TomFsoccer Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Dat trio van Club speelde toch gewoon geweldig voetbal inderdaad. Vanaken die het toch wel echt liet zien ook. En centraal achterin heb je ook een sterkte vind ik: uitverdedigen wanneer het moest, lange bal wanneer uitverdedigen niet kon. Voeg daarbij een sterke doelman en een aantal flitsen van een Izquierdo bijvoorbeeld en je hebt wel wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Triestige wedstrijd weer dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Ik vond Club in de reguliere competitie nu ook niet weergaloos voetballen. Wel heel volwassen, en da's het belangrijkste. In de play-offs brachten ze wel echt vaak mooi voetbal. Maar zoals eerder aangehaald, hangt zoiets ook af van de aanwezigheid van Refaelov. En [MENTION=4357]mattijs.[/MENTION]; Gentenaren gaan nogal rap zweven hé, denken nogal rap dat ze het van het zijn ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Tot Hein weg is, dan worden het weer boutseizoenen waar ze zevende worden of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Die backs bij Genk joh, dat was toch niet serieus. Die Uronen bij de 2-0 is echt een historisch dieptepunt. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Perišić Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 "Ik verwacht Gent op 1, Anderlecht op twee en Racing Genk op 3. Club Brugge niet in de top 3? Kan gebeuren" :mrgy::clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Die backs bij Genk joh, dat was toch niet serieus. Die Uronen bij de 2-0 is echt een historisch dieptepunt. :-D Puur en enkel gebaseerd op een wedstrijd. De vorige wedstrijden van Uronen waren gewoon goed. Dat Walsh tekortkomt, weten we al langer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 :mrgy::clap: Callimero-gedrag, alweer. En dan maar afvragen waarom iedereen jullie zo haat. Met een beetje meer geluk en zonder de flaters van Bizot waren we gewoon in de top 3 geëindigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Callimero-gedrag, alweer. En dan maar afvragen waarom iedereen jullie zo haat. Ik snap het al, dat is gewoon je standaard zinnetje als iemand iets over Genk durft te zeggen :-D doe eens niet zo zielig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 (bewerkt) Ik snap het al, dat is gewoon je standaard zinnetje als iemand iets over Genk durft te zeggen :-D doe eens niet zo zielig zeg. De enige die zielig doen zijn jullie hoor. :mrgy: Wat heeft het nu voor nut om die post hier te zetten, buiten een beetje natrappen? 27 mei 2016 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Moet je me toch eens uitleggen wat daar zielig aan is. Jullie coach mag zoiets roepen, maar wij mogen er dus niet op reageren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Moet je me toch eens uitleggen wat daar zielig aan is. Jullie coach mag zoiets roepen, maar wij mogen er dus niet op reageren? En zo omzeil je mijn vraag.... Natuurlijk mogen jullie daarop reageren, maar de manier waarop er gereageerd wordt, kan klassevoller. Nu is het niet meer dan wat natrappen achteraf. Maes heeft gisteren trouwens nog maar eens bewezen voor mij dat hij op tactisch vlak schroomlijk tekort komt voor een topclub. Dat Anderlecht hem maar komt halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 De enige die zielig doen zijn jullie hoor. :mrgy: Wat heeft het nu voor nut om die post hier te zetten, buiten een beetje natrappen? Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten. En dat heeft betrekking tot mijn post want?? :cab: Duhatelet terug eigenaar van STVV trouwens. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 (bewerkt) Natrappen haha. Als er iemand zo'n domme opmerking maakt voor de start van de playoffs mag er toch wel achterna op gereageerd worden zeker? Alweer, als er wel iemand de calimero is hier.. 'Er mag klassevoller gereageerd worden' aub zeg :-D 27 mei 2016 bewerkt door mattijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Hij heeft ook eens 1 jaar deftig voetbal gezien van z'n eigen ploeg. Direct zitten roepen dat de andere geen mooi voetbal spelen :-D Neenee, we hebben één jaar succes gehad. Dat is niet hetzelfde als mooi voetbal spelen. Al was ons succes wel met en dankzij mooi voetbal. Onder Dury, de Sollied periodes en zelfs vlagen onder Fernandez hebben we mooi voetbal gezien. Blijf trouwens maar denken dat het toeval is, dat riepen jullie een jaar geleden na onze titel ook al, alleen zouden we zo geen fantastische CL campagne gespeeld hebben alleen dankzij toeval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Neenee, we hebben één jaar succes gehad. Dat is niet hetzelfde als mooi voetbal spelen. Al was ons succes wel met en dankzij mooi voetbal. Onder Dury, de Sollied periodes en zelfs vlagen onder Fernandez hebben we mooi voetbal gezien. Blijf trouwens maar denken dat het toeval is, dat riepen jullie een jaar geleden na onze titel ook al, alleen zouden we zo geen fantastische CL campagne gespeeld hebben alleen dankzij toeval. Vooral die testwedstrijden voor Europees voetbal onder Fernandez waren mooi. ;c Al heb je wel een punt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Vooral die testwedstrijden voor Europees voetbal onder Fernandez waren mooi. ;c Al heb je wel een punt hoor. De heenmatch was legendarisch, laatste wedstrijd in ons Ottenstadion. Ik vermoed nog altijd dat daar een ruikje zit aan die match :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 (bewerkt) Neenee, we hebben één jaar succes gehad. Dat is niet hetzelfde als mooi voetbal spelen. Al was ons succes wel met en dankzij mooi voetbal. Onder Dury, de Sollied periodes en zelfs vlagen onder Fernandez hebben we mooi voetbal gezien. Blijf trouwens maar denken dat het toeval is, dat riepen jullie een jaar geleden na onze titel ook al, alleen zouden we zo geen fantastische CL campagne gespeeld hebben alleen dankzij toeval. Waar zie je mij in godsnaam zeggen dat het toeval is? Gent heeft 1 jaar goed voetbal gespeeld zoals ik zei, vanaf oktober/november 2014 tot nu voor de winterstop. Je kan moeilijk zeggen dat het na de winterstop nog goed voetbal was, al je Club niet goed vond dan mag je wel zeggen dat het van Gent op niets trok dan. Volgens jouw standaarden toch 27 mei 2016 bewerkt door mattijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Natuurlijk ging het in dalende lijn bij Gent vanaf februari (in januari versloegen we nog Anderlecht, Brugge & Standard in een week), qua resultaat en voetbal. Paar slaapverwekkende match gezien. Ontken ik helemaal niet. Als je zegt dat het wel weer boutseizoenen gaan worden als Hein weg is, is dat hetzelfde als beweren dat het alleen maar toeval is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Dan mag je eens zoeken waar ik dat gezegd heb. Denk ook niet dat dat zal gebeuren. Misschien kan het wat minder zijn, maar verwacht ze wel in PO1 de komende jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 De Fauw terug naar ZW, daar zijn we dus gelukkig vanaf (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Je kan er omheen lullen zoveel als je wilt, maar het is in Gent allemaal de dieperik ingesukkeld sinds de komst van Moubarak :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Jasper, misschien stoppen met elke reactie van een Brugge supporter Calimero-gedrag te noemen? Begint een beetje zielig te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Je kan er omheen lullen zoveel als je wilt, maar het is in Gent allemaal de dieperik ingesukkeld sinds de komst van Moubarak :LO: Aad de Mos? Jij hier?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten