TomFsoccer Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Solskjaer is ook een optie las ik ergens? Doet het niet verkeerd bij Molde of wel? Vond het in ieder geval een zeer leuk spitsje, zou interessant kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Weiler ken ik niet eerlijk gezegd, maar Martinez zou wel ziek zijn hoor. Echt een goede manager, heeft de FA Cup gewonnen met Wigan he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Cruzeiro wil Gedoz _O_ gaan we hem toch nog kunnen slijten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Van Damme krijgt een extra schorsing van twee (!) jaar voor gebruik van cocaïne. 't Is natuurlijk geen Tom Boonen, wat een zware straf. Staat nu al zo'n half seizoen op non-actief en doe daar nog eens twee bij, is gewoon einde carrière voor Jo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 (bewerkt) Wel met terugwerkende kracht, dus 'maar' anderhalf jaar. Ben geen expert, weet ook niet of er precedenten waren, maar lijkt me wel een zware straf. Edit- Zou toch Weiler worden voor Anderlecht zeggen ze net in Het Journaal. 16 juni 2016 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Weiler ken ik niet eerlijk gezegd, maar Martinez zou wel ziek zijn hoor. Echt een goede manager, heeft de FA Cup gewonnen met Wigan he. Toen Been en Van den Brom trainers waren was er veel gezeur (terecht gezien de resultaten aan het einde natuurlijk) over dat Hollanders de banen van de Belgen afpakken en dat er meer dan genoeg fantastische Belgische managers zijn/waren. Nu gaat Paars-Wit voor een trainer in Zwitserland kijken ;c Kan die twee zaken niet goed met elkaar matchen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Toen Been en Van den Brom trainers waren was er veel gezeur (terecht gezien de resultaten aan het einde natuurlijk) over dat Hollanders de banen van de Belgen afpakken en dat er meer dan genoeg fantastische Belgische managers zijn/waren. Nu gaat Paars-Wit voor een trainer in Zwitserland kijken ;c Kan die twee zaken niet goed met elkaar matchen. Lig ik niet wakker van eerlijk gezegd. Als de Belgische trainers goed genoeg zouden zijn, zouden ze die wel nemen. Indien niet, moet je wel naar het buitenland gaan zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Hasselbaink zal er wel een keertje uitvliegen bij QPR :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Toen Been en Van den Brom trainers waren was er veel gezeur (terecht gezien de resultaten aan het einde natuurlijk) over dat Hollanders de banen van de Belgen afpakken en dat er meer dan genoeg fantastische Belgische managers zijn/waren. Nu gaat Paars-Wit voor een trainer in Zwitserland kijken ;c Kan die twee zaken niet goed met elkaar matchen. Die kritiek was er alleen omdat de twee vermelde heren slechte managers zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 John Van Den Brom is zeker niet slecht hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 John Van Den Brom is zeker niet slecht hoor. Deed toch wel heel rare dingen op het einde, niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Hasselbaink zal er wel een keertje uitvliegen bij QPR :huhu: Ik denk dat het voor iedereen beter is dat die ver weggehouden wordt van de Belgische velden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Deed toch wel heel rare dingen op het einde, niet? Zeker, maar onder hem speelden we ook wel het beste voetbal in jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Zeker, maar onder hem speelden we ook wel het beste voetbal in jaren. Het beste voetbal is voor volgend jaar! Ga veel naar Anderlecht kijken, denk ik : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Het beste voetbal is voor volgend jaar! Ga veel naar Anderlecht kijken, denk ik : Mag ik vragen waarom je daar zo zeker van bent? Denk niet dat iemand René Weiler al kende hiervoor, en z'n palmares lijkt me nu toch ook niet zo impressionant? Niet dat dat daarom een slechte trainer is hé, daar niet van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Beste voetbal met Okaka, hmm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Volgens enkele Griekse kranten hebben Genk en RB Salsburg geïnformeerd naar Nicolas Martinez( Olympiakos, 28, uitgeleend aan Famagusta). Hij zou eerstdaags beslissen over zijn toekomst. Word ik toch niet echt warm van, op basis van zijn statistieken. Al mag er best wel wat ervaring bij ( met Buffel en Kabasele heb je er immers maar 2 die boven de 25 zijn en in de basis staan). Zie net ook dat Anderlecht zijn 1ste transfer heeft gedaan met rechtsback Appiah. Lijkt me mooie transfer, slechter dan Badj kan niet in ieder geval;e. Cossey trouwens officieel voorgesteld als T2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Mag ik vragen waarom je daar zo zeker van bent? Denk niet dat iemand René Weiler al kende hiervoor, en z'n palmares lijkt me nu toch ook niet zo impressionant? Niet dat dat daarom een slechte trainer is hé, daar niet van. Wat ik van hem gelezen heb, is toch wel om hoopvol van te worden als voetbalkijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 18 juni 2016 Share Geplaatst 18 juni 2016 Schrijvers nog een extra jaartje bij ons. :banana: Hopelijk zet hij zijn prestaties van vorig seizoen door en wordt hij nog net iets efficiënter, maar niet te efficiënt of we zullen hem in januari al terug moeten afgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spartaan10 Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Voor mijn afstudeerscriptie doe ik een onderzoek naar de voorkeuren van de Belgische voetbal-liefhebber. Het zou top zijn als jullie deze enquete kunnen invullen: http://goo.gl/forms/tLB8DJPD2HXU5rF72 Deelnemers maken kans op een officieel voetbal-shirt ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Voor mijn afstudeerscriptie doe ik een onderzoek naar de voorkeuren van de Belgische voetbal-liefhebber. Het zou top zijn als jullie deze enquete kunnen invullen: http://goo.gl/forms/tLB8DJPD2HXU5rF72 Deelnemers maken kans op een officieel voetbal-shirt ! Done (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Ook ingevuld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Morgen kennen we onze eerste Europese tegenstander. :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 20 juni 2016 Share Geplaatst 20 juni 2016 FK Rabotnicki of Podgorica Moet lukken. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten