwerp komen. Lijkt me raar dat er in eerste klasse geen interesse voor is? Camus zou ook in de picture zijn. 2 juli 2016 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten