Jaspeeer123 Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 Beste duo lijkt mij dan toch Izquierdo en Refaelov to be honest. Al is die laatste niet echt een winger, maar op papier komt ie wel van rechts. ;c Wat ben jij toch een debiel zeg :-D Ehcos is niet eens voor Brugge zoals hij zelf al aangaf. Gaan we nu al schelden ook? :-D Lekker dat je mijn punten nog eens bevestigd. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 Jij interpreteert debiel als een scheldwoord? Ok dan. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 Hoe interpreteer jij dat dan misschien? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 Hetzelfde als idioot, imbeciel, dwaas, ... dat zijn toch geen scheldwoorden? 'Achterlijke kutmongool', zoiets interpreteer ik pas als schelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 Voor mij zijn dat toch scheldwoorden. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 Ja, wat ben je hier nu mee in een discussie, zeer matig van je mattijs Dit bedoelde ik inderdaad. Omdat ik er helemaal niet akkoord mee ben. Zie nu wel dat je duo bedoelt maar dan nog. Vind Rafa Izquierdo nog een stapje hoger, Trossard moet het nog allemaal bewijzen voor mij, speelde wel een goed seizoen maar bij de top is nog eens anders. Bailey ben ik wel fan van, al vind ik hem in de playoffs ook niet het van het. Edmilson Dossevi vind ik ook nog beter, Dossevi is echt top, gaat mij eigenlijk puur omdat ik Trossard nu nog niet zo overdreven goed vind, in potentie wel misschien, we zullen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 Omdat ik er helemaal niet akkoord mee ben. Zie nu wel dat je duo bedoelt maar dan nog. Vind Rafa Izquierdo nog een stapje hoger, Trossard moet het nog allemaal bewijzen voor mij, speelde wel een goed seizoen maar bij de top is nog eens anders. Bailey ben ik wel fan van, al vind ik hem in de playoffs ook niet het van het. Edmilson Dossevi vind ik ook nog beter, Dossevi is echt top, gaat mij eigenlijk puur omdat ik Trossard nu nog niet zo overdreven goed vind, in potentie wel misschien, we zullen zien. Zo'n antwoord is al een pak beter se Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Okaka stond vandaag in HLN samen met Defour en Obradovic als enigste geslaagde transfer van de laatste 2/3 jaar ;c En van Najar, wist niet eens dat het zo erg was. Dacht gewoon tot het einde van het seizoen. Het is bekend dat op de sportredactie van HLN alcoholisme schering en inslag is. Defour een geslaagde transfer noemen, je moet er toch maar opkopen in feite. Veel mislukter komen transfers niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Vergeet Naessens niet, door onze niet-promotie vervalt de aankoopclausule ;c Verdomme ja, prutsers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Mathias Bossaerts zou bij Oostende tekenen. Die komt ook met hangende pootjes terug zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Moet die jongen dan in Engeland blijven waar hij niet mag/kan spelen? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Problemen achterin bij Anderlecht waardoor De Medina zometeen mag debuteren. Ben 's benieuwd naar die jongen, toch een aardig talent als ik me niet vergis. N'Sakala ook opeens uit de put der vergetelheid en in de basiself gedropt, Boeckx (:D) net als Roef op de bank... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 De Fauw, die weggaat straks, in de basis op rechtsback en geen Dion Cools, daar snap ik dus echt niks van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Wederom geen Tuur ;e Leandro ook weer de voorsprong op Wesley... Preud'homme zat Leandro in ET nog goed te praten dat ie potentieel heeft, maar het er niet uit komt :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Wederom geen Tuur ;e Leandro ook weer de voorsprong op Wesley... Preud'homme zat Leandro in ET nog goed te praten dat ie potentieel heeft, maar het er niet uit komt :-D Ja inderdaad, moest toch ff grinniken toen m dat zei Als dat potentieel er is, dan zou je toch al ergens ooit eens iets gezien hebben wat dat staaft, maar bij hem is dat toch niet zo? Heeft best veel speelminuten gehad nog dit seizoen en op geen enkel moment heb ik iets gezien dat me doet geloven dat het iets kan worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 (bewerkt) Okaka rood :r Verbaast me niet tbh Genk heeft het precies moeilijker tegen 10 dan tegen 11 :cab: 19 mei 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Okaka rood :r Verbaast me niet tbh Wat heeft hij gedaan? Schakel net in... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Die Pereira, daar wordt je toch niet gelukkig van zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Die overtreding net ook :r hoe lomp kun je zijn Wesley erin aan de rust aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Straks pakt ie nog rood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Wesley _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Mooi (y) Lees nu trouwens dat Club ook Hanni zou willen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Laten we hopen van niet, op die positie hebben wij niemand nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Zeker niet als je Coopman ziet spelen, doet het toch erg leuk hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Kara ramt er weer een van het veld :-D was ongelukkig duel btw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten