Jaspeeer123 Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Timmy gaat nog een jaar door hoor :-D Arm Club:xd: Dat worden afstraffingen in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Zoals Gent ook afgestraft ging worden zeker dit jaar. Wat een negatieve bent ben jij zeg :cab: Vanmiddag naar 't stad geweest, was wel een lekker feestje hoor. Echt bizar veel volk, op de grote markt geraken was bijna niet meer te doen. Maar was zeker de moeite. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Zoals Gent ook afgestraft ging worden zeker dit jaar. Wat een negatieve bent ben jij zeg :cab: Vanmiddag naar 't stad geweest, was wel een lekker feestje hoor. Echt bizar veel volk, op de grote markt geraken was bijna niet meer te doen. Maar was zeker de moeite. (y) Och laat die gast. Moet toch ergens plezier in hebben. Met z'n eigen clubje zal het alvast niet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Perišić Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Timmy gaat nog een jaar door hoor :-D Arm Club:xd: Dat worden afstraffingen in de CL. Zal niet als basisspeler zijn hoor. Ze zullen deze zomer wel een nieuwe 6 halen met Simons als back-up. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Perišić Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Lijkt me duidelijk dat Preud'homme volgend jaar geen T1 meer zal zijn. Clement nieuwe T1 met Preud'homme als Technisch directeur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Lijkt me duidelijk dat Preud'homme volgend jaar geen T1 meer zal zijn. Clement nieuwe T1 met Preud'homme als Technisch directeur? Lijkt er op ja, andere mogelijkheid is dat ie een sabbatjaar neemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Of een buitenlands avontuur natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Toch maar even korte seizoensreview. Proto: Puur sportief valt er weinig tot niets op aan te merken. Zijn topjaren zijn gepasseerd en hij heeft meer mindere matchen dan vroeger, maar blijft gewoon een goede keeper voor Anderlecht. Kan niet uitvoetballen, maar daar kan de beste man ook niet aandoen. Lijkt wel een rotte plek te zijn in de kleedkamer, al is dat lastig in te schatten natuurlijk. Heeft het ook verkorven bij een gedeelte van de fans, maar denk dat velen pas zullen beseffen wat het is om een betrouwbare doelman te hebben als hij weg is. Moet nog zien of Roef het niveau heeft. Deschacht: Gewoon een ramp. Zijn enige troeven waren zijn snelheid en het feit dat het een aardige mandekker was. Blijft ook niets meer van over. Positioneel lachwekkend slecht voor een kerel van die leeftijd, allemachtig. Badji: We hebben een Mark Deman en andere Kljestans gehad, maar dit is zonder twijfel de slechtste middenvelder die ooit op Anderlecht rond heeft gelopen. Mogelijk zelfs de slechtste speler ooit. Heeft letterlijk geen enkele kwaliteit. Nuytinck: Mocht op het einde nog wat spelen en deed het in een paar wedstrijden niet onaardig, maar dit is het toch ook niet hoor. Komt gewoon te kort. Aardig als backup, maar dan ben je beter met een Heylen die voetballend veel beter is. Kara: De topper die nooit naar Anderlecht ging gaan want hij kon naar zowat elke PL ploeg volgens sommige Genkfans :cab: Fysiek een beest en aardige mandekker, maar blundert zowat wekelijks, maakt domme fouten en kan totaal niet voetballen. Obardovic: Matig gestart, net toen het beter begon te lopen kwam die blessure. Heylen: Werd op het einde als stoflap ingezet en viel vorige zondag mee door de mand. Mag wel eens 10 wedstrijden krijgen ofzo als je de prutsers ziet waarvoor hij op de bank zit, maar een topper zie ik er nu ook niet bepaald in. Vanden Borre: Is de enige die, heel vroeg in het seizoen nota bene, zijn muil heeft opengedaan. Binnenskamers dan nog, want laten we niet vergeten dat het bewuste "jeanetten" interview er kwam na zijn verwijzing naar de B kern omwille van interne kritiek. Buttner: Aardig begonnen, laatste weken gewoon waanzinnig slecht. Defensief valt die volledig door de mand en aanvallend voegt hij niets meer toe. Nsakala: Wie? Galhardo: Onze back die eigenlijk een nummer 10 blijkt te zijn, of was het andersom? Speelde aardig bij zijn debuut, geen idee waarom die daarna niet meer in actie kwam. Defour: Lachwekkend slecht gewoon op het einde. Viel genadeloos door de mand als het tempo de hoogte inging. Erg pijnlijk allemaal. Tielemans: Te weinig gebracht gewoon en het is te makkelijk om het allemaal aan Hasi te wijten. Lijkt ook amper progressie te boeken. Risico in het spel allemaal goed en wel, maar moet gewoon veel slimmer spelen op sommige momenten. Veel te veel balverlies voor iemand met zijn kwaliteiten. Ook zelden of nooit door verkeerde aannames of technische fouten. Dendoncker: Beste middenvelder in de playoffs. Maakt in tegenstelling tot Tielemans wel progressie vind ik. Intelligente speler die Defour eigenlijk overbodig maakt. Praet: Onze Gouden Schoen, bijgenaamd "Denise". Eén van de grootste teleurstelling voor alle supporters denk ik. 0,0 persoonlijkheid, heeft zich nu ontpopt tot hard werkende draver genre Vormer. Gaat er nu ook qua uiterlijk meer op lijken. Djuricic: Leuke stijl, maar te plat. Okaka: Waanzin. Met zo een spits is het onmogelijk om goed voetbal te spelen. Lopen met de bal vanop het middenveld. Wel enorm sterk dat hij er met al zijn beperkingen nog een stuk of 15 binnengefrommeld heeft. Kijk er dan ook niet van op als die voor 10 miljoen naar WBA verkast ofzo. Sylla: Ben ervan overtuigd dat we met hem in de spits beter voetbal hadden gezien. Wel extreem armoedig dat dit het alternatief voor Okaka is natuurlijk. Conté: Ahja die zit hier ook nog. Najar: Eén van de weinige die hogerop iets te zoeken heeft. Zeer bruikbare speler voor veel ploegen. Fysiek top, technisch goed. Mist alleen de klasse om hoog in het veld te spelen bij een subtopclub. Hassan: In zijn karige invalbeurten veelbelovend. Geloof wel in die jongen voor de toekomst. Eindelijk nog eens een flankspeler die een actie durft te maken. Acheampong: Naar zijn mogelijkheden gepresteerd. Blijft een nuttige speler, wel verschrikkelijk irritant om naar te kijken. Heeft snelheid, dreiging en doet zijn verdedigende taak. Ideaal moment om te cashen wel lijkt me. Suarez: Einde verhaal bij RSCA lijkt me. Op het einde liet hij wel weer vlagen van zijn klasse zien als hij mocht invallen. Lukebakio: Leuke speler op zich, maar werd dan ineens blijkbaar de hoofdschuldige van de malaise. Gillet: Geniaal om die hier nog een half jaar tegen zijn zin te houden. Ezekiel: :-D Niet moeilijk om de vinger op de wonde te leggen bij dit Anderlecht, want alles ontbreekt gewoon: kwaliteit, mentaliteit en een trainer die geen idee heeft. De Jacobs elftallen waren puur voetbaltechnisch zeker niet slechter dan dit Anderlecht, maar hadden wel persoonlijkheid en leiderschap. Dit is gewoon een bende losers zonder enige ruggegraat. Hasi heeft bewezen een rommelcoach te zijn, maar is dus slechts gedeeltelijk verantwoordelijk. Met deze kern was wel degelijk beter te presteren dan wat we gezien hebben, maar een goed voetballend geheel maken van dit zootje is weinig of geen trainers gegeven. Ook nog een speciaal woordje voor onze T2. Wat een waardeloze mongool is dat zeg, tjonge jonge. Wat volgend seizoen betreft dringt een grote schoonmaak zich op. Heel veel werk voor de boeg. Technische staf moet worden vernieuwd, rommel buitenwerken, gericht versterken en jeugd laten doorstromen, want budget voor een halve kern zal er wel niet zijn. Moest dit FM zijn ik startte meteen de game op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Leuk om te lezen. Geniale stukjes :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 (bewerkt) Zal ook even m'n kijk geven over de spelers: Bruzesse: Deed het wel aardig begin dit seizoen, niet echt balvast en op hoge ballen toch wel een kleine ramp soms. Bolat : Kan me niet meer herinneren welke wedstrijden die meegespeeld heeft, maar was alleszins geen upgrade voor Bruzesse, vind het raar dat ze hem niet teruggestuurd hebben. Butelle: Uitstekende keeper, enorm veel uitstraling, alleen uitvoetballen is niet z'n sterkste punt. Cools: Vond hem wel goed in het begin als ie minuten kreeg, komt ook veel naar voor dus daarin kan hij wel de opvolger voor Meunier worden. Verdedigend wel nog veel werk aan Meunier: tja, zeer zwak seizoen vind ik persoonlijk. Verdedigend soms echt z'n peren gezien, aanvallend viel het nog mee, maar vanaf dat ie de bal kreeg deed ie er toch veel slechte dingen mee, die passing soms goh Engels: Veruit de beste verdediger, iedereen die naast hem staat speelt direct ook stukken beter Denswil: enorme metamorfose tov vorig jaar zeg. Dan kon ie geen pas geven bij wijze van spreken, kan me nog die match tegen Kortrijk herinneren dat ie elke bal 5 km uit het stadion trapte. Nu enorm secuur, goed uitvoetballen Poulain: gaf wel een goeie indruk, voetballend ook goed. Mechele; De minst van de 4 verdedigers, voetballend is het niet zoveel en dan sta je al direct een trapje lager, verdedigend kan hij me wel bekoren. Bockie: Heel goed seizoen gespeeld vind ik, in de playoffs een van de beste mannen. Komt wel nog vaak nonchalant over De Fauw: mag weg, kan me niet zoveel meer herinneren dat ie gespeeld heeft Boli : pure rommel, kan die man echt niet zien. Kan rennen ja, maar daar is ook alles mee gezegd. Simons: De leider in de groep, voetballend niet meer top maar vond dat hij in de playoffs zeker nog meekon. Paar goeie wedstrijden gezien zelfs. Volgend jaar een upgrade zoeken onder andere voor in de CL en Simons houden voor in de kleedkamer. Claudemir: vaak zitten vloeken op hem, maar de laatste tijd ook goed aan het spelen, net alsof ie de laatste weken opeens heeft leren passen geven. Werkt ook goed Vormer: Vond hem minder dan vorig jaar, ook mede door z'n blessures, laatste weken ook wel iets beter. Graag gezien figuur ook door z'n vechtlust. Rafa: Tja, amper gespeeld maar toch zo belangrijk. De matchen dat ie meespeelt altijd goed gespeeld. Gedoz: Zeer slecht seizoen, vond hem echt matig de keren dat ie meedeed. Terecht ook dat hij minder speelminuten had, iets te veel naar mijn gedacht. Agu: Terugsturen, z'n 1ste match was degelijk maar dan hem 2 keer zien sukkelen. De makkelijkste passen leken soms te moeilijk Coopman: De weinige keren dat ie speelde toont hij wel dat ie kan voetballen, enorm inzicht, beetje type Vanaken. Uitlenen kan hem misschien goed doen. Vanaken; Matig voor nieuwjaar, héél goed na nieuwjaar. Samen met Izquierdo beste man van de playoffs Leandro Pereira: Vind er niet veel aan, kan wel goed koppen maar is ook het enigste. Kan me geen enkele goeie acties ofzo herinneren. 0 goals in 15 matchen dat ie meegespeeld heeft bij de kampioen kan eig echt niet. Vossen: Kan het niet anders omschrijven dan een 'normaal' seizoen. Niet zoveel belangrijke goals gemaakt maargoed, voor de minuten dat ie kreeg en de goals dat hij daarvoor gemaakt heeft kan men niet klagen. Diaby: goede aankoop gebleken toch, in het begin waren er wel wat twijfels. Onder andere die matchen tegen United was die echt enorm slecht. In de playoffs toch een belangrijke rol gehad, past ook het best in ons systeem. Ibini: geblesseerd, ben wel benieuwd of die er iets van bakt. Dierckx: Goed begin van het seizoen, mocht van mij alleszins meer gespeeld hebben ivm een Gedoz ofzo. Doet wel altijd z'n best en heeft een neus voor doelpunten. Izqiuerdo: beste man in de playoffs samen met Vanaken. Voor de winterstop was ie eigenlijk ook niet goed, mede door z'n blessure. Hopelijk blijft hij volgend jaar. Wesley: Niet veel gespeeld, maar de keren dat ie meedeed alleszins meer getoond dan Pereira. Sterke kerel, goeie voeten. Zie het wel zitten in hem. 17 mei 2016 bewerkt door mattijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Toch maar even korte seizoensreview. Best wel een vernietigende review eigenlijk, als je er doorheen leest lijken er maar 3 of 4 man te mogen blijven, al de rest buiten Weetniet of er tijdens het EK veel gaat gebeuren, maar juli gaat toch een enorm drukke en belangrijke maand worden bij Anderlecht CL voorrondes einde juli en dan moet er eigenlijk al een ploeg staan. Maar hoe gaat die basis 11 eruit zien?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Toch maar even korte seizoensreview. Proto: Puur sportief valt er weinig tot niets op aan te merken. Zijn topjaren zijn gepasseerd en hij heeft meer mindere matchen dan vroeger, maar blijft gewoon een goede keeper voor Anderlecht. Kan niet uitvoetballen, maar daar kan de beste man ook niet aandoen. Lijkt wel een rotte plek te zijn in de kleedkamer, al is dat lastig in te schatten natuurlijk. Heeft het ook verkorven bij een gedeelte van de fans, maar denk dat velen pas zullen beseffen wat het is om een betrouwbare doelman te hebben als hij weg is. Moet nog zien of Roef het niveau heeft. Deschacht: Gewoon een ramp. Zijn enige troeven waren zijn snelheid en het feit dat het een aardige mandekker was. Blijft ook niets meer van over. Positioneel lachwekkend slecht voor een kerel van die leeftijd, allemachtig. Badji: We hebben een Mark Deman en andere Kljestans gehad, maar dit is zonder twijfel de slechtste middenvelder die ooit op Anderlecht rond heeft gelopen. Mogelijk zelfs de slechtste speler ooit. Heeft letterlijk geen enkele kwaliteit. Nuytinck: Mocht op het einde nog wat spelen en deed het in een paar wedstrijden niet onaardig, maar dit is het toch ook niet hoor. Komt gewoon te kort. Aardig als backup, maar dan ben je beter met een Heylen die voetballend veel beter is. Kara: De topper die nooit naar Anderlecht ging gaan want hij kon naar zowat elke PL ploeg volgens sommige Genkfans :cab: Fysiek een beest en aardige mandekker, maar blundert zowat wekelijks, maakt domme fouten en kan totaal niet voetballen. Obardovic: Matig gestart, net toen het beter begon te lopen kwam die blessure. Heylen: Werd op het einde als stoflap ingezet en viel vorige zondag mee door de mand. Mag wel eens 10 wedstrijden krijgen ofzo als je de prutsers ziet waarvoor hij op de bank zit, maar een topper zie ik er nu ook niet bepaald in. Vanden Borre: Is de enige die, heel vroeg in het seizoen nota bene, zijn muil heeft opengedaan. Binnenskamers dan nog, want laten we niet vergeten dat het bewuste "jeanetten" interview er kwam na zijn verwijzing naar de B kern omwille van interne kritiek. Buttner: Aardig begonnen, laatste weken gewoon waanzinnig slecht. Defensief valt die volledig door de mand en aanvallend voegt hij niets meer toe. Nsakala: Wie? Galhardo: Onze back die eigenlijk een nummer 10 blijkt te zijn, of was het andersom? Speelde aardig bij zijn debuut, geen idee waarom die daarna niet meer in actie kwam. Defour: Lachwekkend slecht gewoon op het einde. Viel genadeloos door de mand als het tempo de hoogte inging. Erg pijnlijk allemaal. Tielemans: Te weinig gebracht gewoon en het is te makkelijk om het allemaal aan Hasi te wijten. Lijkt ook amper progressie te boeken. Risico in het spel allemaal goed en wel, maar moet gewoon veel slimmer spelen op sommige momenten. Veel te veel balverlies voor iemand met zijn kwaliteiten. Ook zelden of nooit door verkeerde aannames of technische fouten. Dendoncker: Beste middenvelder in de playoffs. Maakt in tegenstelling tot Tielemans wel progressie vind ik. Intelligente speler die Defour eigenlijk overbodig maakt. Praet: Onze Gouden Schoen, bijgenaamd "Denise". Eén van de grootste teleurstelling voor alle supporters denk ik. 0,0 persoonlijkheid, heeft zich nu ontpopt tot hard werkende draver genre Vormer. Gaat er nu ook qua uiterlijk meer op lijken. Djuricic: Leuke stijl, maar te plat. Okaka: Waanzin. Met zo een spits is het onmogelijk om goed voetbal te spelen. Lopen met de bal vanop het middenveld. Wel enorm sterk dat hij er met al zijn beperkingen nog een stuk of 15 binnengefrommeld heeft. Kijk er dan ook niet van op als die voor 10 miljoen naar WBA verkast ofzo. Sylla: Ben ervan overtuigd dat we met hem in de spits beter voetbal hadden gezien. Wel extreem armoedig dat dit het alternatief voor Okaka is natuurlijk. Conté: Ahja die zit hier ook nog. Najar: Eén van de weinige die hogerop iets te zoeken heeft. Zeer bruikbare speler voor veel ploegen. Fysiek top, technisch goed. Mist alleen de klasse om hoog in het veld te spelen bij een subtopclub. Hassan: In zijn karige invalbeurten veelbelovend. Geloof wel in die jongen voor de toekomst. Eindelijk nog eens een flankspeler die een actie durft te maken. Acheampong: Naar zijn mogelijkheden gepresteerd. Blijft een nuttige speler, wel verschrikkelijk irritant om naar te kijken. Heeft snelheid, dreiging en doet zijn verdedigende taak. Ideaal moment om te cashen wel lijkt me. Suarez: Einde verhaal bij RSCA lijkt me. Op het einde liet hij wel weer vlagen van zijn klasse zien als hij mocht invallen. Lukebakio: Leuke speler op zich, maar werd dan ineens blijkbaar de hoofdschuldige van de malaise. Gillet: Geniaal om die hier nog een half jaar tegen zijn zin te houden. Ezekiel: :-D Niet moeilijk om de vinger op de wonde te leggen bij dit Anderlecht, want alles ontbreekt gewoon: kwaliteit, mentaliteit en een trainer die geen idee heeft. De Jacobs elftallen waren puur voetbaltechnisch zeker niet slechter dan dit Anderlecht, maar hadden wel persoonlijkheid en leiderschap. Dit is gewoon een bende losers zonder enige ruggegraat. Hasi heeft bewezen een rommelcoach te zijn, maar is dus slechts gedeeltelijk verantwoordelijk. Met deze kern was wel degelijk beter te presteren dan wat we gezien hebben, maar een goed voetballend geheel maken van dit zootje is weinig of geen trainers gegeven. Ook nog een speciaal woordje voor onze T2. Wat een waardeloze mongool is dat zeg, tjonge jonge. Wat volgend seizoen betreft dringt een grote schoonmaak zich op. Heel veel werk voor de boeg. Technische staf moet worden vernieuwd, rommel buitenwerken, gericht versterken en jeugd laten doorstromen, want budget voor een halve kern zal er wel niet zijn. Moest dit FM zijn ik startte meteen de game op. Toch zonde hoor, Anderlecht had de laatste jaren altijd wel aantrekkelijke spelers etc. Maar van deze spelers ken ik echt de helft gewoon niet/amper. Zonde ook van Tielemans en Praet, staan/stonden toch bekend als grote talenten, jammer dat ze nu zo tegenvallen. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Bon, bij ons dan. De huurlingen van vorige winter, vertrekken dus. Zeker bij Maniatis toch wel jammer. Nadat die terug wat ritme had was dat echt een meerwaarde. Boschilia liet flarden van talent zien, maar kon zijn blitzstart niet bevestigen. Valdés ging een paar keer in de fout. Eeuwig dank wel voor die redding op Gedoz op 20/3. Keepers: Hubert lijkt nummer 1 te gaan worden met JF Gillet erachter. Lejoly als derde keeper want Pirard (nog een jaar Lommel?) en Vits (waarschijnlijk MVV) zullen worden uitgeleend. Rechtsback: Goreux kende een leuke start en was sterk thuis tegen A'lecht. Was daarna zijn oude, dramatische zelf. Graag asap vertrekken, maar ik vrees ervoor. Fai begon aarzelend maar was toch beduidend beter dan Goreux. Zou een goede back-up zijn, maar als je voor de prijzen wil strijden is hier meer nodig. Milec mag weg (nochtans beter dan Goreux), Dussaut is verkocht. Centraal achterin: Scholz houden zal heel belangrijk zijn. Absolute klasbak. Kosanovic is dus 6 maanden out, dus ik verwacht hier wel versterking. Arslanagic mag weg, Mmaee schuift dan door. Genoemde namen zijn Teixeira en Chanot. Prima wat mij betreft. Linksback: Vertrek van Van Damme werd intern opgevangen door Fiore (en Andrade), dit mag van mij zo blijven. Weinig op aan te merken. Centraal middenveld: Het vertrek van Yatabare hebben we nooit echt opgevangen. Maniatis vertrekt dus ook. Dat wil zeggen dat je enkel nog Trebel en Enoh hebt als eerstekeus. Eventueel nog youngsters als Remacle, maar die is nog te groen. Cissé lijken we te gaan wegkapen bij Mechelen, daar ben ik altijd fan van geweest. Terugkeer van Özturk lijkt mij dan weer sterk. Mag nog wel wat bij. Vleugels: Dossevi behouden is het belangrijkst natuurlijk. Fenomenale voetballer die echt wel hogerop kan vrees ik. Edmilson en Dompé voldoen wel. Jongeren als Badibanga of Gobitaka kunnen best worden uitgeleend. Spitsen: Santini mag blijven, Mmaee meer kansen geven en nog een extra spits. Tetteh uitlenen. Emond en Yattara graag verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 (bewerkt) Best wel een vernietigende review eigenlijk, als je er doorheen leest lijken er maar 3 of 4 man te mogen blijven, al de rest buiten Weetniet of er tijdens het EK veel gaat gebeuren, maar juli gaat toch een enorm drukke en belangrijke maand worden bij Anderlecht CL voorrondes einde juli en dan moet er eigenlijk al een ploeg staan. Maar hoe gaat die basis 11 eruit zien?? Tja, na zo een seizoen kan je ook moeilijk anders dan vernietigend te zijn natuurlijk :D 3 of 4 blijven en de rest weg zal natuurlijk onhaalbaar zijn. Maargoed, vele van de spelers die een rommelseizoen draaiden kunnen wel nog renderen als ze zich kunnen optrekken aan spelers die wel een elftal kunnen dragen. Denk daarbij aan een Kara bijvoorbeeld, die zeker wel kwaliteiten heeft voor een centrale verdediger. Drukke zomer wordt het sowieso ja. Keepers"probleem" dient opgelost te worden nu Proto lijkt te vertrekken. Sowieso rechtsback en centrale verdediger erbij. Middenveld iemand die de rol kan spelen die Defour had moeten vertolken maar niet kan. Spits en buitenspelers. Dusja, nieuw elftal pretty much :r Van de basiself van het einde van de POs durf ik eigenlijk van niemand 100% zeker zeggen dat ze blijven. Badji, Kara, Dendoncker en Okaka dat zullen allicht wel blijven, de rest kan zomaar vertrekken schat ik. Hoop vooral op een doorbraak van Iseka volgend seizoen, verwacht ik heel veel van. Hopelijk niet te veel geremd door die blessure van dit seizoen. Kerel heeft echt alles om een grote spits te worden. 17 mei 2016 bewerkt door Scifo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Och laat die gast. Moet toch ergens plezier in hebben. Met z'n eigen clubje zal het alvast niet zijn. Met mijn clubje is niks mis hoor. We staan waar we horen te staan dit jaar. :) Maar wie niet in wilt zien dat Simons schroomloos tekort komt, kent niets van voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Tiens, heeft nochtans in de playoffs getoond dat hij het nog allemaal kon belopen, tegen alle toploegen nota bene. Dat er iemand moet gehaald worden op die positie ben ik het mee eens, maar om te zeggen dat ie schroomloos tekort komt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Indien niet ken je niks van voetbal! Heerlijke dooddoener altijd, zonder in deze discussie te willen toetreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 (bewerkt) Lijkt me duidelijk dat Preud'homme volgend jaar geen T1 meer zal zijn. Clement nieuwe T1 met Preud'homme als Technisch directeur? Clement T1 laat het uit he zeg ;e [MENTION=4357]mattijs.[/MENTION]; je bent Wesley vergeten :( Zal straks of morgen ook even mijn deel, zal in grote lijnen wel overeenkomen met mattijs veronderstel ik 17 mei 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Clement T1 laat het uit he zeg ;e [MENTION=4357]mattijs.[/MENTION]; je bent Wesley vergeten :( Zal straks of morgen ook even mijn deel, zal in grote lijnen wel overeenkomen met mattijs veronderstel ik ja juist. ff aanpassen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 (bewerkt) Hmm was eigenlijk verbaasd dat Gent zoveel slechter begon te spelen. Brugge oververdiend nog eens kampioen, maar ik vond Anderlecht extreem zwak presteren dit jaar. Misschien eens tijd voor de bezem door de selectie. Ik heb een voorkeur voor Anderlecht, maar dit spel is echt niet om aan te zien, en als zij kampioen werden is het onverwacht. Gent vind ik wel een toffe ploeg. En met Brugge is (op dit moment weinig mis). Al ben ik ook geen fan van Timmy Simons, maar het kunnen niet allemaal wereldsterren zijn. En je hebt toch wel een leider in de kleedkamer nodig. Laat dat nu iets zijn wat er bij Anderlecht ontbreekt. Want Deschacht en Defour zijn dat niet. Proto ook niet echt. Ik heb meer het gevoel dat Dendoncker en Tielemans al die rol op zich moeten nemen. Bon. Proto maakt weinig uit. Er zijn betere en slechtere doelmannen, en wordt een jaartje ouder. Persoonlijk zou ik hem al vervangen hebben, maar is misschien nu juist één van de weinige zekerheden (al zal die geen jaren meer op topniveau meer meedraaien (begint nu al achteruit te gaan). Roef is een talent. Deschacht vind ik een overschatte voetballer, maar goed; hem kan je ook weinig verwijten. Nuytinck is vrij degelijk. N'Sakala rommel. Vandenborre te wisselvallig (maar vind ik met momenten erg goed en iconisch). Heylen jong, maar zou ik toch wegdoen aan een mindere eersteklasser. Obradovic goed. Kara goed, kan eigenlijk ook naar de BPL gaan. Misschien wat wisselvallig, maar met hard werken gaat dat er wel uit. En dat werd tijdens dit seizoen al een pak beter. Buttner weg. Galhardo ken ik niet. Als ik Tielemans was, weggaan. Avontuur naar het buitenland. Zelfde voor Praet. Najar goed. Dendoncker goed, misschien wel beste speler van Anderlecht. Defour vrij goed, maar misschien mag je meer verwachten van hem. Djuricic is rommel. Badji tja; te weinig zien spelen. Hassan ken ik niet. Suarez weg, Acheampong goede doublure. Alvarez weg. Kawaya elders meer speelgelegenheid geven. Zelfde voor Leya Iseka. Conte rommel. Sylla rommel. Ezekiel weg. Okaka goed, maar misschien niet goed genoeg in topwedstrijden. Gewoon nergens een echte topspeler, een speler die het spel kan maken. Een veel te matige selectie die meer dan één versterking nodig heeft. Ik zie ze volgend jaar opnieuw geen kampioen worden. Het doet me eigenlijk denken aan het Club Brugge van een kleine tiental jaar geleden, of zelfs vijf jaar geleden. En dat is niet echt een al te beste herinnering. EDIT: owja, was al vergeten dat Obradovic een blessure had, maar denk wel dat dat een speler is die een vaste waarde zal worden bij Anderlecht. Ik heb niet alle matchen gezien, maar ik dacht dat Kara beter gaan spelen was, blijkbaar hierboven niet echt... In het begin zei ik ook dat die vreselijk was. Toch heeft die een BPL-profiel. Zou hem nog een kans geven (denk ook niet dat Anderlecht het geld heeft om de gehele selectie te vernieuwen). Nuytinck is ook niet het beste materiaal, maar als je zo een spelers al gaat wegdoen, kan je beter je ploeg opdoeken... . Okaka was beter dan verwacht, zei vooraf aan het seizoen dat ze hem totaal niet moesten kopen, maar hij speelde beter dan verwacht (hoewel RSCA er blijkbaar meer van verwacht). Het is nog het eerste seizoen, en zou hem niet wegdoen, tenzij inderdaad zo een WBA hem voor 10 miljoen gaat gaan halen. Dan altijd cashen uiteraard. Goede kopbalsterke speler, dat hij op andere vlakken tekortkomt, dat had je wel vooraf kunnen bedenken. Maar denk wel dat die nog zal groeien. Dacht dat Defour eigenlijk ook iets beter speelde. Praet lijkt mij niet gemotiveerd meer (zeg ik al een geheel seizoen). Ik heb zo een gevoel dat VDB het vooral op hem had wanneer hij het had over janetten. Ik denk dat hij wegmoet om het voetbalplezier terug te vinden. Al zal hij bij Sevilla zeer hard moeten werken (als hij naar daar gaat (volgens laatste geruchten)), anders valt hij gegarandeerd door de mand. En het is niet dat hij veel overschot heeft. Denk dat hij er een zeer moeilijke start zou kennen, en dat hij echt absoluut top moet zijn om het tot de basis te maken. Zou iets lager mikken eigenlijk. (Sociedad? Malaga?). Tielemans naar Gladbach zou ik wel een goede keuze vinden. Maar ook daar hetzelfde, alles geven en iedere dag 100 procent geven. Anders faal je. En blijven vechten als het tegenzit (en het zal zeker tegenzitten) Vanden Borre l'enfant terrible, maar zoals je zegt heeft hij wel gelijk, maar denk eigenlijk dat hij geen toekomst meer Anderlecht heeft. Maar ik heb hem wel graag, en zie hem graag spelen. Hasi ook weg uiteraard verder, maar het is natuurlijk ook geen cadeau om met zo een spelersselectie te moeten spelen. Ik zou er ook weinig mee kunnen aanvangen tbh. Ik zou de PO's niet gehaald hebben. Ik zou zelfs november niet gehaald hebben. Anderlecht heeft een zeer gedisciplineerde coach nodig die zijn spelers sterk tegen het lintje houdt, veel spelersbegeleiding (alsook psychologisch en mentaal). Wel zou ik veel meer gerouleerd hebben en jonge spelers veel meer kansen hebben gegeven zoals Leya Iseka en ook Heylen. 17 mei 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Anderlecht heeft gewoon een leider in de defensie nodig. Deschacht en Proto kunnen die rol niet meer vervullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Ik ben echt pro Roef in de goal, heeft echt al mooie dingen laten zien hoor. Geef die jongen wat wedstrijden en vertrouwen, die komt er heus wel. Verder enorm akkoord met wat [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; schrijft. Vooral over Sylla ook eigenlijk, dacht dat er niet veel die mening deelden. Okaka werd genoemd in artikels als goede spits en "de enige goede transfer van Anderlecht", oké hij heeft zijn doelpunten gemaakt maar dan nog! Wat zit die de hele tijd op dat middenveld rond te lopen? Dan heb je toch helemaal niemand meer voorin... Wilt hij nog lager gaan spelen dan Defour en de ballen op eigen doellijn gaan ophalen ofzo? Over Tielemans, viel echt tegen ja, maar denk dat je dat gewoon oplost met een andere coach op zich. Kijk eens naar Club zou ik zeggen, die halen een ervaren MPH binnen die weet wat hij moet doen. Schandalig eigenlijk dit Anderlecht, wat mis ik de tijden van een Wilhelmsson :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Verschrikkelijk seizoen bij onze Malinwa. Een grote kuis dringt zich op. Zowel in de trainersstaf als in de spelerskern. Deze spelers zou ik houden: Doel: Moris en Swolfs. Verdediging: Bjelica, Paulussen, Vanlerberghe Vitas. Verdedigend middenveld: Rits, De Witte, Crepulja, El Messaoudi. Aanvallend middenveld: Leal, Claes, Matthys, Schouterden Aanval: Verdier, Peffer Zetten allicht stap hogerop (ik zou nu ook niet twijfelen): Hanni Cisse Gillet Moeten weg: Met stip op nummer één: JANKOVIC De Petter Mingiedi Van Damme (schorsing in het achterhoofd) Vese Satli (vertrekt sowieso) Cocalic Ben Khalifa (vertrekt sowieso) Chen Corryn Zijn allemaal passé of komen tekort. Hopelijk vertrekt een heel groot deel van deze hoop spelers. Gewenste versterkingen: Doelman (Kaminski, Pardo, Ujkani, Dutoit) Rechtsachter (Jans, D'Ulivo) Linksachter centrale verdediger Heersende box-to-box als Cissé vertrekt (Aneke, mag vertrekken bij Zulte of Schoofs/VDB huren/kopen bij Gent) Nummer 10 (Croizet) Flankspelers met een flits (Dierckx, Raman) Diepe spits (Gounongbe) Er is héél veel nodig. Hopelijk ziet het bestuur dit ook in. Ik verwacht niet dat dit op één zomer gebeurt, maar ik hoop toch dat een groot deel zal ingelost worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Ik ben echt pro Roef in de goal, heeft echt al mooie dingen laten zien hoor. Geef die jongen wat wedstrijden en vertrouwen, die komt er heus wel. Verder enorm akkoord met wat [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; schrijft. Vooral over Sylla ook eigenlijk, dacht dat er niet veel die mening deelden. Okaka werd genoemd in artikels als goede spits en "de enige goede transfer van Anderlecht", oké hij heeft zijn doelpunten gemaakt maar dan nog! Wat zit die de hele tijd op dat middenveld rond te lopen? Dan heb je toch helemaal niemand meer voorin... Wilt hij nog lager gaan spelen dan Defour en de ballen op eigen doellijn gaan ophalen ofzo? Over Tielemans, viel echt tegen ja, maar denk dat je dat gewoon oplost met een andere coach op zich. Kijk eens naar Club zou ik zeggen, die halen een ervaren MPH binnen die weet wat hij moet doen. Schandalig eigenlijk dit Anderlecht, wat mis ik de tijden van een Wilhelmsson :love: Welke trainer dan ? Deel de mening dat Hasi zijn tijd als maanden geleden moest gekomen zijn maar ik heb altijd angst bij het aanstellen van een nieuwe trainer ivm met de rare gedachtengang van het bestuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Dusja, nieuw elftal pretty much :r Nuja, dat valt opzich eigenlijk ook nog mee als je ff nuchter kijkt Nieuwe keeper sowieso ja. Roef/Kaminski? Of iets kopen Najar - Kara - (aankoop, slimme voetballende verdediger) - Obradovic Tielemans - Badji(? lol) - Dendoncker (aankoop/Lukebakio) - Okaka/Iseka - Acheampong Een zeker basis heb je wel al, als je 3 échte versterkingen haalt speel je alweer mee om de titel. Verder wat jeugd doorstromen, je zit met een youth team dat een paar keer na elkaar de final four haalt in de CL, daar moet toch doorstroming uit komen zou je denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten