Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Wel met terugwerkende kracht, dus 'maar' anderhalf jaar. Ben geen expert, weet ook niet of er precedenten waren, maar lijkt me wel een zware straf.

Edit- Zou toch Weiler worden voor Anderlecht zeggen ze net in Het Journaal.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weiler ken ik niet eerlijk gezegd, maar Martinez zou wel ziek zijn hoor. Echt een goede manager, heeft de FA Cup gewonnen met Wigan he.

Toen Been en Van den Brom trainers waren was er veel gezeur (terecht gezien de resultaten aan het einde natuurlijk) over dat Hollanders de banen van de Belgen afpakken en dat er meer dan genoeg fantastische Belgische managers zijn/waren. Nu gaat Paars-Wit voor een trainer in Zwitserland kijken ;c Kan die twee zaken niet goed met elkaar matchen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen Been en Van den Brom trainers waren was er veel gezeur (terecht gezien de resultaten aan het einde natuurlijk) over dat Hollanders de banen van de Belgen afpakken en dat er meer dan genoeg fantastische Belgische managers zijn/waren. Nu gaat Paars-Wit voor een trainer in Zwitserland kijken ;c Kan die twee zaken niet goed met elkaar matchen.

Lig ik niet wakker van eerlijk gezegd. Als de Belgische trainers goed genoeg zouden zijn, zouden ze die wel nemen. Indien niet, moet je wel naar het buitenland gaan zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kritiek was er alleen omdat de twee vermelde heren slechte managers zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het beste voetbal is voor volgend jaar! Ga veel naar Anderlecht kijken, denk ik :

Mag ik vragen waarom je daar zo zeker van bent? Denk niet dat iemand René Weiler al kende hiervoor, en z'n palmares lijkt me nu toch ook niet zo impressionant? Niet dat dat daarom een slechte trainer is hé, daar niet van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens enkele Griekse kranten hebben Genk en RB Salsburg geïnformeerd naar Nicolas Martinez( Olympiakos, 28, uitgeleend aan Famagusta). Hij zou eerstdaags beslissen over zijn toekomst. Word ik toch niet echt warm van, op basis van zijn statistieken.

Al mag er best wel wat ervaring bij ( met Buffel en Kabasele heb je er immers maar 2 die boven de 25 zijn en in de basis staan).

Zie net ook dat Anderlecht zijn 1ste transfer heeft gedaan met rechtsback Appiah. Lijkt me mooie transfer, slechter dan Badj kan niet in ieder geval;e.

Cossey trouwens officieel voorgesteld als T2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik vragen waarom je daar zo zeker van bent? Denk niet dat iemand René Weiler al kende hiervoor, en z'n palmares lijkt me nu toch ook niet zo impressionant? Niet dat dat daarom een slechte trainer is hé, daar niet van.

Wat ik van hem gelezen heb, is toch wel om hoopvol van te worden als voetbalkijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schrijvers nog een extra jaartje bij ons. :banana: Hopelijk zet hij zijn prestaties van vorig seizoen door en wordt hij nog net iets efficiënter, maar niet te efficiënt of we zullen hem in januari al terug moeten afgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites