Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Weer een mooi voorbeeld hierboven van dat Calimero-gedrag ^^. Weet je, vroeger had ik meer sympathie voor Brugge dan voor Anderlecht, maar de laatste jaren is dat omgedraaid. Alles wat uit Brugge komt is de laatste tijd gewoon een toonbeeld van arrogantie.

Moet ik er enkele voorbeelden bij geven? Jullie voorzitter, die voor de match Genk-Brugge in de play-offs zegt dat wij een goede ploeg schijnen te zijn, Na de match Genk-Brugge, die jullie verloren, komen jullie met twee spelers uitlopen aan de kant van de spionkop van Genk, als dat geen arrogantie is? Vanaken en Simons die bij elke overtreding lopen mekkeren bij de scheids, Gedoz die het toonvoorbeeld is van de irritantie van Brugge en iedere match eigenlijk met rood van het veld gestuurd zou moeten worden wegens schwalbes.

Om dan nog maar te zwijgen van jullie trainer, die om de haverklap naar de tribune wordt gestuurd omdat die zich niet kan gedragen.

Ze kunnen natuurlijk niet allemaal zo sympathiek zijn als Peter Maes hé. Goh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eeeeeeeeeeeeindelijk weer _O_

[video=youtube;W5CvLDAVB-0]

Had belachelijk veel stress, spelers gelukkig niet. Wat een pot zeg, kan me niet herinneren dat we ooit zo simpel Anderlecht hebben weggespeeld

Morgen open bus parade door 't stad (h) daar gaan we heen

Link naar opmerking
Deel via andere websites