Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Verschrikkelijk seizoen bij onze Malinwa. Een grote kuis dringt zich op. Zowel in de trainersstaf als in de spelerskern.

Er is héél veel nodig. Hopelijk ziet het bestuur dit ook in. Ik verwacht niet dat dit op één zomer gebeurt, maar ik hoop toch dat een groot deel zal ingelost worden...

Vergeet Naessens niet, door onze niet-promotie vervalt de aankoopclausule ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maargoed, ik laat ook even mijn licht schijnen en probeer een season review te doen.

Probeer iedereen aan bod te komen die minuten heeft gemaakt.

Sébastien Bruzzese - sowieso gehaald als doublure maar door omstandigheden op een bepaald moment eerste keeper geworden, iedereen kon natuurlijk zien dat ie serieus tekort kwam maar vanuit de kleedkamer kwamen dan telkens berichten dat ze hem vertrouwden en hij echt wel goed was, natuurlijk bullshit maar was nodig hem vertrouwen te geven, heeft echter nooit de schijn kunnen wekken een langdurige oplossing te zijn; mag blijven als backup maar liefst zo weinig mogelijk in de basis

Sinan Bolat - heeft ocharme een paar matchkes mogen meedoen en eigenlijk was na een kwartier al duidelijk dat het niks ging worden, zelfs in die 7-1 tegen Standard maakte hij een zeer warrige indruk, dumpen

Ludovic Butelle - exact wat we nodig hadden, ervaring en présence, clean sheets gehaald in meer dan de helft van zijn matchen, belangrijke penals gestopt, was de missing link na de winterstop

Davy De Fauw - toch nog 29 matchen gespeeld, ondermeer basis tegen Man Utd :r al lang geen topclub materiaal meer (if ever), loopt er ook maar bij omdat het een prima vent is; vertrekt zo goed als zeker

Óscar Duarte - ooit revelatie en onbetwist basisspeler achterin, maar ging steeds meer fouten maken en werd minder secuur, wou een transfer en kreeg die ook naar Espanyol

Jean-Charles Castelletto - veelbelovend "talent" uit de voetbalschool van Auxerre, weinig van gezien eerlijk gezegd, werd verhuurd aan Moeskroen uiteindelijk maar ook daar zelden gespeeld

Benoît Poulain - kwam in de winterstop op aandringen van MPH en deed het telkens goed wanneer hij moest spelen, voetbalt simpel en efficiënt en is hard in de duels, jammer van die overdreven rode kaart op Oostende

Thomas Meunier - blijft een wazige voetballer soms, ik blijf er ondanks alles een enorme fan van; heel sterk fysiek en geweldige actieradius, bovengemiddelde techniek en ook doelgericht, alleen dit seizoen echt zelden zijn hoge niveau van bv vorig jaar kunnen (of willen) halen; was geblesseerd in het begin van het seizoen en duurde daarom ff voor we hem zagen, bij zijn eerste match terug op Moeskroen speelde hij wss zn beste match van het seizoen, speelde toen die hele flank aan gort ook al verloren we op een bizarre manier die match; leek me daarna maar met 1 ding bezig: een transfer.. vaak met desinteresse op het plein, verschrikkelijk nonchalant en ongeconcentreerd; in de playoffs weer beter los van die non-match op Genk, maar laatste matchen weer flashes van de oude Meunier; ergens hoop ik nog altijd dat hij een jaartje blijft en ik zou het ook niet erg vinden om hem soms weer eens als rechterwinger aan de slag te zien

Dion Cools - ongelofelijk leuk talentje die in augustus/september een paar prima weken had, was werkelijk fantastisch op Charleroi, heerste toen op de flank, was ook enorm sterk tegen Panathinaikos maar verdween nadien uit the picture toen Meunier weer fit was; kreeg nog eens zijn kans in de beker tegen Gent maar na zijn rode kaart daar volledig uit beeld verdwenen. Wel absoluut een jongen voor de toekomst, volgend seizoen meer minuten laten maken. Zit muziek in

Stefano Denswil - The Curious Case of Stefano Denswil, kunt er zo een film over maken. Vorig seizoen de slechtste verdediger in de pintjesliga met als exponent die match tegen Kortrijk zoals mattijs zei; dit jaar vanaf de herfst een complete metamorfose doorgaan, is slimmer en rustiger beginnen voetballen, straalt vertrouwen uit en heel betrouwbaar geworden

Laurens De Bock - nog steeds geen groot supporter van de Lau maar het mag gezegd dat 'm dit jaar wel progressie heeft gemaakt, niet superveel maar heeft dat dommige, impulsieve voor een groot deel uit zijn spel gekregen en speelt met meer geduld en overzicht dan in zijn eerste jaren

Björn Engels - beste verdediger van België en het enige wat ik hoop is dat we hem kunnen houden EN hij eens een volledig jaar fit blijft, geweldenaar

Brandon Mechele - beetje het prototype van een Belgische verdediger uit het verleden: weinig kunsten met de bal maar gewoon puur defensieve kracht; laatste tijd vaak op de bank maar zeurt niet en werkt keihard, heeft ook écht goede wedstrijden gespeeld dit seizoen, bv op Manchester waar hij zowat op zijn eentje de tent overeind hield achterin

Boli Bolingoli - echt geen idee wat we hiermee moeten aanvangen, je ziet hem soms uitstekende potten spelen zoals vorig jaar op Besiktas, maar 8 op de 10 keer is het helemaal niets en vooral in belangrijke wedstrijden kun je hem niet het vertrouwen geven en hopen dat het goed uitpakt; vrij impulsieve voetballer die volgens mij ook nooit zelf weet of hij er iets gaat van bakken of niet, denk dat het Gert Verheyen was die dit seizoen zich eens afvroeg wat nu precies de kwaliteiten van Boli zijn, want hij zag er niks in, en dat gevoel heb ik meestal ook

Timmy Simons - Timmehhh, El Capitan. Ouwe rots in de branding, letterlijk :cab: bizar dat hij nog zoveel minuten heeft gemaakt, en begrijp me niet verkeerd want hij heeft absoluut ontzettend veel betekent voor deze club en heeft een echt Club hart maar het is toch regelmatig pijnlijk duidelijk geworden dat hij het in een groot deel van de matchen niet allemaal meer kan belopen, werd in de playoffs nog enigszins gemaskeerd omdat het hele team als een machine ging spelen en alle gaten door iedereen werden dichtgelopen, maar je mag er niet aan denken dat op Bayern moet gaan spelen met Timmy als stofzuiger

Claudemir - vaak eerste invaller wanneer er iemand centraal in het middenveld wegvalt, vind hem toch een redelijk grijze speler die nergens echt goed in is; qua snelheid is het toch niet dat, ook geen geweldige passer en vind hem, voor iemand die gehaald is voor zijn ervaring, soms echt nogal nerveus ogen (was ook in de beginfase tegen Anderlecht zo eergisteren), niet echt een fan van dus uiteindelijk

Víctor Vázquez - heeft nog 1 keer echt geschitterd tegen Standard, daarna was het over, die match in Napoli :r zelden zo'n droevige match gezien van een Club-middenvelder, was al langer duidelijk dat we met hem geen grote successen zouden halen en eindelijk verkocht

Lior Refaelov - intrinsiek de beste voetballer van het team, maar veel te weinig kunnen spelen dit seizoen en bijna nooit 100% fit geweest; hoort wel altijd bij de besten wanneer hij toch speelt en uiteindelijk nog een paar keer belangrijk geweest in de laatste rechte lijn

Hans Vanaken - herinner me dat er bij zijn transfer in dit topic wel wat lacherig werd gedaan, dat we teveel hadden betaald en we hem niet nodig hadden; ik was vanaf dag 1 overtuigd dat hij een nuttige toevoeging zou zijn al twijfelde ik ook wel in welke capaciteit hij belangrijk zou kunnen zijn; heeft enorm moeten zoeken in de heenronde, komt ook omdat hij nooit op zijn beste positie mocht spelen, maar leek soms ook bang om de bal te krijgen in het veld en liep eigenlijk gewoon weg van de bal; kunt dan wel zeggen dat het vertrek van Vazquez niet aan de basis lag van zijn doorbraak maar das natuurlijk onzin, daarna echt helemaal ontbolstert en laatste maanden gewoon de beste speler bij ons; is zo ontzettend slim in alles wat 'm doet, "ziet" het spelletje zo goed en staat altijd in een goeie positie, kan het spel verdelen, een aanval versnellen, een geweldige doorsteekpass geven of zelf een actie maken, geeft sowieso uberhaupt bijna nooit een slechte pass, kan bovendien nog afwerken ook. Heel allrounde speler

Ruud Vormer - net als Vanaken heel erg allround, maar wel op een andere manier, is denk ik de enige speler van de hele kern die zich in élke wedstrijd helemaal dubbel plooit en zich 200% geeft, blijft grappig als ik terugdenk aan mijn reactie toen we hem net hadden gekocht en ik geen flauw idee had wat we met deze "prutser" moesten, maar goh. Zo ontzettend belangrijk geweest en een grote exponent waarom het huidige tactische systeem zo goed werkt met die hoge pressing, levert ook nog regelmatig een goal of assist af

Mikel Agu - slechts een paar keer gespeeld, het eerste halfuur van zijn eerste match verschoot ik hoe makkelijk hij voetbalde, mooi balbehandeling en passing, maar daarna was dat opeens weg en nooit meer teruggezien;

Sander Coopman - laat eigenlijk altijd zien het talent te hebben maar krijgt gewoon te weinig kans om zich deftig te ontwikkelen

Abdoulay Diaby - topschutter, maar toch ook geen wereldspeler hoor, heeft zijn snelheid en beweeglijkheid mee en past daarom goed in dit systeem maar zitten ook echt veel gaten in zijn speelwijze; is lang niet sterk genoeg om oorlog te kunnen maken tegen bovengemiddelde verdedigen, sukkelt soms ook met zijn balbehandeling en is nogal grillig bij momenten; klinkt een beetje als Bacca maar van dat niveau zit hij toch nog een heel eind vandaan

Jelle Vossen - had wss gehoopt om basisspeler te worden maar is daar niet dynamisch genoeg voor, wel ideale invaller en op die manier ook veel goaltjes nog meegepikt maar blijf erbij dat het iemand is die we eigenlijk niet nodig hebben, zeker omdat we bijna nooit 442 spelen

Wesley Moraes - eerste indrukken zijn heel positief, grote sterke jongen met snelheid en techniek, had van mij een pak meer wedstrijden mogen spelen maar is nog wat te groen achter zijn oren, kan wel een uitstekende transfer worden, ben ik van overtuigd

Leandro Pereira - verschrikkelijk matige speler, die dan ook nog eens nooit scoort :r te hallucinant eigenlijk, heeft ook gewoon nooit eens iets laten zien waardoor je zou denken dat het nog wat kan worden, is voor zijn gestalte niet eens zo heel sterk, ook technisch absoluut geen wonder, nee gewoon pure middelmaat en eigenlijk weggesmeten geld

Tom De Sutter - lol

Bernie Ibini-Isei - de beste maat van Ryan, das na 1 jaar nog altijd het enige wat we ervan weten, ik zou hem niet herkennen als hij voor mn neus zou staan

Felipe Gedoz - vorig seizoen bijzonder sterk, dit jaar compleet omgekeerde, vreselijk irritante speler geworden en merkte je ook vaak aan de publieke reacties; is heel egoïstisch beginnen voetballen, onmogelijke doelpogingen doen, triestige voorzetten naar de 3de ring en dan zwijg ik nog maar over zijn ergerlijke schwalbes, moet zich ofwel serieus gaan bezinnen of oprotten

José Izquierdo - de anti-Gedoz, was vorig jaar een ongeleid projectiel waarbij zijn voeten sneller waren dan zijn hoofd, maar heeft nu zeker na nieuwjaar zijn vijzen allemaal mooi op een rij zitten, met als resultaat zijn fantastische playoffs; nu kwestie van dit niveau vast te houden en het ook te gaan tonen in de CL

Tuur Dierckx - publieksliefhebber en terecht, heel snel en dribbelvaardig en vaak mooie dingen laten zien zoals zijn winner tegen Kortrijk, heel onvoorspelbaar spelertje die ik er absoluut bij zou willen houden maar door de veel mindere speelkansen na de winter zou hij wel eens andere oorden kunnen opzoeken wat ik héél jammer zou vinden

Obbi Oulare - wereldgoal tegen Standard en opeens was 'm weg, uiteindelijk vrij terecht opgegeven door de staff door zijn nukkigheid en blessuregevoeligheid, eeuwig zonde dat we hem niet verder hebben kunnen ontwikkelen want potentieel is enorm

Nikola Storm - paar invalbeurten en dan verhuurd

2016-17

MPH zei in Extra Time dat de basis er ligt om volgend seizoen zonder al te veel veranderingen te kunnen doorgaan, en daar heeft ie volledig gelijk in. Maar met het oog op de CL kun je perfect wat investeren in echte kwaliteit.

Gaan weg:

Davy De Fauw (einde contract), Bolat en Agu (terug naar Porto)

Mogen weg:

Castelletto (verhuur of verkoop)

Thomas Meunier (als ie dat zelf nog wil of er een goed bod komt)

Boli Bolingoli

Sander Coopman (verhuren als je geen speelgaranties kan geven)

Tuur Dierckx (verhuren als je geen speelgaranties kan geven)

Leandro Pereira

Felipe Gedoz

Transfers IN?

Een basis rechtsback (als Meunier vertrekt - en aub geen Laurent Jans :cab: )

Een doublure voor de linksback

Een TOP verdedigende middenvelder

Een extra polyvalente centrale middenvelder

Een winger

Team

Butelle (Bruzzese)

Meunier/Aankoop (Cools) - Engels (Mechele) - Denswil (Poulain) - De Bock (aankoop)

Vormer (Claudemir) - Aankoop (Simons) - Vanaken (aankoop/Coopman)

Refaelov (Dierckx/Diaby/aankoop) - Diaby (Vossen, Wesley) - Izquierdo (aankoop/Gedoz)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volg je in alles Simon behalve over Claudemir de laatste weken, begon die opeens Messi-achtige passen te geven, kan me ni direct meer voor de geest halen tegen wie. Vind hem niet meer zo slecht als je hem omschrijft. Daarnaast ook een rechtsback, als Meunier weggaat wil ik Cools als eerste keuze zien. Denk dat ie ongelofelijk zal groeien eens die vertrouwen krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Gent ook afgestraft ging worden zeker dit jaar. Wat een negatieve bent ben jij zeg :cab:

Vanmiddag naar 't stad geweest, was wel een lekker feestje hoor. Echt bizar veel volk, op de grote markt geraken was bijna niet meer te doen. Maar was zeker de moeite. (y)

Gent had dan ook het geluk om een CL-poule op EL-niveau te hebben. Je kan nu niet echt zeggen dat Valencia, Lyon en Zenit Europese topploegen zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nuja, dat valt opzich eigenlijk ook nog mee als je ff nuchter kijkt

Nieuwe keeper sowieso ja. Roef/Kaminski? Of iets kopen

Najar - Kara - (aankoop, slimme voetballende verdediger) - Obradovic

Tielemans - Badji(? lol) - Dendoncker

(aankoop/Lukebakio) - Okaka/Iseka - Acheampong

Een zeker basis heb je wel al, als je 3 échte versterkingen haalt speel je alweer mee om de titel. Verder wat jeugd doorstromen, je zit met een youth team dat een paar keer na elkaar de final four haalt in de CL, daar moet toch doorstroming uit komen zou je denken.

Nog een seizoen met Okaka als nummer 1 spits starten is wat mij betreft toch onaanvaardbaar.

Denk dat Najar eerlijk gezegd wel vertrekt.

Die is maanden out he, denk niet dat die deze zomer vertrekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat Faes maar doorstromen naar het eerste elftal. Steeds bij de besten op internationale jeugdtoernooien en volgens mij wel klaar voor het grote werk.

Zat ik ook aan te denken ja. Heb die jongen echt al hele goede potten zijn spelen en heb vaak het idee dat hij de Anderlecht-jeugd overeind houdt als ik ze zie spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een seizoen met Okaka als nummer 1 spits starten is wat mij betreft toch onaanvaardbaar.

Die is maanden out he, denk niet dat die deze zomer vertrekt.

Okaka stond vandaag in HLN samen met Defour en Obradovic als enigste geslaagde transfer van de laatste 2/3 jaar ;c

En van Najar, wist niet eens dat het zo erg was. Dacht gewoon tot het einde van het seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal ik ook een review maken van Genk dan? :)

Doelmannen

Bizot: Mag vertrekken, straat geen zekerheid uit, heeft elke wedstrijd wel een blundermomentje.

Kotëles: Weet niet wat er met hem aan de hand is. Keepte degelijk tot goed tot rond de periode van de 0-1 verloren match tegen Gent, daarna niet meer in actie gezien. De Kotelës van vorige seizoenen bewees een degelijke keeper te zijn voor de Belgische eerste klasse, daarom het voordeel van de twijfel.

Jackers: Naar het schijnt een jongen met heel veel potentieel. Kans gunnen onder de lat volgend seizoen, anders een andere doelman halen.

Verdedigers

Walsh( RB): Speelde goede wedstrijden op de RB, enkel tegen Edmilson werd hij gek getikt. Moet eens een seizoen vast in een ploeg staan. Misschien een jaartje verhuren aan WB, KV Mechelen ofzo.

Castagne(RB): Vorig seizoen een revelatie, dit seizoen mede door blessures teruggeworpen in zijn ontwikkeling. Heeft zeker potentieel en mag van mij blijven.

Dewaest(CV): Kopbalsterke CV, enige nadeel is dat die niet kan uitvoetballen. Vormde samen met Kabasele dit seizoen een solide verdedigingsduo, mag zeker blijven.

Kabasele(CV): Samen met Engels de beste CV in de Belgische eerste klasse. Vrees dat er veel interesse voor hem gaat zijn.

Wouters(CV): In de bekerwedstrijd tegen Standard gestart. Genk is een club die pretendeert de jeugd kansen te geven, mag voor mij doorgeschoven worden als 3/4de CV.

Uronen(LB): Heeft een aanpassingsperiode nodig na zijn in winterse overstap uit Zweden. Aanvallend een meerwaarde, verdedigend twijfel ik.

Tshimanga(LB): Contract wordt niet verlengd, vertrekt dus. Veel te blessuregevoelig.

Hamalainen(LB): Ook zijn contract wordt niet verlengd, vertrekt ook. Was een degelijke back-up, maar ook niet meer dan dat.

Middenvelders

Ndidi(VM): De revelatie van dit seizoen. Hardwerkend en staat een goede kop op. Ontpopte zich tot een van de sterkhouders van het team na zijn dramatische match op Gent in het begin van het seizoen. Ook voor hem zal er veel interesse zijn.

Pozuelo(CM): Wist niet echt wat ik van hem moest verwachten toen hij transfervrij over kwam van Rayo Vallecano. Eerste seizoenshelft kende hij nog enkele conditionele problemen, tweede seizoenshelft heeft hij zich ontpopt tot de maestro van Genk. Mag zeker blijven. Staat voor het seizoen van de bevestiging.

Malinovsky(CM): In de winter gehuurd van het Oekraïnse Shaktar. Toonde met momenten enkele flitsen van zijn klasse, maar ligt er nu uit tot januari. Niet echt een oordeel over.

Kumordzi(VM): Heeft nooit echt een kans gekregen onder Peter Maes. Ook blessuregevoelig. Mag beschikken.

Buyens(VM): Goede backup, maar ook niet meer dan dat. Bewees hij vorige week nog maar eens met zijn dramatische invalbeurt op Oostende. Mag van mij beschikken, maar dat gebeurt wellicht niet.

Heynen(CM): Opnieuw een middenvelder uit de eigen jeugd. Toont een hogere handelingssnelheid dan Gerkens, die toch bi Sint-Truiden nu vast in de basis staat. Verwacht dat hij volgend seizoen zeker meer minuten gaat maken.

Gorius(MC): Contract wordt niet verlengd. Gelukkig. De exponent van het saaie voetbal dat we de vorige drie jaren te zien kregen.

Kebano(AMC/AML): De spraakmakende transfer van de zomer, kwam voor 5.5 miljoen( als we de geruchten moeten geloven) over van Charleroi. Kende een moeilijk eerste seizoen. Maar de Kebano van bij Charleroi is een meerwaarde voor elk Belgisch team. Daarom het voordeel van de twijfel.

Buffel(AMR): Onze kapitein. Speelt voorlopig een goede play-offs. Maar om een volledig seizoen op de flank te staan komt hij tekort. Kan nog wel van een enorme meerwaarde zijn in de kleedkamer.

Bailey(AML): Een absolute klasbak op de flank. Interesse uit de PL en Bundesliga, maar verlengde gisteren zijn contract tot 2020. Nog altijd maar 18 deze jongen, ongelofelijk.

Schrijvers(AMC): Al jaren het toptalent van Racing Genk. Na weinig speelminuten te hebben gekregen, verhuurt in de winter aan WB. Daar doet hij het goed. Misschien tijd voor een stapje hogerop. Ik lees dat Dury en ZW interesse zouden hebben. Dat zou een goede leerschool zijn voor Schrijvers.

Bertacinni( AMR): Contract werd afgelopen maand verlengd met twee seizoenen. Teken dat ze nog geloven in hem. Misschien een jaartje verhuren om ervaring op te doen.

Spitsen

DeCamargo: Mag weg, komt gewoon tekort voor een club die play-off een ambieert.

Samatta: Kwam in de winter over van TP Mazembe. Klungelig, maar iemand met een neus voor goals. Kan de revelatie worden van volgend seizoen

Karelis: Kwam in de winter over van Panathinaikos. Startte meteen wervelend, daarna wat teruggevallen.

Terugkeren

Trossard(AML): Kende een boerenseizoen bij Leuven en mag dan ook terugkeren.

Van de andere uitgeleende spelers( Cissé, Anele, Okri,Cavric) mag iedereen vertrekken.

Aankopen

Indien Jackers er niet klaar voor blijkt: een nieuwe doelman.

RB: Als je Walsh verhuurt, moet er hier iemand bij.

LB: moet met Uronen maar uitvechten wie die plaats mag claimen

CV: Zelfde als voor de RB, Walsh was een beetje de back-up voor beide posities

VM/CM: Backup voor Ndidi/basisspeler voor CM

SP: Kopbalsterke spits. Normaal zou dat DeCamargo kunnen zijn, maar die komt tekort.

Dan krijg je:

-------------------------------Jackers/nieuw/Koteles------------------------

Castagne/nieuw-----Dewaest/Wouters-----------Kaba/nieuw----------Uronen/nieuw

-----------------------------------------------Ndidi/nieuw--------------------------------

---------------------------Pozuelo/Heynen-----------------Nieuw/Buyens--------------

Buffel/Trossard-------------------------------------------------------------------------Kebano/Bailey

--------------------------------------------Karelis/Samatta/nieuw-----------------------

Kortom, nog heel veel werk voor de boeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Talentvoller tot daar aan toe. Zeker in het geval van Bailey. Maar je kan toch niet gaan zeggen dat Bailey en Trossard nu al een hoger niveau halen dan Izquierdo en Dossevi? De ene maakte Club kampioen, de andere was er zowat verantwoordelijk voor dat Standard nog meedeed voor PO1...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Talentvoller tot daar aan toe. Zeker in het geval van Bailey. Maar je kan toch niet gaan zeggen dat Bailey en Trossard nu al een hoger niveau halen dan Izquierdo en Dossevi? De ene maakte Club kampioen, de andere was er zowat verantwoordelijk voor dat Standard nog meedeed voor PO1...

Ik kan je die bal ook terugkaatsen. Bailey is bepalender in zijn eerste seizoen dan De Bruyne in zijn eerste seizoen voor Genk. Trossard zorgde er samen met Croizet voor dat Leuven nog relatief lang meedeed om de degradatie te ontlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan je die bal ook terugkaatsen. Bailey is bepalender in zijn eerste seizoen dan De Bruyne in zijn eerste seizoen voor Genk. Trossard zorgde er samen met Croizet voor dat Leuven nog relatief lang meedeed om de degradatie te ontlopen.

Ik zie niet in wat De Bruyne met deze situatie te maken heeft, maar bon. Verder lijkt mij Standard of Club toch een niveautje hoger dan OHL, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lol oke

Ja, wat ben je hier nu mee in een discussie, zeer matig van je mattijs

Volgens mij bedoelde hij eerder het beste duo.

Dit bedoelde ik inderdaad.

bewerkt door Rexcoder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste duo lijkt mij dan toch Izquierdo en Refaelov to be honest. Al is die laatste niet echt een winger, maar op papier komt ie wel van rechts. ;c

Ik wist dat die zou komen:-D Bruggefans zijn toch zo voorspelbaar...... :xd:

Wat ben jij toch een debiel zeg :-D Ehcos is niet eens voor Brugge zoals hij zelf al aangaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites