Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ook maar eventjes dan:

Ludovic Butelle: Het moge duidelijk zijn dat we voor de winterstop met een serieus keepersprobleem zaten, gelukkig is dat sinds zijn komst veranderd. Uitstekende keeper en vervanger voor de vertrokken Ryan. Is wel wat aan de oudere kant, maar kan hier toch nog een paar seizoenen volmaken als hij wil.

Sébastien Bruzzese: Deftige keeper als back-up, maar komt te kort voor de basis. Vrij onzeker en maakte in het begin toch te veel fouten.

Sinan Bolat: Geen schim van de keeper die hij was bij Standard, geen indruk gemaakt in de weinige wedstrijden die hij speelde. Mag terug vertrekken;

Michaël Cordier: Overbodig, mag weg

Jens Teunckens: Derde keeper maken na Butelle en Bruzzese

Dave De fauw: Ben er geen fan van, mag volgend seizoen wel back-up spelen voor de backs als er daar niets voor wordt gehaald.

Thomas Meunier: Laat deze jongen maar zo snel mogelijk vertrekken. Haalt al tijden niet meer het niveau dat hij ooit gehaald heeft hier, zal met zijn hoofd wellicht al bij een andere club zitten. Ben er wel een fan van, dus laat 'm maar shinen ergens in Duitsland of Italië als wingback.

Dion Cools: Volgende seizoen in de basis aub. Sterke indruk gemaakt in het begin van het seizoen, daarna amper nog kansen gekregen jammer genoeg. Zit potentieel in.

Bjorn Engels: Beste verdediger van Brugge, wat hebben we hem gemist. Hopelijk kunnen we hem nog lang houden, ik hoop alleen dat ie gepaard blijft van blessures.

Stefano Denswil: Wat een transformatie heeft hij doorgemaakt zeg. Zo zwak vorig seizoen, zo sterk dit seizoen. Prima duo met Engels.

Benoît Poulain: Prima verdediger die pech heeft dat hij nog twee betere voor zich heeft, goede aankoop.

Brandon Mechele: Deftige back-up, redelijk secuur en zeurt niet

Laurens De Bock: Raar manneke, maar wel degelijke back imo. Goed seizoen gespeeld.

Boli Bolingoli Mbombo: Zwakke speler, volgens mij 1 supermatch gespeeld, maar zie hem het liefst vertrekken.

Timmy Simons: Heeft voor zijn doen nog wel goede play-offs gespeeld, maar hij zit toch echt op het einde van zijn latijn zeg. Komt vaak te laat en wordt overlopen, volgend seizoen nog wel bij de groep houden uiteraard.

Ruud Vormer: Ik ben er geen fan van, maar het is wel een nuttige speler uiteraard. Eentje naar het hart van Preud'homme me dunkt. Zo'n spelers heb je nodig zeker.

Claudemir: Degelijke speler nog wel, al maakt hij soms wat te veel fouten, leuk voor in de breedte.

Mikel Agu: Niet zo veel gespeeld omwille van blessures volgens mij, maar mocht van mij toch meer kansen krijgen. Weinig over te zeggen.

Hans Vanaken: Duidelijk opgeleefd na het vertrek van Vazquez, wat logisch is ook al beweert MPH anders. Stuk completer dan Vazquez, al was die voetbaltechnisch nog wel iets verfijnder, betere mentaliteit wel.

Sander Coopman: Maakt telkens een goede indruk wanneer hij mocht opdraven, mag volgend seizoen toch meer kansen krijgen van mij

Lior Refaelov: Jammer dat hij veel kampte met blessures, want hij is toch echt wel de bepalende speler van het elftal. Zalige voetballer, hopelijk kunnen we hem nog lang houden.

Felipe Gedoz: Verkopen aub. Vorig seizoen nog goed, maar dit seizoen bakt hij er werkelijk niets meer van.

José Izquierdo: Heerlijke play-offs gespeeld, soms kan ik 'm wel voor ogen schieten maar wat was hij beslissend tegen Gent bv. Hopelijk kan hij dit niveau doortrekken volgend seizoen. Geweldige versnelling in huis.

Nicolas Castillo: Zou naar het schijnt voor 4m naar Cruz Azul kunnen? Niet twijfelen voor dat bedrag dan.

Leandro Pereira: Rommel, zo snel mogelijk verkopen, geef die desnoods mee met Castillo in cadeauverpakking.

Wesley Moraes: In tegenstelling tot bovenstaande zie ik hier wel potentieel in. Goede indruk gemaakt in de weinige speelminuten die hij kreeg.

Jelle Vossen: Was niet blij met zijn komst, maar heeft als invaller toch de nodige goaltjes mee gepikt.

Abdoulay Diaby: Prima aankoop toch wel. Past goed in het systeem en heeft af en toe een geniale ingeving zoals tegen Anderlecht bv. Mag wel wat constanter worden en aan zijn mentaliteit werken, maar dan gaat ie snel weg zijn denk ik.

Tuur Dierckx: Goed in het begin, daarna weinig kansen nog gekregen. Zal intern wel wat schelen waarom MPH hem niet meer liet spelen.

Bernie Ibini: Verwacht ik volgend jaar ook wel wat van, dit seizoen geblesseerd helaas.

Ik denk dat ik iedereen gehad heb?

Opstelling volgend seizoen:

Butelle/Bruzzese/Teunckens

Cools/De fauw - Engels/Mechele - Denswil/Poulain - De Bock/xxx

xxx/Simons - Vormer/Claudemir

Vanaken/Coopman

Refaelov/Dierckx - - - - - - - - - - Izquierdo/Ibini(?)/xxx

Diaby/Wesley/Vossen

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel van Croizet (h)

Eigenlijk wel, want ik vraag me nog steeds af hoe het met zoveel leuke voetballers toch zo hard is kunnen fout lopen.

Ik kan eigenlijk heel kort zijn:

Supertop:

Trossie

Top:

Croizet

Bostock

ça va:

Le Postollec

Riou eerste seizoenshelft

Kostovski eerste matchen voor zijn blessure

Flop:

Al de rest

;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we de kranten mogen geloven is het lijstje voor Hasi opvolgers:

- Hein

- Vercauteren

- Daum

- Olsen

- Bölöni

Stel je voor, Vercauteren weer binnenhalen als de messias :r

Hein heeft al zelf gezegd dat hij blijft. En ondanks de gewoontes in de voetbalwereld ben ik geneigd hem daarin te geloven, heeft dat bij Kortrijk toen ook al gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hein heeft al zelf gezegd dat hij blijft. En ondanks de gewoontes in de voetbalwereld ben ik geneigd hem daarin te geloven, heeft dat bij Kortrijk toen ook al gedaan.

Vandenstock zou ook nooit doordrukken.

"Vrede" onder de topclubs en dat soort geleuter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we de kranten mogen geloven is het lijstje voor Hasi opvolgers:

- Hein

- Vercauteren

- Daum

- Olsen

- Bölöni

Stel je voor, Vercauteren weer binnenhalen als de messias :r

Niet Bölöni svp :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet Bölöni svp :mrgy:

Van die namen word ik enkel warm van Hein en Olsen.

Olsen wel al serieus op leeftijd.

Is ook een naam die werkelijk altijd opduikt als er een trainer sneuvelt bij Anderlecht, dus weet niet in hoeverre er nu enige waarheid achter dat gerucht zit. Supporters roepen daar al op sinds het ontslag van Vercauteren, kan je nagaan :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu Van Gaal vrij is, liggen de kaarten wel weer anders natuurlijk :LO:

Vraag me ook af of ze bij een De Boer zouden aankloppen.

Lijkt me volstrekt onhaalbaar, maar ben wel benieuwd of ze eens durven te investeren in een toptrainer.

Hoeveel trainers hebben na Anderlecht een stap hogerop gezet? Het antwoord is 0. Vrij triest toch.

Een Ragnick zou ook top zijn, maar allicht ook onhaalbaar. Al werkt die wel enorm graag met jonge spelers.

bewerkt door Scifo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterke analyses. Is leuk om eens een beeld te krijgen van wat anderen denken over hun ploeg. Zal eens een analyse maken van ZW (al heb ik niet iedere match gevolgd, en was mijn interesse dit jaar minder dan andere jaren).

Bossut: Prima doelman voor svzw. Krijgt soms wat kritiek, en maakt wel eens fouten. Maar denk niet dat een andere keeper het beter zou doen, en lijkt me financieel ook wel goed om deze te houden (ipv een dure buitenlander te gaan halen die niet nodig is).

Steppe Goede doelman, zorgt voor druk op Bossut, en heeft volgens mij kans om Bossut uit de ploeg te spelen volgend jaar. Heeft al paar kansen gehad, en het niet slecht gedaan. Laat die twee Belgen het maar uitvechten.

Mendy weg, wat een slechte verdediger is dit zeg.

Sami weg

Dalsgaard Degelijke winteraankoop, kan bevestigen volgend jaar. Al zal het geen topper worden.

D'Ulivo weg, ligt om de 2 minuten er ook uit, graag een fitte doublure (en liefst jong).

Diallo Zal wel begeerd zijn bij topclubs door zijn leeftijd. Graag houden, en hopelijk kan hij zich verder ontwikkelen en een sterkhouder worden. Is 20 jaar.

Verboom Vind ik ook een zeer sterke linksachter. Zie in hem wel een toekomstige rode duivel.

Baudry degelijke verdediger, niet meer niet minder.

Aneke Volgend jaar derde seizoen, nu en dan gespeeld. Kan er eigenlijk niet echt over oordelen, maar denk dat we hem volgend jaar wel gebruiken. Volgens mij ietwat wisselvallig.

Brebels Jonge speler, altijd handig. Zal wellicht wel nooit een sterkhouder worden, volgens mij toch ietwat te zwak.

Buyl Leuke speler van W-B niveau. Dury gebruikt hem goed als invaller. Mag wel blijven

Cordaro Redelijke speler, geen wereldtop maar wel betrouwbaar en brengt ervaring met zich mee.

Essikal Jong en gretig talent, houden! Denk dat hij voor een lange tijd geblesseerd is nu..

Kaya topper

Lepoint onze sterkhouder, veel ervaring en doeltreffend. Dury kan met zulke spelers goed omgaan.

Meite Twijfelachtig, lijkt mij een type Kouyate, maar nog bijlange niet in de buurt van zo een niveau. Kunnen wel zo een speler gebruiken. Ik kocht hem warempel grappig genoeg altijd in fifa-carrieres (en FM) met zulke jaren geleden. Nu doen ze die aankoop in het echt. Jammer genoeg viel hij in het begin door de mand, maar kan nog wel groeien, en zou de gok nemen om hem wel aan te kopen. Fysiek sterke speler, en kunnen we wel gebruiken. Denk echter dat de meesten hem als een prutser zien, en deze tweede helft was niet wat het moest zijn. Misschien nog eens proberen huren?

Poletanovic Had er meer van verwacht, mag beschikken

J.Benteke mag beschikken. Heeft niet het talent van zijn familielid

Leye zoals verwacht. Wereldklasse.

Thiam Type Okaka, vind ik een goede speler, maar viel wat uit de gratie na vertrek Leye, gaat weg.

Storm oogt wat te zwak, mag ook weg of als doublure houden volgend jaar

De Ridder niet slecht, maar ook niet de beste speler die je kan wensen.

versterking:

- voetballende spits

- nog een spits

- doublure voor verboom (als die uitvalt)

- wat jonge spelers laten doorstromen (en eens shoppen in die franse tweede klasse))

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amai die Mulder is echt schijtirritant vandaag in Extra Time

Vind die vent bij momenten ook enorm vervelend overkomen ja.

Maar heeft op Anderlecht de grootste puinhoop ooit achter gelaten.

Groter dan de puinhoop die Hasi gaat achterlaten als 'm weggaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hasi toch geen slechte coach. Heb liever Vercauteren in Rusland, wil hem wel eens zien stunten met Krylja Sovetov. Zou zijn carriere verder verneuken als hij naar RSCA gaat. Laat Olsen maar terugkeren naar Anderlecht, dan kan hij zijn carriere op een mooie manier eindigen. Boloni en Daum zijn lachwekkend verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind die vent bij momenten ook enorm vervelend overkomen ja.

Groter dan de puinhoop die Hasi gaat achterlaten als 'm weggaat?

Allicht wel.

Had beter materiaal en stond op een gegeven moment 6de in de competitie :cab:

Is ook op zijn eentje verantwoordelijk geweest voor het feit dat we Neerpede bijna konden opdoeken.

Hasi toch geen slechte coach.

Nee, prima trainer inderdaad :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites